Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Tipsy i porady. Poradnik do gry „Tomb Raider: Legend” zawiera opis przejścia przygotowanej przez producentów kampanii single player, na którą składa się kilkanaście rozbudowanych etapów, nie pominięto również licznych sekretów i zagadek logicznych.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Tomb Raider: Legend - Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry "Tomb Raider: Legend". Poniższy artykuł zawiera opis przejścia przygotowanej przez producentów kampanii single player, na którą składa się kilkanaście rozbudowanych etapów. Osobom, które miały już do czynienia z Larą, zaprezentowane schematy powinny być doskonale znane, aczkolwiek "Tomb Raider: Legend" doczekał się również wielu nowych elementów, dotyczących w głównej mierze zachowań głównej bohaterki. Wszystkie te akcje zostały dokładniej opisane w poradniku.

Jeśli zaś chodzi o sam tekst, w miarę możliwości starałem się przede wszystkim dokładnie objaśniać czynności, które w trakcie zabawy wykonuje się po raz pierwszy. W wyniku tego opisy początkowych etapów gry są znacznie bardziej rozbudowane. W kolejnych misjach skupiłem się już w głównej mierze na wykonywaniu zagadek, gdyż z wykonywaniem kolejnych skoków czy innych tego typu zachowań nie powinno już być większych problemów. Warto jednocześnie zaznaczyć, iż "Tomb Raider: Legend" jest wyjątkowo liniową produkcją, tak więc można mieć pewność, iż opisane przeze mnie schematy zachowań powinny się sprawdzić. Warto również mieć na uwadze fakt, iż gra jest stosunkowo prosta, jeśli chodzi o toczone przez główną bohaterkę walki. Osobiście radziłbym więc bawić się na poziomie Normal lub wyższym, a to dlatego, iż wybór poziomu trudności nie wpływa w żaden sposób na rozwiązywane przez Larę zagadki logiczne. UWAGA! Jeszcze przed przystąpieniem do właściwej zabawy radziłbym zapoznać się z klawiszologią, a także dopasować akcje do własnych preferencji. Osobiście proponowałbym podmienić klawisz odpowiedzialny za korzystanie z latarki, gdyż domyślnie znajduje się on w dość niewygodnym miejscu. Istotną rolę odgrywa również autocelowanie. Jest ono wyjątkowo pomocne, aczkolwiek bardziej doświadczeni gracze mogą oczywiście z niego zrezygnować.

Pozostaje mi już tylko życzyć miłej zabawy, samych udanych skoków i szybkiego odnalezienia potrzebnych informacji w poniższym poradniku! A więc... do dzieła!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 87, ilustracje: 740 .

Popularne strony w Tomb Raider: Legenda - poradnik do gry

Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-03-29 - 63837Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-03-29 - 63836Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-03-29 - 63834Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-03-29 - 63832Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-03-29 - 63831Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-02-06 - 61455Tomb Raider: Legenda - screen - 2006-02-06 - 61454Tomb Raider: Legenda - screen - 2005-10-11 - 55181Tomb Raider: Legenda - screen - 2005-10-11 - 55180