Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu poradnik Harry Potter i Więzień Azkabanu

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Przeciwnicy

Poniżej znajdziecie najczęściej napotykanych w grze przeciwników z krótką ich charakterystyką i poradami jak ich najprościej pokonać.

Książka - występują przeważnie po kilka sztuk na raz, rzucają w nas kulami odbierającymi energię, należy często stosować uniki i czarem Depulso eliminować je po kolei - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Książka - występują przeważnie po kilka sztuk na raz, rzucają w nas kulami odbierającymi energię, należy często stosować uniki i czarem Depulso eliminować je po kolei

Bundimun - wygrzebuje się z ziemi na powierzchnię plując dookoła czymś w rodzaju szlamu/kwasu, aby go pokonać stań w bezpiecznej odległości i rzuć czar Rictusempra a następnie skocz na niego - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Bundimun - wygrzebuje się z ziemi na powierzchnię plując dookoła czymś w rodzaju szlamu/kwasu, aby go pokonać stań w bezpiecznej odległości i rzuć czar Rictusempra a następnie skocz na niego

Ognisty krab - strzela ognistymi kulami z tylnej części swojego ciała, występuje w parze z pułapką, do której należy go wepchnąć, aby tego dokonać rzuć Rictusempra - przewróci się do góry nogami - następnie za pomocą tego samego zaklęcia staraj się wepchnąć go do pułapki - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Ognisty krab - strzela ognistymi kulami z tylnej części swojego ciała, występuje w parze z pułapką, do której należy go wepchnąć, aby tego dokonać rzuć Rictusempra - przewróci się do góry nogami - następnie za pomocą tego samego zaklęcia staraj się wepchnąć go do pułapki

Dementor - występują głównie w grupach, pokonasz je za pomocą czaru Expecto Patronum, musisz być czujny gdyż przeważnie starają się zaatakować się zza pleców - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Dementor - występują głównie w grupach, pokonasz je za pomocą czaru Expecto Patronum, musisz być czujny gdyż przeważnie starają się zaatakować się zza pleców

Imp - mały złośliwy stworek, atakuje przeważnie w grupach rzucając w nas czymś w rodzaju petard - tych należy unikać a gdy upadną na ziemię, zebrać i odrzucić w stronę Impa, należy jednak zrobić to szybko w przeciwnym razie petarda wybuchnie zadając nam obrażenia - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Imp - mały złośliwy stworek, atakuje przeważnie w grupach rzucając w nas czymś w rodzaju petard - tych należy unikać a gdy upadną na ziemię, zebrać i odrzucić w stronę Impa, należy jednak zrobić to szybko w przeciwnym razie petarda wybuchnie zadając nam obrażenia

Irytek - pojawia się kilka razy podczas naszej wędrówki po zamku, należy unikać rzucanych przez niego łajnobomb i stosować podpowiadane przez grę kombinacje zaklęć - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Irytek - pojawia się kilka razy podczas naszej wędrówki po zamku, należy unikać rzucanych przez niego łajnobomb i stosować podpowiadane przez grę kombinacje zaklęć

Chochlik - małe, złośliwe stworzenie rzucające w nas kulami energii, pojawia się w grupach, nieodporny na czar Rictusempra, należy stosować uniki - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Chochlik - małe, złośliwe stworzenie rzucające w nas kulami energii, pojawia się w grupach, nieodporny na czar Rictusempra, należy stosować uniki

Ognista salamandra - występuje w parze z ogniem, z którego się odradza, proponuję najpierw pozbyć się ognia a następnie zaatakować salamandrę czarem Glacius oraz czarem Rictusempra - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Ognista salamandra - występuje w parze z ogniem, z którego się odradza, proponuję najpierw pozbyć się ognia a następnie zaatakować salamandrę czarem Glacius oraz czarem Rictusempra

Kartki - przeważnie wyrzucane przez kopie Potwornej Księgi Potworów, należy unikać ich ataków a samemu odpowiadać rzucając czar Rictusempra dwa razy - najlepsza taktyka to wykańczanie tych kartek, na które zaklęcie rzucili nasi towarzysze - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Kartki - przeważnie wyrzucane przez kopie Potwornej Księgi Potworów, należy unikać ich ataków a samemu odpowiadać rzucając czar Rictusempra dwa razy - najlepsza taktyka to "wykańczanie" tych kartek, na które zaklęcie rzucili nasi towarzysze

Szkielet - dość powolny, ale rzuca w nas kośćmi, ginie po podwójnym zaczarowaniu go Rictusempra - Przeciwnicy | Podstawy Harry Potter i Więzień Azkabanu - Harry Potter i Więzień Azkabanu - poradnik do gry

Szkielet - dość powolny, ale rzuca w nas kośćmi, ginie po podwójnym zaczarowaniu go Rictusempra