Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Clive Barker's Undying - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

05: ... zobaczyłem ... | Clive Barker's Undying poradnik Clive Barker's Undying

Teraz kierujemy się przesmykiem górskim w stronę ruin Klasztoru - 05: ... zobaczyłem ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Teraz kierujemy się przesmykiem górskim w stronę ruin Klasztoru. Jeżeli uruchomimy w okolicy Scrye, zobaczymy duchy żyjących tu niegdyś mnichów. Po prawej stronie miniemy resztki schodów, na szczycie których znajduje się apteczka. Podążając dalej, dotrzemy do rozwalonej częściowo podłogi. Wrócimy tutaj jeszcze z dynamitem, dlatego radzę zapamiętać to miejsce. Teraz likwidując pojawiających się Howlerów, zabieramy naboje do strzelby leżące obok ciała przy murze, po czym wychodzimy na punkt widokowy przed wrotami Klasztoru. Skręcamy w stronę wieży i przechodzimy przez okno do jej środka. Na dole znajdziemy kilku Howlerów oraz apteczkę, a piętro wyżej kolejną. Natomiast na samej górze (wejście po skałach i reszcie drabiny) zdobędziemy amulet many (Mana Well), co zwiększy na stałe o dziesięć punktów naszą siłę magiczną. Teraz schodzimy niżej do przejścia na zerwany most, za którym znajdziemy księgę opisującą poszukiwany przez nas przedmiot - Scythe of the Celt. Wracamy teraz na punkt widokowy i skręcamy na lewo. Idąc nieopodal wrót, zauważymy na końcu drogi zniszczone schody - trzeba będzie po blokach wejść na podwyższenie, które doprowadzi nas w końcu na dziedziniec klasztoru. Jednak na początku kierujemy się po Amplifier do pomieszczenia po prawej. Tam w rogu zobaczymy świecący kryształ - kiedy go zabierzemy zaatakuje nas kilku zeskakujących z pobliskiego zadaszenia Howlerów. Wracamy teraz na dziedziniec, skąd kierujemy się w stronę bijącego światła. Zauważymy teraz Lizbeth biegającą po okolicznych budynkach i rzucającą w nas kamieniami. Po chwili zniknie ona w okolicy budynku z dwoma wejściami. Wybieramy to położone wyżej, po czym aktywujemy Scrye, co pozwoli nam zobaczyć jak Howler morduje mnicha. Jeśli się do niego później zbliżymy, powstanie ze zmarłych i rzuci się na nas. Kiedy się z nim uporamy, będzie można zabrać leżącą pod ścianą apteczkę. Kierujemy się teraz w stronę drugiego wejścia. Tam po schodach wychodzimy na poddasze, gdzie z pierwszego pomieszczenia po prawej wyskoczy na nas para Howlerów, a w drugim znajdziemy apteczkę. Po połamanej podłodze przedostaniemy się do lokacji z martwym Trasanti, przy którym to znajdziemy strzelbę oraz upragniony dynamit. W drodze powrotnej w centralnej części piętra zobaczymy kominek, a w jego wnętrzu ujrzymy świecący Amplifier. Wystarczy odpowiednio zeskoczyć (przodem do ściany, przy której znajduje się nasz obiekt) i już znajdzie się on w naszym posiadaniu. Kiedy zbierzemy z dołu apteczkę możemy spokojnie wrócić do miejsca przed ruinami, tam, gdzie widzieliśmy naruszoną podłogę.

Używając dynamitu do rozwalenia resztek podłogi zeskakujemy do katakumb Klasztoru. Po zebraniu spod schodów (po prawej stronie) apteczki udajemy się do kompleksu położonego na wprost, gdzie przeszukujemy kolejne pomieszczenia w celu znalezienia jakichś przydatnych przedmiotów. Kiedy już wszystko sprawdzimy, wchodzimy do nieco zalanej wodą sali z dwoma Howlerami patroszącymi czyjeś zwłoki. Po ich wykończeniu wchodzimy na górę po drabinie, po czym przełączamy dźwignię znajdującą się przy zwłokach. Dzięki temu odnajdziemy sekretny korytarz z Amplifierem w środku. Przechodzimy dalej do pokoju z nabojami. Jeśli użyjemy tutaj Scrye, naszym oczom ukaże się napis z krwi na ścianie. Musimy teraz odszukać głęboką studnię, przy której znajduje się wyjście z katakumb. Kiedy przejdziemy po schodach w górę do większej sali z kilkoma Howlerami uczepionymi u sufitu (którzy oczywiście się na nas rzucą) okaże się, iż najpierw trzeba zdobyć drugą część klucza potrzebnego do otwarcia czasoprzestrzennego portalu. Musimy zawrócić w stronę schodków, jednak tym razem prowadzących w dół. Dojdziemy do zasypanego pomieszczenia. Będziemy mogli jednak wyjść na powierzchnię po rozwalonych częściach ściany. Z kolei wchodzimy po schodach na górę i po zabiciu kilku poczwar zabieramy ze skrzyni manuskrypt (Time Incantation) - drugi element oraz srebrny klucz. Znajdująca się na półce skalnej książka opowie, jak wrócić do czasów jej autora i zdobyć Scythe of the Celt. Teraz schodzimy z powrotem na dół, częściowo po schodach a także po gruzach ściany, kierując się do pomieszczenia z zawieszonymi na suficie Howlerami.

