Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Z odnalezieniem zamieszkujących Twoją posiadłość wróżek nie powinieneś mieć żadnych kłopotów. Z każdą z nich musisz teraz porozmawiać, podchodząc do nich i wciskając klawisz akcji. Sprawi to, iż kolejne fragmenty ogrodu zostaną upiększone. Docelowo powinien on wyglądać tak, jak zostało to przedstawione na screenie. Odbycie rozmowy ze wszystkimi wróżkami będzie równoznaczne z zaliczeniem tego questu.

Jak zapewne zauważyłeś, na Twojej liście brakuje jeszcze jednej wróżki - Flower-Winged Sprite - [8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, na Twojej liście brakuje jeszcze jednej wróżki - Flower-Winged Sprite. Jej odnalezienie nie będzie łatwe. Musisz skierować się do przyległego do posiadłości garażu. Ustaw się w ukazanym na screenie miejscu i wciśnij klawisz akcji, wybierając czynność sprawdzenia co kryje się w koszu (Look Under Basket). Spowoduje to, iż ze środka wydostanie się wróżka. Możesz już wyjść na zewnątrz.

Wróżka będzie latała niedaleko garażu, po lewej stronie (screen) - [8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Wróżka będzie latała niedaleko garażu, po lewej stronie (screen). Spróbuj ją złapać. Nie musisz używać przynęty. Wysłuchaj tego co wróżka ma ci do powiedzenia. Zaproponuje ona wzięcie udziału w nietypowym wyścigu. Odblokuje to tym samym miniquest o nazwie Sprite Race. Zanim przystąpisz do wyścigu, wykorzystaj umiejętność tej wróżki. Skieruj się teraz do ogrodu i złap wróżkę z tej samej grupy. Pozwoli ci to na przywrócenie umiejętności biegu (Dash).

Wróć się do miejscu, w którym łapałeś uwolnioną z garażu wróżkę - [8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Wróć się do miejscu, w którym łapałeś uwolnioną z garażu wróżkę. Postaraj się z nią porozmawiać, wciskając klawisz akcji. Spowoduje to rozpoczęcie wyścigu. Zacznij biec w stronę pierwszego checkpointu, aktywując od razu umiejętność Dash. Musisz teraz obiec cały dom, a następnie zacząć kierować się w stronę głównej bramy. Umiejętność biegu powinna ci wystarczyć niemal na cały dystans. Zagwarantujesz sobie tym samym zwycięstwo, dostając też od wróżki masę bonusowych przedmiotów. Jeśli nie uda ci się wygrać za pierwszym razem, powtórz wyścig ponownie rozmawiając z wróżką. Możesz też udać się za posiadłość i nabyć więcej umiejętności Dash, dzięki czemu zwiększysz swoje szanse na odniesienie zwycięstwa.

Ostatni już miniqueścik to Red Hat (Jared) - [8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Ostatni już miniqueścik to Red Hat (Jared). Na całe szczęście będzie on banalnie prosty. W pierwszej kolejności musisz skierować się do okupującego okoliczne drzewo Hogsqueala. Pamiętaj tylko o tym żeby sterować postacią Jareda. Wysłuchaj prośby, a następnie wejdź do domu. Pożądany obiekt odnajdziesz w kuchni, a konkretnie w ukazanym na screenie miejscu. Podnieś kapelusz Redcapa (Redcap's Hat). Wracaj do Hogsqueala i przekaż mu pozyskany obiekt.

I to by było na tle. Gratulacje!!

1 - [8. Completing the Field Guide] Dodatkowe questy (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry