Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter III - Lancelot | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Chapter III - Lancelot

Panie, obawiam się że zastałeś mnie w nieszczęsnej sytuacji - Chapter III - Lancelot | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

"Panie, obawiam się że zastałeś mnie w nieszczęsnej sytuacji. Byłem zmuszony do krwawego pojedynku z Meliagante, w celu ochrony powracającej Królowej Guinevere. Już miałem zabić rywala, gdy Król, jego ojciec, zaczął prosić o życie dla syna. Oszczędziłem go, a nam zapewniono bezpieczną podróż przez Gorre. Jednak wyczuwałem zło w powietrzu. Urażona duma jest zdolna do zdrady własnego ojca, a Meliagante jest nią przepełniony. Teraz ściga mnie jak dzikie zwierzę. Królowa jest bezpiecznie ukryta w pobliskiej jaskinii, lecz ja zostałem ranny, przez co na razie jestem więźniem tej fortecy. Zbliża się mrok, a wtedy siły Meliagante są najsilniejsze..."

Zwycięstwo: Utrzymaj się do momentu gotowości Lancelota do podróży

Przegrana: Lancelot ginie

  • Lancelot jest ranny, musisz go chronić za wszelką cenę!
  • Vampiric Creepers będą próbować przejmować kontrolę nad Twoimi słabszymi jednostkami, więc Swordsmani będą potrzebni.
  • Używaj mocy Lancelota (The Sword of Albion), aby zwiększyć siłę swych oddziałów.
  • Staraj się nie dopuścić wrogich jednostek z drabinami do murów.
  • Na murach umieść patrole Swordsmen'ów.
  • Przemyśl, gdzie ustawisz magazyn (Stockpile) i spichlerz (Granary), poza murami zamku są bardzo narażone na ataki.
Dobrze strzeżone mury to połowa sukcesu - Chapter III - Lancelot | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Dobrze strzeżone mury to połowa sukcesu
Popis umiejętności Vampire Creepera - Chapter III - Lancelot | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Popis umiejętności Vampire Creeper'a

Ten etap jest trudny. Pojawiają się nowe jednostki przeciwnika, Werewolfs i Vampiric Creepers. Groźne są zwłaszcza te drugie - są silne, wytrzymałe i potrafią wchodzić po ścianach. Jakby tego było mało, lubią przejmować kontrolę nad Twoimi jednostkami! Na szczęście do dyspozycji masz również nowe typy wojsk. Kusznicy (Crossbowmen) są niezastąpieni na murach zamkowych, ich precyzja i siła strzałów jest jednak okupiona wysokim kosztem produkcji (wymagana jest produkcja kusz i skórzanych zbroi). Rycerze (Swordsman) są najsilnieszymi jednostkami, którymi do tej pory dysponowałeś, łatwo radzą sobie z Vampiric Creepers, lecz są powolni i potrzebują ciężkich zbroi, mieczy oraz odpowiedniej ilości punktów honoru.

Rozpoczynając to zadanie masz mało zasobów i czasu, ponieważ przeciwnik atakuje bardzo szybko. Najpierw musisz rozstawić kilku rycerzy (Swordsman) na murach. Użyj opcji patrolowania, aby mogli w miarę szybko reagować na atak, bez potrzeby ich stałego doglądania. Ustaw Sir Lancelota w pobliżu bramy. Jest ranny i nie możesz go narażać na konfrontację z wrogiem, ale z tego miejsca będzie mógł wykorzystywać swą umiejętność dodającą walczącym siły. Jeśli uda Ci się przetrzymać dwa pierwsze ataki Vampire Creepers, to najgorsze masz za sobą. Trzeba uważać na te potwory, ponieważ często niszczą budowle znajdujące się poza murami zamku, a na miejscu zburzonej nie można zbudować drugiej, więc masz ograniczony teren do stawiania nowych.

Poza murami należy wybudować (oprócz Wood Camp i Quarry) kopalnię żelaza (Iron Mine), bez której nie będzie można produkować Rycerzy. Przy każdym z tych warsztatów musisz umieścić Ox Tetcher do transportu. Magazyn wybuduj zaraz przy bramie, ale po wewnętrznej stronie murów.

Gdy będziesz już miał w miarę dobrze chronione mury (dużo łuczników, kilku kuszników, po jednym rycerzu na każde skrzydło oraz kilku piechurów do spychania wrogich drabin), możesz ustawić dwóch rycerzy i kilku piechurów przed bramą, aby w razie potrzeby szybko rozprawić się z wrogiem na wypadek próby zniszczenia Twoich budynków na zewnątrz zamku. Utrzymaj się w ten sposób do czasu aż Sir Lancelot będzie gotów do opuszczenia tego rejonu.