Grasuje tutaj duża ilość szkieletów, więc ignorując je od razu biegniemy do drzwi z charakterystycznym srebrnym zamkiem pośrodku - 05: ... zobaczyłem ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Grasuje tutaj duża ilość szkieletów, więc ignorując je od razu biegniemy do drzwi z charakterystycznym srebrnym zamkiem pośrodku. W korytarzu napotkamy na opór kilku nietoperzy oraz Howlerów. Kiedy dotrzemy do sali z beczkami (pewnie wino mszalne J), zabieramy zza jednaj z nich apteczkę, a następnie wchodzimy do korytarza i do pomieszczenia po lewo. Po użyciu Scrye zobaczymy spacerującego po sali człowieka, który jest w posiadaniu złotego klucza (trzeba go będzie odnaleźć podczas wędrówki w przeszłość). Po zabiciu kilku potworów wchodzimy po schodach do pokoiku po prawej, gdzie poruszamy koło otwierające część przejścia znajdującego się przy pobliskich schodach. Wracamy teraz do korytarza, gdzie po skręceniu w lewo przechodzimy przez drewniane drzwi. Zwracając uwagę na to, co stało się przed chwilą z zuchwałym Trasanti, aktywujemy Scrye i patrząc pod nogi, przechodzimy na drugi koniec korytarza tak aby nie stanąć na czerwonej posadzce, która aktywuje pułapkę. Po wejściu do kompleksu tuneli pełnego szkieletów udajemy się kolejno: w lewo, prawo, prawo, lewo, prawo, a następnie po rampie w górę do pomieszczenia z kolejnymi rozwalonymi elementami. Kiedy już dostaniemy się na górę, zaatakuje nas kilku Howlerów.

Zabieramy z okolicy schodów apteczkę i udajemy się po nich na górę - 05: ... zobaczyłem ... | Clive Barkers Undying - Clive Barkers Undying - poradnik do gry

Zabieramy z okolicy schodów apteczkę i udajemy się po nich na górę. Znajdziemy się w końcu w punkcie, skąd rzucała w nas kamieniami Lizbeth. Po zebraniu fluorescencyjnych naboi uruchamiamy Scrye, dzięki któremu ujrzymy mnicha spacerującego wokół sekretnej dźwigni. Kiedy ją uruchomimy, będzie można zabrać ze skrytki butelkę rtęci (Merkury Flask) - trzeci element i klasztorny klucz (Monastery key). Wracamy teraz z powrotem na dół, gdzie opuszczamy się do otworu najbliżej schodów. Podróżując po kolejnych tunelach natrafimy na rozzłoszczoną Lizbeth, które wyśle przeciw nam zastęp Howlerów. Na końcu drogi napotkamy zamknięte jeszcze drzwi, które możemy otworzyć zdobytym przed chwilą kluczem. Czeka nas teraz przechadzka po zamglonych korytarzach z kilkoma apteczkami i niezliczoną ilością przeciwników. Dotrzemy w końcu do większej sali, gdzie po zlikwidowaniu kolejnej grupy Howlerów wchodzimy do ciemnego pomieszczenia po prawej. Po zebraniu koktajli mołotowa oraz naboi wchodzimy po schodach do pomieszczenia z wielkim pokrętłem, które otworzy do końca przejście na zewnątrz. Wejdziemy teraz do kościoła, za którym znajdują się trzy piedestały - należy na nich ułożyć kolejne trzy przedmioty potrzebne do uruchomienia portalu. Najpierw jednak radzę rozejrzeć się po okolicy - znajdziecie tu wiele leżących na widoku apteczek. Kiedy umieścimy wszystko na swoim miejscu, nie pozostanie nam nic innego jak tylko udać się w stronę jeziorka... i zmierzyć się z przeszłością.