Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 1 - Buried Key (Zakopany klucz)

Zadanie 1: Shovel (Odszukaj i zabierz łopatę)

Tradycyjnie już proponowałbym rozpocząć od wykonaniu kilku nowych miniquestów, które zostały dodane do Twojego dziennika. Zdecydowanie najprościej jest wypełnić zadanie oznaczone jako Fire Salamander (Simon). Jedyne co musisz tu zrobić to udać się do sypialni Jareda i zbliżyć się do terrarium (screen). Następnie wciśnij klawisz akcji, tak aby wsadzić salamandrę do środka.

Drugi z odblokowanych miniquestów to Swamp Bulls (Simon) - [4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Drugi z odblokowanych miniquestów to Swamp Bulls (Simon). W pierwszej kolejności musisz tu porozmawiać z Hogsquealem. Odnalezienie go może sprawić ci troszeczkę kłopotów. Siedzi on na drzewie, które przedstawione zostało na screenie. Znajduje się ono na wprost od głównego wyjścia. Hogsqueal poprosi Cię o zlikwidowanie kilku goblinów.

W celu odnalezienia goblinów będziesz musiał udać się do planszy Deep Woods, czyli tam gdzie zajmowałeś się zakładaniem przynęty dla wróżek - [4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

W celu odnalezienia goblinów będziesz musiał udać się do planszy Deep Woods, czyli tam gdzie zajmowałeś się zakładaniem przynęty dla wróżek. Uważaj jednak, gdyż wszystkie gobliny będą występowały w najmocniejszej postaci (screen). Najpierw z odległości załatw kilka okazów, a następnie podbiegnij bliżej i korzystając z karabinu rozpraw się z resztą. Po wykonanej akcji wróć się do posiadłości i ponownie pogadaj z Hogsquealem.

Na koniec spróbuj porozmawiać z odnalezionymi już wróżkami, które zdecydowałeś się przygarnąć do ogrodu - [4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Na koniec spróbuj porozmawiać z odnalezionymi już wróżkami, które zdecydowałeś się przygarnąć do ogrodu. Za każdym razem będziesz nagradzany owocem, a Twój ogród zostanie upiększony (screen). Możesz też skierować się do frontowych drzwi i podnieść czekające na Ciebie listy. Nie jest to jednak absolutnie wymagane.

W celu zaliczenia pierwszej części tego questu skieruj się do niewielkiego składziku, znajdującego nieopodal domków dla ptaków, czyli tam gdzie przebywają przygarnięte wróżki - [4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

W celu zaliczenia pierwszej części tego questu skieruj się do niewielkiego składziku, znajdującego nieopodal domków dla ptaków, czyli tam gdzie przebywają przygarnięte wróżki. Będziesz musiał odnaleźć i podnieść szpadel (Garden Spade; screen). Wyjdź na zewnątrz.

Zadanie 2: Take the Shovel to Jared (Oddaj szpadel Jaredowi)

To bardzo proste zadanko. Jareda znajdziesz niedaleko domu. Podejdź do niego i wybierz opcję rozmowy, tak aby przekazać mu zdobyty przedmiot.

1 - [4. Finding Lucinda] Quest 1 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry