Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 3 - Quarry Walls (Okolice kamieniołomu)

Zadanie 1: Enter the Quarry (Przedostań się do kamieniołomu)

Tradycyjnie już na początek będziesz musiał rozprawić się z kilkoma goblinami. Nie powinno to być trudne, bo pojawią się jedynie w najprostszej odmianie. Nie zapomnij o pozbieraniu drobnych przedmiotów, których jest tu całkiem sporo. Dopiero gdy uporasz się z potworami, postaraj się złapać kilka wróżek: Leatherwing Sprite x1, Sprout Sprite x1.

Zadanie 2: Find the Fuse (Odszukaj bezpiecznik) - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 2: Find the Fuse (Odszukaj bezpiecznik)

Gdy tylko spróbujesz zbliżyć się do bramy prowadzącej do kamieniołomu, zostaniesz poinformowany, że droga ta jest zablokowana. Podejdź do prawej budki i podnieś ukazany na screenie bezpiecznik (Fuse). Dopiero teraz powinieneś skierować się w stronę górnej ścieżki, prowadzącej na niewielkie wzgórze.

Po drodze powinieneś natrafić na nową wróżkę - Will-O-The-Wisp - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Po drodze powinieneś natrafić na nową wróżkę - Will-O'-The-Wisp. Idź cały czas prosto. Dotrzesz w końcu do znacznie większej lokacji. Musisz się tu bardzo pilnować, gdyż źle wymierzony skok zakończy się śmiercią Jareda. Gra na szczęście utworzy tu jednak checkpoint. Obróć się w lewo i ruszaj przed siebie. Spróbuj wspiąć się na pierwszą półkę (screen).

Po dotarciu do drewnianego mostku upewnij się, że biegniesz prosto, tak aby Jared mógł poprawnie wykonać skok - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Po dotarciu do drewnianego mostku upewnij się, że biegniesz prosto, tak aby Jared mógł poprawnie wykonać skok. Teraz będziesz musiał zeskoczyć na niższą półkę. Uważaj, gdyż zostaniesz tu zaatakowany przez goblina (screen). Nie pozwól mu zepchnąć Cię, gdyż mogłoby się to zakończyć śmiercią sterowanej postaci.

Możesz ruszać dalej - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Możesz ruszać dalej. Wykonaj pojedynczy skok, tak aby wylądować na sąsiedniej półce. Obróć się w lewo. Musisz się tu wspiąć na wyżej położoną platformę. Jak zapewne zauważyłeś, lata tu pojedyncza wróżka (screen). Postaraj się ją teraz złapać. Będzie to Leatherwing Sprite. Idź dalej, wspinając się na wyższą półkę.

Zanim ruszysz dalej, obróć się w prawo i przyjrzyj z odległości znajdującemu tu drzewu - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zanim ruszysz dalej, obróć się w prawo i przyjrzyj z odległości znajdującemu tu drzewu. Twoją uwagę powinny zwrócić trzy lampiony, wokół których widoczne są trzy różne poświaty - zielona, pomarańczowa i niebieska. Postaraj się każdy z tych lampionów zniszczyć, celując z procy (screen). Spowoduje to uwolnienie nowych wróżek. Nie możesz się do nich co prawda już teraz dostać, ale bez obaw, gdyż złapiesz je w niedalekiej przyszłości.

1 - [3. The Goblin Army] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry