Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 10 - Burn the Field Guide (Spalenie przewodnika)

Zadanie 1: Salamander (Odszukaj, ugaś i podnieś ognistą salamandrę)

Z wykonaniem tego zadania nie musisz się wcale śpieszyć. Z racji tego, że sterujesz postacią Simona, będziesz mógł przystąpić do wykonania kilku niedostępnych wcześniej zadań. Jeśli jednak pragniesz od razu wykonać tę misję, skieruj się w stronę garażu. Salamandrę odnajdziesz na lewo od tego budynku (screen). Skorzystaj z karabinu, a następnie podnieś jaszczurkę.

Ja zajmę się również opisem kilku dodatkowych questów - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Ja zajmę się również opisem kilku dodatkowych questów. Przede wszystkim, będziesz w stanie nabyć nową umiejętność. W dzienniku questów powinien pojawić się jeden nowy wpis - Tomato Bombs. Jedyne co musisz tu zrobić to zejść do kuchni i podnieść plastikowe woreczki (Plastic Bags; screen). W rezultacie otrzymasz przedmioty rzucane (wybuchowe pomidory), o podobnym efekcie działania do Splatterguna.

Proponowałbym teraz zapoznać się z zasadami działania nowo nabytej broni - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Proponowałbym teraz zapoznać się z zasadami działania nowo nabytej broni. Jest ona wyjątkowo skuteczna w walce z niemal wszystkimi odmianami goblinów. Radziłbym też już teraz zacząć gromadzić punkty za podnoszenie zębów tych potworów, tak aby szybciej odblokować sobie wszystkie dostępne ataki. Opuść teren posiadłości, udając się do lasu.

Jeśli chcesz, możesz się teraz zająć gaszeniem wszystkich ognisk lawy, które poprzednio musiałeś omijać - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Jeśli chcesz, możesz się teraz zająć gaszeniem wszystkich ognisk lawy, które poprzednio musiałeś omijać. Generalnie jednak żadnych nowych lokacji sobie nie odblokujesz, a jedynie skrócisz drogę do niektórych miejsc. Tak będzie na przykład z zaporą znajdującą się niedaleko mostu z powalonego drzewa (screen). Sukcesywnie kolekcjonuj też nowe salamandry, gasząc je, a następnie wciskając klawisz akcji.

Pamiętaj o tym żeby nie unikać żadnych walk, gdyż każdy pozyskany ząb przybliży Cię do najlepszych ataków Simona - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pamiętaj o tym żeby nie unikać żadnych walk, gdyż każdy pozyskany ząb przybliży Cię do najlepszych ataków Simona. Splattergun uczyni natomiast wszystkie walki bajecznie prostymi. Osobiście proponowałbym udać się do miejsca oznaczonego jako Deep Woods. Pamiętasz wróżkę, której poprzednio nie mogłeś złapać? Teraz będzie to możliwe. Ustaw się pod wróżką i zacznij rozrzucać owoce (screen). Jednocześnie nie powinieneś się ruszać. Jedynie dorzucaj nowe owoce. Po kilku chwilach wróżka obniży swój lot na tyle, że będziesz ją mógł złapać. Będzie to Royal Orchid Sprite. Wysłuchaj rozmowy. Równolegle uaktywni się nowy quest - Garden Sprites. Spróbuj teraz opuścić tę lokację, a następnie do niej wrócić. W tym samym miejscu powinna latać inna wróżka - Flower-Head Sprite.

1 - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry