Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

To jest to - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

To jest to. Dokończ wszystko, co masz dokończyć, zdobądź wszystko, co chcesz zdobyć (przede wszystkim zaopatrz się we wszystkie czary, których jeszcze nie masz), wsiadaj na Stralha i leć na Bahamuta. Z niego już nie będzie powrotu.

Sky Fortress Bahamut

Nazwa - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Nazwa

Poziom

Życie HP

Nazwa

Poziom

Życie HP

Imperial Swordsman

48-50

3669-4149

Judge

49-50

4953-5193

Imperial Beastmaster

49-50

3458-3698

Sphere-Rook

47

10286

Mastiff

47-48

6987-7307

Helm-Rook

47

12286

Imperial Gunner

47-48

4219-4459

Spinner-Rook

47

13286

Imperial Pilot

49-51

4459-4939

   

Wszyscy na statku upuszczają Phoenix Downy, różne potki i gile;

Rooki występują tylko na pierścieniu.

Po przylocie na Bahamuta lądujesz w miejscu oznaczonym przez Początek - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Po przylocie na Bahamuta lądujesz w miejscu oznaczonym przez "Początek". Musisz utorować sobie drogę do Lift Controls.

Najkrótsza prowadzi od początku na północ, a tam wejdź w pierwszą w lewo. Dostaniesz się dzięki temu do wewnętrznego pierścienia, a stamtąd wystarczy już tylko iść przed siebie.

Gdy tylko dotkniesz urządzenia kontrolującego windę, pojawi się Gabranth.

1 - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Gabranth - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Gabranth

Ok. 69 000 HP

Odporny na Librę

Circle of Judgement

Sentence,

Innocence,

Enrage,

Renew

Gabranth zaczyna walkę od kilku Circle o Jugdement , który rani wszystkich wokół. Później wykonuje też atak Innocence , który rani wszystkich (poza samym Gabranthem). Zna też Enrage , dzięki któremu jest silniejszy i szybszy.

W mniej więcej połowie swojego życia użyje na sobie Renew . To oznacza, że pozostało mu jeszcze tylko około 35 000 HP... (osobiście udało mi się z nim uporać, zanim zdążył użyć Renew) .

Ale jeśli Tobie się to nie uda, miej się na baczności, bo z krytycznym poziomem HP Gabranth potrafi łączyć ataki w długie i szybkie kombosy.

Po pokonaniu go doprowadź się do porządku i jeszcze raz użyj Lift Controls.

Na górze będziesz walczył z Vaynem. W walce wesprze Cię Larsa.

Vayne

Ok. 77 000 HP

Odporny na Librę

Lunge,

Kick,

Pummel,

Mach Wave,

Force of Will

Vayne zaczyna od zwykłego Lunge i Kicka - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Vayne zaczyna od zwykłego Lunge i Kicka . Potem dorzuca też Pummel - silny atak przeciwko jednej postaci.

Po stracie mniej więcej 50% HP zaczyna używać Mach Wave i Fore of Will . Oba ataki ranią wszystkich na obszarze.

Gdy jego poziom życia spada krytycznie nisko, rośnie jego zdolność do łączenie ciosów w kombosy.

Pokonaj go szybko.

2 - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Vayne Novus - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Vayne Novus

Ok. 103 000 HP

Odporny na Librę

Blizzaga, Firaga, Thundaga, Aeroga,

Azure Vortice,

Contempt,

Invidable Will,

Greater Barrier,

Magick Barrier,

Tree of Sephire,

Limit Break

Vayne przechodzi metamorfozę. Jest znacznie silniejszy, a wokół niego zaczynają latać miecze. Możesz się nimi zająć (każdym z osobna), nie używaj tylko czarów elementarnych, gdyż to, na co jeden jest podatny, drugi wessie. Osobiście polecam ustawienie gambitu "Foe: Highest Max HP --> Attack". Twoi bohaterowie skupią się dzięki temu na Vaynie. Sam przeciwnik zmienił też metody działania. Teraz polega bardziej na magii niż na sile fizycznej. Z nowych ataków jest to np. Contempt , który skupia się, zdawałoby się, tylko na Gabranthie. Są też Invidable Will i Tree of Sephire , które zadają obrażenia wszystkim. Pod koniec walki Vayne użyje na sobie Magick Barrier , ale to nie powinno stanowić problemu. Po prostu używaj ataków o podłożu fizycznym.

Ta walka jednak nie kończy jeszcze sprawy. Przed Tobą jeszcze ostateczna postać Vayna - The Undying. Pokonaj go i to już będzie koniec.

3 - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
The Undying - Epilog - Sky Fortress Bahamut | Część III | Solucja Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

The Undying

Ok. 237 000 HP

Odporny na Librę,

Nie widać jego poziomu życia

Divine Sword,

Piercing Blizzaga,

Piercing Firaga,

Piercing Holy,

Mega Flare,

Ascension,

Gigaflare Sword,

Tera Flare,

Chain Magick, Enrage,

Faith, Bravery,

Force Barrier, Magick Barrier,

Perfect Defense

W tej postaci Vayne dysponuje naprawdę silnymi atakami. Najczęściej używa zwykłych ataków i Divine Sword, zadając obrażenia jednej postaci. Jego czary zaczynające się na "piercing" działają tak samo jak zwykłe, z tym że te są silniejsze. Poza tym ma cztery ataki raniące całą Twoją drużynę i każdy jest coraz silniejszy. Są to: Mega Flare, Ascension, Gigaflare Sword i Tera Flare.

Potrafi również wzmocnić się przez Faith czy Bravery (od razu rzuć na niego Dispel) oraz uodpornić się na ataki fizyczne i magiczne przez Force Barrier, Magick Barrier i Perfect Defense. Po pewnym czasie zacznie na zmianę używać Force Barrier i Magick Barrier, więc Ty używaj odpowiednich ataków. Później użyje Perfect Defensa. Na to nie ma rady. Musisz to przetrzymać.

Gdy jego życie osiągnie poziom krytyczny, jego siła znacznie wzrośnie i tak szczerze, to schody zaczynają się właśnie w tym momencie. Na szczęście już niewiele brakuje do końca walki. Warto wyposażyć w tym momencie Bubble Belty i po śmierci kompana używać Arise a nie zwykłego Raise. Da to trochę czasu, żeby zaatakować przeciwnika.

To jest ostatnia walka, więc nie oszczędzaj na przedmiotach i gilach. Po rozprawieniu się z nim pozostaje Ci już tylko obejrzenie ostatniej cut-scenki.