Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Chapter III - Transylvania

Bóg mnie opuścił - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

"Bóg mnie opuścił... tak jak z czasem opuszcza każde ze swych stworzeń. Ciebie także, zapamiętaj moje słowa. Lecz są siły rządzące tym światem. Każde światło ma swój cień, a każdemu dobru odpowiada zło. Równowaga jest potrzebna wszędzie. Nie jestem zbyt popularny w tych stronach, są ludzie którzy pozbyliby się mnie z Transylvanii. Ale nie lękaj się... Zdobyłem nowych przyjaciół, którzy będą dla nas walczyć. Zdobędę te ziemie i wyruszę na Wallachię, aby wszyscy przede mną padli lub zginęli od mojego miecza!"

Zwycięstwo: Zabij wrogich Lordów

Przegrana: Vlad ginie

  • Trzech przeciwników to zdecydowanie za dużo, na samym początku musisz się pozbyć jednego z nich.
  • Aby zyskać na czasie, możesz zniszczyć spichlerz (Granary) przeciwnika.
  • Werewolf Launchers są świetnym środkiem do przerzucania wilkołaków na teren wroga.
Pierwszy zamek do zdobycia - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Pierwszy zamek do zdobycia
Zielony Lord ma wybudowany Round Table - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Zielony Lord ma wybudowany Round Table

Jest to jedna z najtrudniejszych misji w grze. Twoim zadaniem jest pokonanie trzech wrogich Lordów. Każdy z nich ma własny zamek i zaplecze, przez co zadanie jest wyjątkowo trudne. Na dodatek jeden z Lordów posiada Round Table i będzie używał poszczególnych Rycerzy Okrągłego Stołu. Najważniejszy jest początkowy etap gry, w którym Lordowie nie mają jeszcze dobrze strzeżonych zamków. W tym czasie musisz błyskawicznie zaatakować jednego z nich. Pozbycie się jednego na początku ułatwi dalszą grę. Najsłabiej i najwolniej rozwijającym się zamkiem jest siedziba pomarańczowego Lorda. To będzie twój pierwszy cel. Aby zyskać na czasie, możesz niszczyć budynki zielonego Lorda. Żółty ma tak usytuowany zamek, że jest na razie nie do ruszenia, więc odgrodź się od niego wielkim murem.

Od początku masz do dyspozycji Sorcerer's Tower i Barracks. Zadbaj o przypływ surowców, w pobliżu jest kamieniołom, złoża rudy żelaza oraz lasy (a raczej gołe, suche drzewa...). Magazyn postaw na samym środku, aby wszędzie było w miarę blisko. Zadbaj o wyżywienie i zadowolenie poddanych. W atakach bardzo przydadzą Ci się Vampire Creepers i Giant Vampiric Bat. Najsilniejszą jednostką są Saksoni, nadający się zarówno do obrony i ataku.

Lord pomarańczowy - Twój pierwszy cel. Jak widać zamek ten ma bardzo słaby punkt widoczny na screenie. Na lewo od bramy nie ma wieży, więc jest to najdogodniejsze miejsce do ataku. Najlepiej dokonać inwazji używając drabin - są tanie i bardzo szybkie, w tym przypadku to idealny wybór w połączeniu z np. Maceman lub dużą liczbą Men at Arms. Dobrze jest wysłać też grupę łuczników, bo skoro nie niszczysz murów, to możesz je obsadzić swoimi ludźmi. Możesz zająć bramę, aby móc z niej korzystać. Gdy przerzucisz już swoje wojska przez mur, postaraj się, aby była to spora grupa. Każdy z Lordów jest bardzo silny i wytrzymały oraz wzywa na pomoc jakieś istoty (na szczęście raz).

Zamek żółtych - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Zamek żółtych
Saksoni są jedną z najsilniejszych jednostek - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Saksoni są jedną z najsilniejszych jednostek

Lord zielony - tu jest już trochę ciężej. Jest lepiej strzeżony, więc będziesz potrzebować większej ilości wojsk. Kluczem są tu Vampire Creepers. Wyślij kilku, aby zajęli się murami, a zwłaszcza wieżami. Postaraj się w ten sposób uzyskanymi jednostkami zdobyć bramę. Jesli się nie uda, podprowadź pod zamek katapulty i po prostu zniszcz fragment muru. Gdy będziesz miał dostęp do wnętrza zamku, zniszcz Round Table. Dalej musisz dużą liczbą silniejszych jednostek (najlepiej nadają się silni i szybcy Werewolfs) zaatakować Lorda.

Lord żółty - pozostał na sam koniec. Jeśli mur odgradzający Cię od niego jeszcze stoi, usuń go. W tym zamku na jednej z wież znajduje się katapulta, którą przydałoby się szybko zniszczyć. W tym ataku korzystaj z Vampiric Creepers w połączeniu z Giant Vampiric Bat. Nietoperze są świetną bronią do niszczenia dużych oddziałów piechoty wroga, więc wykorzystaj je przeciwko wojskom tego Lorda.

Vampire Creeper robi swoje - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Vampire Creeper robi swoje
Wilkołaki wykańczają żółtego Lorda - Chapter III - Transylvania | Kampania Evil w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Wilkołaki wykańczają żółtego Lorda