Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Nie spotkasz tu żadnych przeciwników. Zauważ natomiast, że w okolicy tej lata nowa wróżka. Postaraj się ją złapać. Będzie to Royal Orchid Sprite (ostatnia z tej grupy). Możesz już wrócić się do drzewa. Tradycyjnie, obiekt, którego szukasz będzie leżał nieopodal. Podnieś więc liść cyprysu (Cypress Leaf; screen). Możesz już opuścić te tereny. Najlepiej skorzystaj z niewielkiego przejścia, zlokalizowanego niedaleko łapanych wróżek.

Korzystając z okazji możesz zająć się jeszcze jednym drobiazgiem - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Korzystając z okazji możesz zająć się jeszcze jednym drobiazgiem. Wróć się na polanę, którą miałeś już okazję badać wcześniej. Pamiętasz dwa Stray Sody, które znajdowały się przy brzegu? Przy lewym Stray Sodzie poprzednio nie znalazłeś żadnych skarbów. Tym razem po usunięciu przeszkody w postaci krzaków będzie tam czekało na Ciebie pióro (Cockatrice Feather; screen). Pozwoli ci to na zaliczenie jednego z dodatkowych questów.

Możesz już skierować się w stronę kamieniołomu - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Możesz już skierować się w stronę kamieniołomu. Droga powinna ci być dobrze znana. Jeśli wcześniej rozprawiłeś się już z trollem, na planszy pojawią się jedynie nowe gobliny. W przeciwnym wypadku bestię musiałbyś nakarmić, gdyż Mallory nie dysponuje żadnymi obiektami do rzucania. Wejdź na teren kamieniołomu i od razu ruszaj prosto (screen). Zwróć też uwagę na licznik, który pojawi się na Twoim ekranie.

Po zejściu na dół zacznij walczyć z pojawiającymi się wokół Mallory goblinami - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Po zejściu na dół zacznij walczyć z pojawiającymi się wokół Mallory goblinami. Jej ataki są bardzo silne, tak więc nie powinno z tym być problemów. W największym stopniu musisz uważać na duże gobliny (screen), odpowiednio wykonując uniki, tak aby nie dać się staranować. W moim przypadku konieczne było zabicie dwudziestu goblinów.

Zadanie 2: Defeat Redcap (Pokonaj Redcapa) - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 2: Defeat Redcap (Pokonaj Redcapa)

Generalnie nic się tu nie zmieni od ostatniej walki z Redcapem. Musisz więc do niego podbiec. Zaczekaj aż wykona atak i w tym samym momencie przeprowadź kontruderzenie. Pozbawisz go w ten sposób szabli (screen). Zacznij teraz atakować bezbronnego Redcapa. Czynności te będziesz musiał co najmniej raz powtórzyć. Jeśli jednak pośpieszysz się, nie będziesz musiał w międzyczasie zabijać żadnych innych goblinów. Po pokonaniu Redcapa wyświetlona zostanie scenka przerywnikowa.

1 - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry