Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

04: Przybyłem ... | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Po zjechaniu windą w dół kierujemy się w stronę drzwi prowadzących do ogrodów - 04: Przybyłem ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po zjechaniu windą w dół kierujemy się w stronę drzwi prowadzących do ogrodów. Jednak przed ich pokonaniem, skręcamy w prawo w stronę ciała pokojówki oraz pastwiących się nad nim kilku Howlerów. Przejście prowadzące do piwnic pozwoli na zdobycie kilku koktajli Mołotowa znajdujących się na dole w pomieszczeniu po lewej. Natomiast za zalanym obszarem dostaniemy z zamkniętej skrzyni naboje. Po drodze da się słyszeć odgłos wydawany przez Amplifier - aby go zdobyć trzeba przeszukać róg pomieszczenia z wodą. Po powrocie na górę skręcamy zaraz w prawo, do spiżarni - ukryto w niej apteczkę. Teraz możemy spokojnie udać się do wyjścia z willi. Po pokonaniu drzwi kierujemy się do wejścia w żywopłocie zlokalizowanego mniej więcej na wprost nas. Zobaczymy lokaja uciekającego przed Howlerem. Jeśli wykończymy poczwarę, zanim ta dopadnie swoją ofiarę, zdobędziemy srebrne naboje. Skręcając przy wyjściu z lokacji ze stawem w lewo, natrafimy na ogrodnika, który powie nam, iż widział Lizbeth koło Rodzinnego Mauzoleum, gdzie też spoczywa jej ciało. Kiedy otworzy bramę, udajemy się przez nią do nowej lokacji.

Po drodze spotkamy Lizbeth czekającą na nas za bramą - 04: Przybyłem ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Po drodze spotkamy Lizbeth czekającą na nas za bramą. Kiedy ucieknie, obchodzimy płot dookoła i przechodzimy zań w miejscu jego zerwania. Obchodzimy dalej mauzoleum, rozwalając po drodze Howlerów, po czym wchodzimy do środka przez główne drzwi. Tam po zebraniu z półki naboi mijamy centralną salę i kierujemy się na wprost do pomieszczenia z otwartą trumną. Zabieramy z niej zwój z czarem Invoke, oraz uruchamiamy pobliską dźwignię (jedna będzie uszkodzona). Wracamy do centralnej sali, zabieramy Amplifier i udajemy się w stronę masakrujących czyjeś ciało Howlerów. Po ich zlikwidowaniu wchodzimy do niewielkiego tunelu, który w końcu rozszerzy się, ukazując nieco większą jaskinię. Po drodze spotkamy wiele szkieletów oraz Howlerów, jednak używając pistoletu oraz czaru Invoke można bez problemu przedrzeć się przez tę przeszkodę.. Trafimy znowu do mauzoleum, jednak tym razem znajdziemy się za zamkniętą kratą. Po zebraniu apteczki rozwalamy naruszony właz i pakujemy się do środka. Na końcu kolejnej jaskini znajdziemy drabinę, która doprowadzi nas na stary cmentarz. Po zebraniu przydatnych nam przedmiotów kierujemy się w stronę cumującej łodzi, która przewiezie nas do Klasztoru.

Wylądujemy niedaleko Klasztoru, przy niewielkim wzniesieniu. Po pokonaniu wzniesienia z daleka dostrzeżemy zmierzające w naszą stronę stwory. Eliminujemy je i następnie udajemy się w kierunku wieży, gdzie para Trasanti walczy z Howlerami. Kiedy ci ostatni załatwią sprawę, wkraczamy do akcji. Podążając dalej natkniemy się po prawej stronie na wnękę oraz znajdującego się w niej osła. Obok niego leżeć będzie ciało oraz księga, z której dowiemy się o Scythe of the Celt. Aby go zdobyć, musimy odnaleźć trzy przedmioty, dzięki którym będzie można udać się w przeszłość. Po przestudiowaniu księgi wracamy na szlak i kierujemy kroki w stronę pobliskich zabudowań. Likwidujemy dwóch Trasanti i zabieramy klucz do wieży (Tower key). Teraz wracamy do wieży, gdzie zabieramy Medalion Słońca oraz klucz do skrzyni (Chest key). Po oczyszczeniu okolicy wracamy z powrotem w stronę zabudowań. Z daleka zauważymy biegnącą do nas parę Howlerów, natomiast kolejna pojawi się tuż za naszymi plecami. Teraz podchodzimy do drzwi stodoły, które w pewnym momencie zostaną wyważone przez grupę stworów. Po ich załatwieniu wchodzimy po drabinie na poddasze stodoły, skąd przez dziurę w ścianie przeskakujemy na pobliski budynek. Zwiedzając kolejne pokoje natkniemy się na Trasanti, którego widzieliśmy wcześniej. Kiedy się nim zajmiemy, pozostanie jeszcze zabrać z jego zwłok strzelbę. Musimy znaleźć schody prowadzące na piętro, skąd po resztkach dachu dostaniemy się na drugą stronę, do miejsca zagrodzonego drewnianym płotem. Tu otwieramy skrzynię, z której wydobędziemy klucz do wejścia prowadzącego do podziemi (Trapdoor key). Wchodzimy po belce do budynku, z pomieszczenia po prawej zabieramy kilka koktajli Mołotowa i idziemy w stronę schodów, tym razem prowadzących w dół. Po zabraniu apteczki otwieramy kluczem klapę i wchodzimy do tunelów. Zaczynamy w wąskim przesmyku, na razie bez wrogów w pobliżu. Jednak jak tylko wejdziemy do kanałów, zaczną ożywać kolejne szkielety - nie należy z nimi walczyć tylko zaraz po wejściu w korytarz w lewo biec aż do wielkiej dziury. Tam wchodzimy w ciemny korytarz, gdzie w czasie marszu w kierunku wyjścia natkniemy się na patrzącą w naszą stronę Lizbeth. Zaraz zauważymy także bijące światło dzienne, co oznaczać będzie wyjście na świeże powietrze.