Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

The Seer (ranga VI)

Zlecenie pokonania Seera dostaniesz od samego Montblanca - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Zlecenie pokonania Seera dostaniesz od samego Montblanca.

Znajdziesz go siedzącego na swojej barierce w siedzibie klanu.

Przeciwnika znajdziesz na najniższym piętrze w Pharos zwanym Unknown . Jednak, żeby się tam dostać będziesz musiał przejść trzy inne podziemne piętra w Pharos (patrz dział "Pharos at Ridorana - Orgin of Darkness ") i pokonać dodatkowego bossa: Phoenix'a (patrz dział "Bossowie nie związani z fabułą ").

1 - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
The Shadowseer - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

The Shadowseer

Ok. 265 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Holy.

Darkness, Shining Ray

Immobilizega,

Paling, Magick Barrier, White Wind,

Invert,

Curse,

Fearga,

Dispelga,

Flare, Scathe,

Darkga, Holy,

Shock, Scourge

Pandemonium

Ok. 110 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Wiatr

Flatten,

Flash,

Stone Gaze,

Perfect Defence,

Power Spin

Slyt

Ok. 100 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Holy

Enrage

Fenrir

Ok. 190 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Ziemię

Ram,

Wail,

Bravery

Phoenix

Ok. 135 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Wodę

Lunge

W tej walce poza samym Shadowseerem będziesz musiał stawić czoła czterem innym bossom, z którymi walczyłeś wcześniej w Pharos . Są to idealne kopie - mają taką samą ilość życia, te same słabości i ataki, co oryginały. Zastosować radzę te same strategie, co wcześniej, jednak tym razem trzeba jeszcze uważać na pałętającego się Shadowseera, którego tuż po przyzwaniu stwora otacza Paling , Magick Barrier i White Wind , skutecznie chroniąc go przed jakimikolwiek atakami.

Walka zacznie się normalnie. Seer będzie sam, zaatakuje Twoją drużynę kilka razy przy pomocy Darkness (element Dark) lub Shining Ray (element Holy), które łatwo wchłonąć z odpowiednim ekwipunkiem. Może rzucić też na Twoich bohaterów Immobilizegę , ale często radzi sobie bez niej, ponieważ jego zwykły atak również potrafi spowodować Immobilize .

Po pewnym czasie przeciwnik wezwie do pomocy swoje sługi w kolejności: Pandemonium, Slyt, Fenrir, Phoenix. Seer staje się wtedy niezniszczalny i jedynym sposobem na pokonanie go - jest pokonanie najpierw jego pupili. Od momentu przyzwania pierwszego stwora zaczyna też używać Invertu , Feargi , Curse i Dispelgi . Szczególnie niebezpieczną kombinacją jest Fearga i zaraz po niej invert. Zostawiają Cię z paroma punktami HP lub w ogóle z niczym. W tej sytuacji możesz użyć X-potion i zaraz po tym uzdrowić bohatera lub poczekać, aż wykończą go i natychmiast użyć Arise . Chyba nie muszę mówić, że Curse trzeba natychmiast leczyć. Przyda się także Ribbon lub jeśli jej nie masz, to przynajmniej Bowline Sash, żeby uchronić Cię przed Confuse .

Wielu ludzi skarży się na problemy w momencie pojawienia się Fenrira - w tej sytuacji wystarczy go uśpić, doprowadzić się do "stanu używalności" i dopiero kontynuować walkę.

Po pokonaniu wszystkich czterech pomocników Paling , Magick Barrier i White Wind przestają chronić Shadowseer'a, ale on sam staje się silniejszy i odporniejszy. Poza tym zaczyna używać silnych czarnomagicznych (i jednego białomagicznego) czarów.

Gdy zostanie sam, wyślij dwóch bohaterów na niego, a trzeciego zostaw w pewnej odległości do asekuracji. W tej części walki znacznie bardziej przydadzą Ci się szaty z wysoką magiczną obroną niż ciężka zbroja. Trzymaj też na walczących status Shell , zwłaszcza na tych na krótkim dystansie.

Po zakończeniu walki wróć do Montblanca. Dowiesz się, że nikt nie sądził, że uda Ci się wrócić... Ważne, że jest nagroda. ;)

Nagroda: 20000 gil, 2x Megalixir.

Carrot (ranga VII)

Zleceniodawcą jest Zammadria - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Zleceniodawcą jest Zammadria. Znajdziesz ją siedzącą w Aerodromie w Nalbinie . Carrot był niegdyś jej zwierzątkiem. Teraz grasuje w Salikawood i mimo swojej postury i postrachu jaki sieje, jest bardzo strachliwy.

2 - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
3 - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
4 - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Carrot - Ekskluzywne listy gończe cz.4 | Listy gończe w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Carrot

Ok. 105 000 HP

Odporny na Librę,

Podatny na Holy.

Lunge,

Putrid Breath,

Time Requiem,

Growing Threat

W tej walce wspomoże Cię Krjn z siedziby klanu. Niestety, sytuacja się powtarza - jej pomoc na wiele się nie zdaje...

Carrota znajdziesz w Salikawood , na wąskiej ścieżce pełnej Wyrdhare'ów. Aby się pojawił, nie możesz zabić ani jednego stwora w Salikawood . Jeśli to zrobisz i nie będzie go tam, gdzie powinien być, to musisz opuścić cały Salikawood i pojawić się tam ponownie. Jeśli wszystko poszło dobrze, to Krjn pochwali Cię za brak niepotrzebnej przemocy.

Gdy wreszcie go znajdziesz, zabij najpierw wszystkie Wyrdhare znajdujące się w pobliżu Carrota. Są one pasywne i nie atakują Cię, ale rzucają bufki na Carrota, co nie jest Ci na rękę.

Ten stwór nie ma specjalnie urozmaiconego wachlarza ataków, ale te którymi dysponuje, są skuteczne. Uwielbia mieszać w statusach. Jego Putrid Breath powoduje u wszystkich przed nim Petrify , Disease , Slow , Disable , Immobilize , Blind , Poison , Oil , Sap , natomiast Time Requiem dodatkowo może jeszcze spowodować Stop u wszystkich w zasięgu. Także wręcz obowiązkiem jest ustawienie jednej postaci z bronią dalekiego zasięgu z tyłu, żeby w razie potrzeby mogła uleczyć walczących na krótkim dystansie.

Carrot zna też Growing Threat , który podwaja jego poziom, ale stosuje go dopiero pod koniec walki.

Nagroda: 5200 gil, Stink Bombs, Putrid Liquid (1342g), Figurka Carrota w Pirate's Den.