Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1701 - poradnik do gry

Anno 1701 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wybór wyspy | Podstawy rozgrywki poradnik Anno 1701

Wybór wyspy

Najpierw musicie skombinować łajbę. Nie powiem wam jak. Jeśli nawet tego nie potraficie, to i moich rad nie zrozumiecie. Co się tak patrzy, jeden z drugim? Te drzwi to wcale nie taki głupi pomysł. Możecie się też wepchać do łoża jakieś służki, co by wam królewską drewutnię pozwoliła ogołocić. Jak jakiś sprytniejszy i jurniejszy będzie to nawet na komnaty się i dostanie. Nieważne. Statek macie mieć i już.

Jak już go skombinujecie to będziecie musieli załatwić dojście do królowej. Zresztą i ona może wam krypę przekazać. Gdy już ją jakoś uprosicie to wyśle was na zachód. Tam czeka wiele dni rejsu i ogrom niebezpieczeństw. Kiedyś jednak obudzicie się niedaleko wyspy niezależnego kupca. To taki skurczybyk, co to handluje fantami dziwnego pochodzenia. Kiedy już tam będziecie to żarty się skończą. Trzeba będzie podejmować poważne decyzje.

Fortuna spłynie tylko na tego, który będzie potrafił wybrać odpowiednią wyspę, a potem jeszcze odpowiedniej ją wykorzystać. Wyspy są różne. Większe, mniejsze. Z rudami i bez nich. Z glebami żyznymi lub jałowymi. Wybrać musicie tę, która będzie największa, najbardziej płaska, będzie miała rudę żelaza, złoże gliny, żyłę złota, łowiska i gleby zdatne do uprawy trzciny, tytoniu i jeśli się da to i zboża. Pamiętajcie łby zakute, że dobra wyspa to taka, która posiada jak najwięcej złóż i dobrych gleb. Jeśli nie traficie na takową to zacznijcie swą wyprawę od nowa, aż do skutku.

Wyspę możecie wybrać bądź z fartem, bądź z głową. Jeśli w czepku żeście się urodzili to płyńcie przed siebie, węchem tylko się kierując. Niektórym się to udaje i wyspy piękne znajdują nie płacąc za to złamanej monety. Jeśli jednak w szczęście swe nie wierzycie to rozsądku użyjcie i zapłaćcie kupcowi za mapę całej okolicy. Łajdak wyciągnie z was ponad połowę tego, co na start da królowa, ale za to będziecie mogli osiedlić tam gdzie naprawdę warto. Czas też gra tu dużą rolę. Nie tylko was królowa wyśle. Zazwyczaj robi to grupowo. Sami widzicie, kto pierwszy ten lepszy.

Acha. Jeszcze coś. Zacznijcie się budować niedaleko kupca. Góra 5-8 centymetrów morskich od niego. Jego magazyny będą wam bardziej niż potrzebne. Starajcie się też wybrać taką wyspę w pobliżu, której będzie kolejny ląd z innymi surowcami.