Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Chapter I - Evil Approaches (1)

Stała się rzecz nie do pomyślenia - Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

"Stała się rzecz nie do pomyślenia! Książę Dietriech został otumaniony i uwięziony przez giganta Sigenota. Nie masz zbyt wiele wojska, Dietrich był zawsze Twą pierwszą linią w walkach, a bez niego Twe ziemie są wystawione na pastwę gigantów i smoków. Musisz pokierować Hildebrandem i małą grupką ludzi i uwolnić Dietriecha."

Zwycięstwo: Uwolnij Dietriecha

Zwycięstwo: Zabij Sigenota

Przegrana: Hildebrand ginie

  • Użyj kuszników podczas ataku na zamek przeciwnika, są bardzo skuteczni przeciwko oddziałom Pikeman'ów.
  • Smoki lepiej omijaj z daleka.
  • Pikeman są efektywni w obronie, możesz ich używać do chronienia swych łuczników.
  • Zwabiaj przeciwników za pomocą łuczników na swoje przygotowane i rozstawione oddziały.
  • Możesz przejąć kontrolę nad bramą, jeśli Twoim ludziom uda się na nią dostać przy pomocy drabin.
Zielony smok w swoim legowisku - Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Zielony smok w swoim legowisku
Gigant Sigenot - Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Gigant Sigenot

Należy uwolnić Dietricha więzionego w pobliskim zamku przez giganta. Po drodze do zamku spotkasz kilka patroli, nie sprawią większych problemów - wystarczy wykańczać je łucznikami. Omijaj legowiska smoków, są na razie zbyt silne. Gdy będziesz w pobliżu zamku, wyślij łuczników na prawe (od bramy) skrzydło muru, niech zajmą się strażnikami. Kilka silniejszych jednostek niech chroni Twoich łuczników, ponieważ kilka razy brama się otworzy i wyjdą pojedynczy strażnicy. Poślij kilku drabiniarzy (Ladderman) na prawe skrzydło i ustaw drabiny. Łucznicy na wieżę, a kusznicy na mur. Gdy wszystkie oddziały wdrapią się po drabinach (Hildebrand musi zejść z konia), zaatakuj giganta. Możesz przywołać wsparcie umiejętnością Hildebranda - Summon Maidens. Kolejni drabiniarze niech ustawią drabiny na murze. Możesz uwolnić Dietriecha.

Zdobywanie muru - Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Zdobywanie muru
Powalony wspólnymi siłami - Chapter I - Evil Approaches (1) | Kampania Ice w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Powalony wspólnymi siłami