Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Latarnia morska (Lighthouse)

Obejrzyj filmik wprowadzający, przygotuj się jednak na ostrą wymianę ciosów, gdyż po kilku chwilach gra odda w Twe ręce władanie nad Jade. Będziesz musiał pokonać niewielkiego minibossa, który wyskoczy z ziemi.

Po szczegóły odnośnie walki zapraszam na sam koniec poradnika, teraz dodam tylko tyle, że najlepiej walczyć z nim najprostszą kombinacją polegającą na dwukrotnym wciskaniu klawisza ataku (domyślnie lewy przycisk myszy) - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Po szczegóły odnośnie walki zapraszam na sam koniec poradnika, teraz dodam tylko tyle, że najlepiej walczyć z nim najprostszą kombinacją polegającą na dwukrotnym wciskaniu klawisza ataku (domyślnie lewy przycisk myszy). Na początek zaatakuj widoczny na screenie "fragment" bossa (uwięziono w nim jednego z przyjaciół Jade).

Musisz atakować kolejnych przeciwników - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Musisz atakować kolejnych przeciwników. Najlepiej jest skupić się na jednym z nich i atakować go aż ten zginie (podwójne ataki). Staraj się nie pozwalać na to, aby zranił Jade. Na szczęście wrogowie są przeważnie oddaleni tak więc ryzyko jest niewielkie. Aby fabuła posunęła się dalej będziesz musiał wyeliminować wszystkich okolicznych wojowników DomZ.

Załączy się scenka - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Załączy się scenka. Jade zostanie pojmana przez właściwego bossa, nie masz się czego jednak obawiać, bo po chwili pojawi się Pey'J i ją uwolni. Po odzyskaniu kontroli nad Jade przytrzymaj klawisz ataku. Zauważysz zapewne, że jej magiczna laska zacznie się ładować. Poczekaj chwilę i puść klawisz ataku.

Biegnij w stronę bossa reprezentowanego przez widoczne na screenie wielkie oko - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Biegnij w stronę bossa reprezentowanego przez widoczne na screenie wielkie oko. Zaatakuj je tradycyjnym, najprostszym combosem.

Po chwili boss otoczy się identyczną barierę do tej, która na samym początku więziła Jade - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Po chwili boss otoczy się identyczną barierę do tej, która na samym początku więziła Jade. Pobiegnij maksymalnie w prawo tak, aby uniknąć ataku bossa, zbliż się do kości i zacznij ładować magiczną laskę. Po chwili puść klawisz ataku a Jade zada udany cios przeciwnikowi. Kilka takich ataków i boss zostanie pokonany.

Załączy się krótka scenka - Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Załączy się krótka scenka. Podbiegnij do perły i zabierz ją (jeśli chcesz możesz ją obejrzeć w inwentarzu). Pojawi się żołnierz Alpha Sections, aby zakomunikować, że na powierzchni jest już bezpiecznie.

Informacje o Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 83, ilustracje: 503 .

Popularne strony w Beyond Good & Evil - poradnik do gry

Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184121Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184120Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184119Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184118Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184117Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184116Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184115Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184114Beyond Good & Evil - screen - 2010-04-20 - 184113