Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[5. The Griffin] Quest 1 (cz.4) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Po odzyskaniu kontroli nad sympatycznym stworkiem podciągnij się do góry, tak aby móc wejść do otwartego sejfu. W pierwszej kolejności skieruj się w lewo i wskocz na banknoty (screen). Podciągnij się jeszcze raz, a następnie wykonaj skok w stronę żołędzia (Amber Acorn). Przedmiot ten musisz podnieść.

Zadanie 3: Return to the Study (Wracaj do pracowni) - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.4) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 3: Return to the Study (Wracaj do pracowni)

To jeszcze nie koniec. Powinieneś zauważyć, iż na liście przydzielonych ci questów znajduje się nowy wpis dotyczący właśnie Thimbletacka - Saber (Thimbletack/Mallory). Będziesz mianowicie mógł pomóc jej w zdobyciu lepszej szabli. Wróć się więc do miejsca startu. Nie wychodź jednak na powierzchnię, tylko ruszaj prosto (screen). Zajmiesz się więc ponownym odwiedzeniem badanych już wcześniej terenów. Wskakuj na poznane wcześniej półki. Przejdź też po dwóch poziomych rurkach, tak aby dotrzeć do większego pomieszczenia.

Znajdziesz się w pomieszczeniu z wyładowaniami - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.4) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Znajdziesz się w pomieszczeniu z wyładowaniami. Na początek zacznij wykonywać pojedyncze skoki, tak aby dotrzeć na drugi koniec. Zbliż się do wyładowań i w poznany wcześniej sposób zacznij je omijać. Zatrzymaj się jednak na TRZECIEJ półce i obróć w lewo (screen). Będziesz się tu musiał udać.

Obróć się ponownie w lewo i zacznij wykonywać skoki, przemieszczając się cały czas prosto - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.4) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Obróć się ponownie w lewo i zacznij wykonywać skoki, przemieszczając się cały czas prosto. Zabij widocznego na lewej ścianie karalucha (screen), a następnie skorzystaj z haka. Krótki filmik przerywnikowy ukaże ci, że szabla spadła na ziemię. Obróć się i zabij ostatniego pięćdziesiątego karalucha. Możesz już wrócić się do wyjścia. Rozkaż Thimbletackowi udać się do pracowni. Automatycznie przekaże on żołądź rodzeństwu. Otrzymasz też nowy główny quest.

1 - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.4) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry