Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Saxon Warrior (Saksoński Wojownik) - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Saxon Warrior (Saksoński Wojownik)

Dostępny tylko dla frakcji Vlada. Niezwykle silna i wytrzymała jednostka. Są powolni (szybsi jednak od Swordsman), ale w większej grupie stanowią siłę trudną do powstrzymania. Wymaga Sorcerer's Tower.

Black Dragon (Czarny Smok) - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Black Dragon (Czarny Smok)

Dostępny tylko dla frakcji Vlada. Odpowiednik Zielonego Smoka (Green Dragon). Jak każdy smok musi się wykluć z jaja i pojawia się na krótki okres. Bardzo silny i szybki, ognistym oddechem może wybić cały oddział wroga. Idealne do ataków na mury i wieże w celu ich oczyszczenia z wrogich jednostek. Wymaga Sorcerer's Tower.

Ladder Man - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Ladder Man

Jednostka nosząca drabiny do ataku na mury wroga. Są bardzo szybcy, ale za to niezwykle słabi. Wymaga Siege Camp.

Battering Ram - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Battering Ram

Powolna machina do niszczenia bram wroga. Wymaga Siege Camp.

Burning Cart - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Burning Cart

Dostępne tylko dla frakcji Vlada. Wóz wypełniony sianem. Gdy dotrze do wskazanego miejsca, jeden z pchających wóz ludzi podpala siano, przez co powstaje duży pożar niszczący pobliskie budynki i jednostki. Jednorazowego użytku. Wymaga Siege Camp.

Catapult - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Catapult

Standardowa katapulta. Idealna do niszczenia murów i wież. Bardzo powolna. Można nią także atakować jednostki wroga. Wymaga Siege Camp.

Enchanted Orb - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Enchanted Orb

Dostępne jedynie dla frakcji Arthura. Urządzenie wypuszczające olbrzymią kulę na zbliżającego się przeciwnika. Mobilna wersja Burning Logs. Wymaga Siege Camp.

Fire Ballista (Ognista Wyrzutnia) - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Fire Ballista (Ognista Wyrzutnia)

Dostępna jedynie dla frakcji Dietriecha. Machina wystrzeliwująca pociski w jednostki wroga. Powolna i mało skuteczna (nie działa przeciwko budynkom i murom). Wymaga Siege Camp.

Mantlets - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Mantlets

Osłony chroniące jednostki przed strzałami. Dość powolne, ale skuteczne. W większej ilości można nimi chronić np. katapulty. Wymaga Siege Camp.

Siege Tower - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Siege Tower

Wieża oblężnicza. Umożliwia jednostkom bezpośredni atak na mury wroga bez konieczności ich niszczenia lub używania drabin. Wymaga Siege Camp.

Stake Hurler (Miotacz Kołków) - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Stake Hurler (Miotacz Kołków)

Dostępne jedynie dla frakcji Vlada. Diabelska machina wyrzucająca deszcz zaostrzonych kołków osikowych na wroga. Bardzo skuteczna broń na większe grupy jednostek wroga, idealna do ataku na załogi wież i murów. Wymaga Siege Camp.

The Cat - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

The Cat

Większa i wytrzymalsza wersja Mantlet. Idealna do ochrony większego sprzętu jak Catapults, Stake Hurler. Wymaga Siege Camp.

Trebuchets - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Trebuchets

Dostępne jedynie dla frakcji Arthura. Najpotężniejsza machina oblężnicza w grze. Jej potężne gabaryty umożliwiają wystrzeliwanie pocisków na znacznie większą odległość niż z katapulty, musi jednak być specjalnie rozstawiona, co uniemożliwia jej ruch. Gdy zostaje z powrotem złożona w celu jej przemieszczenia, nie może miotać pocisków. Wymaga Siege Camp.

Werewolf Launcher - Część 3 | Jednostki w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

Werewolf Launcher

Dostępna jedynie dla frakcji Vlada. Wyrzutnia wilkołaków, pozwalająca na szybkie przerzucanie tych jednostek przez mury wroga. Wymaga Siege Camp.