Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Teraz radziłbym zająć się sprawą dotarcia do wróżki okupującej tereny kamieniołomu. Będziesz się tam więc musiał wrócić. Zakładam, że pamiętasz jeszcze drogę. Na szczęście tym razem nie musisz spędzać dużo czasu, próbując nakarmić trolla. Bestię możesz już bowiem spróbować zlikwidować. W pierwszej kolejności pozbądź się atakujących Cię goblinów, tak aby na kilka chwil zapewnić sobie spokój. Zacznij teraz używać Splatterguna, ostrożnie przesuwając się w stronę trolla. Powinno Cię to uchronić przed złapaniem przez bestię.

Na bieżąco pozbywaj się nowych goblinów - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Na bieżąco pozbywaj się nowych goblinów. Staraj się też o to żeby nie zajęło to dużo czasu. Troll mógłby bowiem w międzyczasie wrócić się na swoją ustaloną pozycję. Potwora musisz zacząć spychać do tyłu. Osobiście proponowałbym ustawić się po lewej stronie, gdyż nie możesz właściwie wejść do wody. Po kilku chwilach powinieneś wszystko opanować. Docelowo będzie zależało ci na tym żeby troll znalazł się w potrzasku, czyli oświetlonym wycinku stawu. Spowoduje to, iż zamieni się w kamień. Spokojnie przebiegnij na drugą stronę i ruszaj do kamieniołomu.

Masz teraz dwa wyjścia - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Masz teraz dwa wyjścia. Jeśli zdobyłeś już karty do gry, nie musisz wybierać trudniejszej ścieżki, zakładającej skakanie po skałach. Jest to jednak możliwe. Szybciej będzie skierować się od razu na dół, wykorzystując fakt, że główna brama do kamieniołomu stoi otworem. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do jaskini, w której znajdują się salamandry (screen). Ugaś je, a następnie pozbądź się lawy.

Jak zapewne zauważyłeś, w rurze pojawiła się jedna z wróżek - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, w rurze pojawiła się jedna z wróżek. Podejdź do stworka i porozmawiaj z nim. Od Knockera otrzymasz nową umiejętność. Od tej pory rzucane przez Ciebie kamienie będą dodatkowo eksplodowały. Dowiesz się również na temat lokalizacji drugiego Knockera. Nic więcej już tu nie zdziałasz, tak więc wróć się aż do posiadłości.

Zadanie 2: Barrel (Podpal przewodnik, wykorzystując złapaną salamandrę) - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 2: Barrel (Podpal przewodnik, wykorzystując złapaną salamandrę)

To już czysta formalność. Beczkę odnajdziesz w ukazanym na screenie miejscu. Musisz jedynie do niej podejść, a następnie wcisnąć klawisz akcji. Spowoduje to wyświetlenie nowego filmu, a sam rozdział dobiegnie końca.

1 - [3. The Goblin Army] Quest 10 (cz.2) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry