Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciwnicy #2 | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

CZAROWNICA TRSANTI (TRASANTI WITCH)

  • Opis: Kobiety Trasanti ubierają się w skąpe szaty i walczą za pomocą spiczastych pierścionków noszonych na palcach rąk lub przy użyciu czarów - skąd pochodzi ich nazwa.
  • Występowanie: Tak jak męscy przedstawiciele Trasanti czarownice początkowo spotkamy w Jaskini Piratów, a później także w willi.
  • Atak: Z bliska uderzają pierścieniami, z daleka używają czar Skull Storm.
  • Obrona: Używają czary Shield - ma on takie same właściwości jak czar Patricka, to znaczy ochrania je tylko z przodu.
  • Ciekawostki: Czarownice aby zdobyć szacunek i polityczne możliwości użyły swojego seksapilu - co jest zresztą dobitnie w grze podkreślane.
  • Fabuła: Ambrose wziął jedną z Czarownic Trasanti za żonę.

HOUND OD GEL'ZIABAR

  • Opis: Z wyglądu przypominają lwa z ludzka twarzą. Są ogromnie niebezpieczne, ale na szczęście rzadko spotykane.
  • Występowanie: Pochodzą z jakiegoś nieznanego dotąd wymiaru, a spotkamy go poraz pierwszy podczas walki z Ambrose.
  • Atak: Skacząc na swoją ofiarę zadają ciosy szponami lub ostrymi zębami.
  • Obrona: Są bardzo odporni psychicznie na zaklęcia i jednocześnie ogromnie wytrzymali fizycznie, co czyni ich trudnym przeciwnikami.
  • Słaby punkt: Są bardzo wrażliwe na srebrne naboje, poza tym trzymając się w pewnej odległości od naszego potwora możemy go zabić bez większych strat - on może nam zrobić krzywdę tylko z bliska.
  • Ciekawostka: Wygląda na to, iż Hound jest w jakiś sposób powiązany w kamieniem Gel'ziabar - atakuje tego , kto jest aktualnie w jego posiadaniu. Prawdopodobnie został wysłany do zdobycia kamienia.
  • Fabuła: ten nieznany wymiar, z którego pochodzi Hound może być tym samym którego broni Undying King.

SŁABSZY NONTO'SHONOI (LESSER MONTO'SHONOI)

  • Opis: Słabszy gatunek jest niebiesko-czarnego koloru. Ich ciało mające wielkość ludzkiej głowy i będące czymś w rodzaju latającej kuli z ostrymi szponami oraz zębami jest dość wytrzymałe, jednak poniesione to zostało kosztem prędkości latania.
  • Występowanie: Ich pochodzenie jest nieznane - w grze zostają przyzywani przez Aarona i Bethany.
  • Atak: Używają w tym celu swoich szponów.
  • Obrona: Posiadają bardzo wytrzymały szkielet, co pozwala im przyjąć stosunkowo dużo fizycznych ciosów.
  • Słaby punkt: Jako że poruszają się powoli, można to z powodzeniem wykorzystać. Poza tym nie mają dystansowych broni, dlatego można je spokojnie zdjąć z większej odległości.

MOCNIEJSZY MONTO'SHONOI

  • Opis: Silniejszy gatunek z wyglądu przypomina słabszych pobratańców, jednak jest od nich prawie trzy razy większy.
  • Występowanie: Tak samo jak ich słabsi przedstawiciele - pochodzenie jest nieznane, w grze zostają przyzywani przez Aarona i Bethany.
  • Atak: Poza atakiem swoimi szponami potrafią uderzyć w nas błyskawicą lub wywołać pole siłowe, które zacznie ciągnąć nas ich stronę.
  • Obrona: Mają jeszcze mocniejszy szkielet niż słabsi bracia - ale to nie powinno nikogo dziwić.
  • Słaby punkt: Są bardzo wolni, co można dobrze wykorzystać.

MIESZKANIEC SIL LITH (SIL LITH INHABITANT)

  • Opis: Z wyglądu przypominają jakby ptaka o ludzkiej postaci ubranego w bandaże. Dzięki ogromnej sile psychicznej potrafią poruszać się z dużą prędkością.
  • Występowanie: Spotkamy je w Oneiros, na końcu nawet uwolnimy kilku od Keisingera.
  • Atak: Potrafią zadać z bliska cios swoimi szponami, jednak preferują użycie czaru Mindshaft - powodującego omany wzrokowe.
  • Obrona: Nie są zbyt wytrzymałe - ich sposobem na przetrwanie jest atak niewielką grupą.
  • Słaby punkt: Są bardzo wrażliwe tak na czary, jak i na obrażenia fizyczne.
  • Ciekawostki: Sil Lith przypominają trochę poczwary z egipskich obrazów. Możliwe iż Egipcjanie potrafili przeskakiwać pomiędzy różnymi wymiarami.
  • Fabuła: Zostały zastraszone przez Keisingera, któremu to musiały służyć. W ramach podziękowania za ich wyzwolenie dostaniemy Mana Well.

