Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ultima | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Ultima

1 - Ultima | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
2 - Ultima | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Ultima - Ultima | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Ultima

Ok. 283 000 HP

Odporna na Librę,

Podatna na Dark

Redemption,

Holyja,

Greater Barrier

Ultime znajdziesz na najwyższym piętrze Great Crystalu . Szczegóły, jak tam się dostać, znajdziesz w dziale "Great Crystal II ".

Ultima posługuje się praktycznie trzema atakami: Redemption, Holyja i czasem Greater Barrier. I Redemption i Holyja mają element Holy. Łatwo je unieszkodliwić, zakładając wszystkim Sage's Ring lub White Mask. Dzięki temu, zamiast zadawać Ci obrażenia, będzie Cię leczyła. Holyja ma jeszcze tę właściwość, że może spowodować Reverse, ale skoro ten atak nic Ci nie zrobił, to nikt z Twojej drużyny nie będzie chciał Cię leczyć, a jej normalne ataki też będą Cię w tej chwili leczyć, więc nie ma w tym nic szkodliwego. Pozostaje jeszcze tylko Greater Barrier - co tu dużo mówić - od razu użyj na niej dispel, gdy tylko skorzysta z tego ataku.

W walce dobrze spisze się Fomalhaut z Dark Shotem, zberserkowany Yagyu Darkblade (ewentualnie Orochi) i Darkga.

Jak widzisz, jej ataki to nic specjalnego, więc gdzieś musi tkwić haczyk. Chodzi o to, że w czasie tej walki przewijają się wszystkie "przeszkody", jakie napotkałeś w grze. Te utrudnienia następują po sobie jeden po drugim w kolejności:

  1. Drain HP - powoli wysysa punkty HP,
  2. Drain MP - dość szybko wysysa punkty MP,
  3. No Attack - blokuje możliwość atakowania fizycznie,
  4. No Magick - blokuje wszelką magię,
  5. No Technicks - blokuje wszystkie techniki,
  6. No Items - blokuje możliwość korzystania z przedmiotów,
  7. Magnetic Field - pole elektrostatyczne utrudnia ruchy, zwłaszcza tym w ciężkich zbrojach.

Jeśli dostosujesz się do tego, co napisałem wcześniej, nie doświadczysz tych wszystkich utrudnień i zdobędziesz Ultimę bez większych problemów.