Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Umiejętności Pasywne

1 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Gambit Slot x10 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Gambit Slot x10

Dodaje nowe miejsce na gambity (Max 12)

15-100 LP

Potion Lore x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Potion Lore x3

Potki przywracają więcej życia

20-70 LP

+HP x5 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

+HP x5

Dodaje postaci na stałe od 50 do 500 HP

30-155 LP

Shield Block x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Shield Block x3

Zwiększa szanse na blok (nie tylko tarczą)

25-75 LP

Battle Lore x5 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Battle Lore x5

Zwiększa obrażenia zadawane zwykłymi atakami

40-120 LP

Rezedy Lore x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Rezedy Lore x3

poziom 1: Remedy leczy dodatkowo Sleep, Sap, Immobilize, Disable

poziom 2: Remedy leczy dodatkowo Petrify, Confuse, Oil,

poziom 3: Remedy leczy dodatkowo Stop, Doom, Disease

20-70 LP

Adrenaline - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Adrenaline

Większa siła, gdy HP jest na poziomie krytycznym

65 LP

Last Stand - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Last Stand

Większa obrona, gdy HP jest na poziomie krytycznym

70 LP

Spellbreaker - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Spellbreaker

Większa siła magiczna, gdy HP jest na poziomie krytycznym

65 LP

Magick Lore x5 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Magick Lore x5

Zwiększa siłę magii

25-120 LP

Phoenix Lore x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Phoenix Lore x3

Phoenix Down po wskrzeszeniu przywraca więcej życia

30-90 LP

Ether Lore x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Ether Lore x3

Ethery przywracają więcej MP

20-70 LP

Spellbound - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Spellbound

Wydłuża czas trwania bufków na danej postaci

30 LP

Swiftness x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Swiftness x3

Czas potrzebny na wykonanie akcji skraca się o 10%

30-80 LP

Channeling x3 - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Channeling x3

MP potrzebne do rzucenia czaru spada o 10%

30-80 LP

Focus - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Focus

Zwiększa siłę, kiedy HP postaci jest pełne

70 LP

Serenity - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Serenity

Zwiększa siłę magiczną, kiedy HP postaci jest pełne

70 LP

Bravler - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Bravler

Siła ataku rośnie, gdy walczysz bez broni.

90 LP

Martyr - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Martyr

MP jest Ci przywracane, gdy przeciwnicy Cię atakują

30 LP

Inquisitior - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Inquisitior

Dostajesz MP po zadaniu obrażeń (fizycznych) przeciwnikowi

30 LP

Headsman - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Headsman

Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga

30 LP

Warmage - Umiejętności Pasywne | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Warmage

Dostajesz MP po pokonaniu jednego wroga

30 LP