Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia arcane | Magia w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Magia arcane

Nazwa

Działanie

Można kupić w / od momentu

Cena (gil)

Dark

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Dark

 

Rabanastre / po Barheim Passage

500

Berserk

Powoduje Berserk

Rabanastre / po Dreadnought Leviatanie

 

1000

Confuse

Powoduje Confuse

Rabanastre / Część II

 

1400

Gravity

Zabiera jednemu przeciwnikowi dokładnie 1 jego maksymalnego poziomu życia

 

Rabanastre / Część II

2800

Decoy

Powoduje Lure

Eruyt Village

 

2500

Drain

Wysysa z przeciwnika punkty HP i przekazuje je rzucającemu czar

 

Eruyt Village

3200

Syphon

Wysysa z przeciwnika punkty MP i przekazuje je rzucającemu czar

 

Airship

4000

Vanish

Powoduje Vanish

Mt Bur-Omisace

 

4900

Darkra

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Dark

 

Phon Coast

5800

Death

Powoduje Death

Rabanastre / po walce z Mateusem

 

5200

Bubble

Powoduje Bubble

Sklep klanowy (od Ward of Justice)

 

3300

Vanishga

Powoduje Vanish u wszystkich w zasięgu

Rabanastre / po walce z Mateusem

 

8700

Reverse

Powoduje Reverse

 

Sklep klanowy (od Head-Hunter)

7600

Graviga

Zabiera jednemu przeciwnikowi dokładnie 1 jego maksymalnego poziomu życia

 

Archades

6800

Darkga

Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu,

Element: Dark

 

Balfonheim / po Giruvegan

9400