VERAGO

  • Opis: Verago to duchy mające szpony zamiast rąk oraz bijące niebieskie światło w miejscu głowy. Odziane w czerwony płaszcz potrafią wznosić się w przestworza i stamtąd ranić swoje ofiary.
  • Występowanie: Znajdziemy je dopiero w Eternal Autumn.
  • Atak: Używają zaklęcia Skull Storm lub atakują z bliska swoimi szponami.
  • Obrona: Są doskonałymi "lotnikami" - aby obronić się przed atakami z bliska wzlatują w powietrze.
  • Słaby punkt: Są słabi - wystarczy jedna dobrze wycelowana czaszka i mamy go z głowy.

SLEED

  • Opis: Sleed to małe stworzenia wyglądem przypominające piranie, jednak spotkamy je na lądzie. Są bardzo szybkie - niewielka grupa może wyrządzić ogromne szkody.
  • Występowanie: Możemy je znaleźć w Eternal Autumn - jest to prawdopodobnie efekt doświadczeń prowadzonych przez Bethany.
  • Atak: Skaczą na ofiarę i gryzą ostrymi ząbkami.
  • Obrona: Poruszają się bardo szybko, co utrudnia ich eliminacje.
  • Słaby punkt: Są bardzo słabe, a po otrzymaniu ciosu tchórzą i starają się za wszelką cenę uniknąć śmierci.

JILE

  • Opis: Z wyglądu przypominają rośliny, jednak wbrew pozorom są bardzo niebezpieczne - potrafią na odległość atakować swoimi korzeniami.
  • Występowanie: Możemy się na nie natknąć już w okolicach willi (szklarnia oraz domek Bethany), a głownie spotkamy je w Eternal Autumn.
  • Atak: Mogą atakować swoimi uzębionymi kwiatostanami, oraz także na większe doległość korzeniami.
  • Obrona: Wyczuwają swój cel na duże odległości oraz przez różne przeszkody terenowe - potrafią zaatakować korzeniem zanim zdążymy się zorientować gdzie się znajdują.
  • Słaby punkt: Poruszają się bardzo powoli i nie potrafią unikać strzałów.

JEMAAS

  • Opis: Jemaas to wielcy jaskiniowcy zamieszkujący Eternal Autumn. Ci doskonali wojownicy, przykapowani do granic możliwości ludzkiego ciała zajmują się zbieraniem jaj feniksa - jest to ich religijny rytuał. Poza tym walczą z Drin'en, co może nam trochę pomóc - wybiją się nawzajem.
  • Występowanie: Spotkamy całe grupy w Eternal Autumn.
  • Atak: Z bliska używają pięści, natomiast niektórzy potrafią posługiwać się także kuszą.
  • Obrona: Są trudni do zabicia - ogromnie wytrzymali i ruchliwi.
  • Słaby punkt: Niektórzy z jaskiniowców potrafią walczyć tylko przy użyciu pięści, dlatego możemy ich bez problemu zlikwidować za pomocą kuszy.
  • Ciekawostki: Możliwe jest iż jaskiniowcy to po prostu przeniesieniu do Eternal Autukmn Neandertalczycy.
  • Fabuła: Podróżując po Eternal Autumn zdobędziemy Feniksa - broń wyrzucającą zdalnie sterowane jaja.

DRIN'EN

  • Opis: Z wyglądu przypominają ludzi, jednak w niewielkim tylko stopniu. Są tak jak jaskiniowcy mieszkańcami Eternal Autumn, jednak Drin'en zajeli się zgłębianiem sztuki magicznej.
  • Występowanie: Tylko w Eternal Autumn.
  • Atak: Używają długich lasek.
  • Obrona: Mogą na chwilę znikać, by pojawić się w końcu za naszymi plecami.
  • Słaby punkt: Nie mają broni dystansowych, co umożliwia zdjęcie ich z dużej odległości.

HANDMAIDEN

  • Opis: Handmaiden to duchy przypominające kobietę. Ich szaty zakrywają wszystkie części ciała poza oczami.
  • Występowanie: Ich pochodzenie jest nieznane. Natkniemy się na nie w Eternal Autumn i przy Stojących Kamieniach (Standing Stones).
  • Atak: Atakują magicznymi błyskawicami.
  • Obrona: Jako że potrafią latać, Handmaideny wzbijają się w powietrze aby uniknąć trafienia z broni blisko dystansowych.