Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Twierdza Legendy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy poradnik Twierdza Legendy

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Chapter VII - The Grail

Dostaliśmy wiadomość od Sir Galahada i jego rycerzy, że odnaleźli miejsce, w którym znajduje się Świety Graal - w zamku Carbonek - Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry

"Dostaliśmy wiadomość od Sir Galahada i jego rycerzy, że odnaleźli miejsce, w którym znajduje się Świety Graal - w zamku Carbonek. Legenda głosi, że Graal ma moc uzdrawiania i tylko najczystszy rycerz może się do niego zbliżyć. Musisz poprowadzić Sir Galahada, Sir Bors'a i Sir Percival'a do Graala. Nie będzie to łatwe zadanie, napotkasz wiele przeszkód na swej drodze."

Zwycięstwo: Zdobądź Świętego Graala

Przegrana: Galahad ginie

Przegrana: Bors ginie

Przegrana: Percival ginie

Przegrana: Czas na zdobycie relikwi mija

  • Czarownice Morgany także poszukują Graala, masz ograniczony czas na jego zdobycie.
  • Dodatkowe oddziały są dostępne na pobliskich plażach, należy do nich dotrzeć.
  • Sir Bors posiada umiejętność "Heavenly Shield" - korzystaj z niej do ochrony przed łucznikami wroga.
  • Sir Galahad potrafi uzdrawiać jednostki przy pomocy umiejętnści "Lady of Light".
  • Sir Percival może unicestwić momentalnie cały oddział wroga przy pomocy "Holy Blast".
Z taką ekipą musisz zdobyć Świętego Graala... - Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Z taką ekipą musisz zdobyć Świętego Graala...
Twój cel i mag, który go strzeże - Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Twój cel i mag, który go strzeże

Musisz zdobyć Świętego Graala i to szybciej niż czarownice Morgany. Na początku to zadanie może wydawać się beznadziejne, zwłaszcza jeśli przyjrzysz się mapie i wrogim jednostkom rozrzuconym po niej. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne wykorzystywanie specjalnych umiejętności Twych rycerzy.

Na samym początku udaj się Percivalem pod wieżę, na której znajdują się łucznicy, postaraj się, by zasięg umiejętności objął całą wieżę i część murów obronnych. Dodatkowo możesz się też pozbyć patrolu. Po wykorzystaniu umiejętności wracaj szybko na startową pozycję. Nie martw się ranami jakie odniesie Percival, będziesz mógł go wyleczyć.

Została prawa strona murów pełna łuczników. Wyślij pod ten mur własnych, jednak w celu uniknięcia strat, wykorzystaj umiejętność Bors'a, który na określonym obszarze tworzy tarczę ochronną przed pociskami. Gdy pojawią się Vampire Creepers, wykończ ich przy jego pomocy.

Czas zniszczyć bramę. Podprowadź pod nią Battering Ram oraz całą resztę wojsk. Po zniszczeniu bramy, idź dalej wszystkimi ludźmi. Ten mały labirynt jest pełen wrogów, więc możesz rycerzem na koniu zwabiać przeciwników pod ostrzał swych łuczników.

Pamiętaj, Sir Galahad posiada umiejętność leczenia - jeśli masz ranne jednostki, to najlepiej skupić wszystkie na małym terenie i użyć tej umiejętności.

Po prawej stronie znajduje się kolejna wieża pełna łuczników. Podejdź pod nią Percivalem i znów użyj jego umiejętności. Teraz możesz swobodnie iść naprzód całym wojskiem. Gdy dojdziesz do wielkich schodów, poślij wszystkich swoich piechurów (Men at Arms) do ataku na ostatnią wieżyczkę z łucznikami. Po chwili będziesz miał teren wolny od łuczników.

Teraz będziesz miał możliwość odzyskania części swoich łuczników i rycerzy, którzy znajdują się na plaży, w dół od ostatniej wieży. Idź po nich łucznikami i to szybko. W tym czasie reszta wolniejszych wojsk powinna już zmierzać w dalszym kierunku, aż do skupiska wrogich jednostek z tarczami (Mantlets). Wykończ wojska przeciwnika i wyślij jedynie Percivala, aby załatwił swą umiejętnością maga (przy okazji możesz się pozbyć też kilku rycerzy) - jest on słaby, ale zanim byś go dosięgnął zwykłymi oddziałami, wyrządziłby Ci masę szkód kulami ognia.

Wróć do swych ludzi i wylecz ich w razie potrzeby. Idź naprzód całym wojskiem, do miejsca, gdzie znajduje się rozwidlenie. Piechurów poślij do środka warowni i tam niech robią swoje. Cięższe oddziały i łuczników wykorzystaj przeciwko rycerzom na koniach. Gdy już się ich pozbędziesz, droga do Graala jest wolna.

Magiczna tarcza skutecznie chroni przed strzałami - Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Magiczna tarcza skutecznie chroni przed strzałami
Błyskawiczny atak na wieżę pełną łuczników - Chapter VII - The Grail | Kampania King Arthur w Twierdza Legendy - Twierdza Legendy - poradnik do gry
Błyskawiczny atak na wieżę pełną łuczników