Cold Fear - poradnik do gry

Cold Fear - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cold Fear - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Cold Fear - Cold Fear - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Cold Fear. W poniższym tekście odnajdziesz dokładny opis przejścia tej gry. Z racji tego, iż jest to stosunkowo liniowy survival-horror w wielu miejscach będziesz niestety musiał podążać zgodnie z ustaloną przez producentów ścieżką. Poradnik został skonstruowany w taki sposób, aby zminimalizować konieczność ponownego odwiedzania tych samych pomieszczeń. Jednocześnie postarałem się zadbać o to, aby wszystkie ciekawsze scenki i wydarzenia (także te nieobowiązkowe) zostały omówione. Oznaczenia zostały ograniczone do minimum a to dlatego, iż nie przewidziano możliwości dowolnego zapisywania stanu gry. Jeśli zaś chodzi o cele poszczególnych etapów, zalicza się je właściwie na bieżąco. Aby ułatwić proces odszukiwania określonych zadań poszczególne rozdziały nazwałem identycznie do wytycznych pojawiających się w notatniku głównego bohatera. Przedmioty, z których korzysta się bezpośrednio w trakcie walk (apteczki, amunicja, nowe bronie itp.) oznaczyłem kolorem zielonym. Ciekawe dokumenty, dzięki którym można dowiedzieć się więcej na temat fabuły gry a także inne ważne obiekty (klucze itp.) oznaczyłem z kolei na niebiesko.

Miłego grania i czytania. :-)

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Cold Fear - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 57, ilustracje: 437 .

Popularne strony w Cold Fear - poradnik do gry

Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45579Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45578Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45577Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45576Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45575Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45574Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45573Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45572Cold Fear - screen - 2005-05-10 - 45571