Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11: Zmalujemy coś? | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Teraz przyszedł czas na artystę w rodzinie Covenant, Aarona - 11: Zmalujemy coś? | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Teraz przyszedł czas na artystę w rodzinie Covenant, Aarona. Znajdziemy się z powrotem w wieży. Schodzimy na dół do drzwi prowadzących do willi. Po zebraniu apteczek po prawej stronie, wchodzimy na korytarz ze zbrojami. Kierujemy się w prawo (lewe drzwi zatrzasną się nam przed nosem), gdzie zaraz spotkamy Aarona oraz parę Monto'Shoi. Wbiegamy po schodach na górę, następnie obok pokoju Lizbeth skręcamy w otwarte drzwi. W kolejnym pomieszczeniu znów da o sobie znać zły Aaron, ale kiedy użyjemy po raz kolejny pułapki eterycznej będziemy mieć go na jakiś czas z głowy. Przechodzimy przez kolejne pomieszczenie, aż do pomieszczeń służących. Tam w sali z kratami spotkamy służącego, który obdaruje nas kluczem do studia Aarona (Work Room key). Otwieramy nim kraty i wychodzimy na balkon. Znajdziemy się teraz na nowym dziedzińcu. Na dole znajdziemy kilka apteczek w stajni, po czym wracamy na balkony i po drabinie wchodzimy na dach. Stojąc przodem do stajni zauważymy otwarte okno - dostanie się tam po użyciu Haste nie powinno być problemem.

Po dostaniu się do środka, po zabraniu przydatnych przedmiotów schodzimy po drabinie na dół - 11: Zmalujemy coś? | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po dostaniu się do środka, po zabraniu przydatnych przedmiotów schodzimy po drabinie na dół. Zobaczymy Aarona malującego Patricka na ścianie. Jednak zwracając uwagę na to, co wyjdzie spod jego pędzla przygotowujemy się do trudnej walki - nad nami pojawi się gigantyczny Monto'Shoi. Po ciężkiej walce zabieramy klucz do bramy prowadzącej do domku Bethany (Bethany's Cottage key). Przez stajnie wyjdziemy z powrotem na dziedziniec, gdzie kierujemy się w prawo i następnie przez korytarz do metalowej bramy. Znajdziemy się znowu w ogrodach. Za drewnianymi wrotami po prawej znajdziemy apteczki i trochę dynamitu. Następnie przechodzimy obok kuchennych drzwi do następnej bramy prowadzącej do domku Bethany. Po prawo spotkamy kilka roślinek, które pilnują apteczki. Podążając dalej wzdłuż szlaku dotrzemy do niewielkiego domku otoczonego wodą. Po wejściu do środka w pokoju po prawej zobaczymy przy pomocy Scrye Bethany. Stoi ona w miejscu, gdzie podłoga dziwnie skrzypi - laska dynamitu... i możemy zabrać klucz do pokoju Aarona (Aaron's Room key) oraz jego kość. Przechodząc do wyjścia zaglądamy jeszcze na górę w poszukiwaniu Amplifiera, po czym wracamy do willi. Po drodze zaatakuje nas kilku Howlerów oraz Monto'Shoi, jednak nie powinny one stanowić większego problemu.

Przez kuchenne drzwi dostaniemy się do środka, gdzie czeka już z niecierpliwością Aaron - 11: Zmalujemy coś? | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Przez kuchenne drzwi dostaniemy się do środka, gdzie czeka już z niecierpliwością Aaron. Kiedy się nim odpowiednio zajmiemy (pułapka eteryczna powinna załatwić sprawę) przechodzimy po schodach w pomieszczeniu z windą towarową na górę. Po uspokojeniu (znowu) Aarona przechodzimy przez korytarze do jego pokoju, gdzie znajdziemy klucz do sypialni Bethany (Bethany's Room key). W pewnym momencie zza drzwi dobiegnie dziwny hałas, a po chwili zacznie wciągać nas w nie jakaś magiczna siła. Opierając się z całych sił pilnujemy aby nas nie pochłonęła. Kiedy wszystko umilknie wychodzimy na korytarz i tam skręcamy w lewo, do pokoju Bethany. Na miejscu po zabraniu dziennika zobaczymy naszą czarodziejkę na chwilę w lustrze, a przy drzwiach spotkamy Drin'en. Wchodzimy po drabinie w dół w niewielkim załomie ściennym, gdzie w chwilę później odnajdziemy ciało Aarona. Po włożeniu kości na miejsce obudzi się i zacznie z nami walczyć. Trzeba odciąć mu prawe ramię, po czym Aron przeniesie się z powrotem na środek i zacznie rzucać w nas łańcuchami. Kiedy trafi w drewno, będzie na tyle zajęty iż możemy go wtedy bez problemu zajść ze Scythe.