Two Point Campus - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Two Point Campus - poradnik do gry

Two Point Campus - poradnik do gry

Studenckie życie Two Point Campus poradnik to najlepsze porady na start, do budowania, dekorowania zarządzania i rozwijania kampusu, zdobywania Kudosów. Opisujemy wszystkie mechaniki, personel, potrzeby studentów, pomieszczenia, wymagania sprzętowe, sterowanie.

Ostatnia aktualizacja: 10 sierpnia 2022

Poradnik do gry Two Point Campus to kompletny zbiór informacji o zawartości gry oraz szereg porad, dzięki którym zarządzanie uczelnią, budowanie pomieszczeni oraz dekorowanie będzie znacznie prostsze. Opisujemy mechaniki gry, takie jak zarządzenie personelem oraz potrzebami studentów, a także dajemy wskazówki, jak skutecznie przejść wszystkie misje kampanii dla jednego gracza. Jeśli interesują Was kwestie techniczne, znajdziecie także informacje na temat wymagań sprzętowych na PC, dostępnych wersji językowych oraz sterowania.

Two Point Campus: Zawartość poradnika

Nasz poradnik rozpoczynamy działem z podstawami rozgrywki, w którym znajdziecie porady na start. Te praktyczne wskazówki pozwolą Wam skuteczniej prowadzić rozgrywkę. Opisujemy również takie mechaniki jak budowanie sal lekcyjnych oraz pomieszczeń socjalnych, ich rodzaje, a także punktujemy zasady zatrudniania pracowników oraz tłumaczymy, na co zwracać uwagę przy rekrutacji. Nie zabrakło również dokładnego objaśnienia interfejsu gry oraz jego funkcji.

W dziale FAQ odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Dowiecie się, jak zwolnić pracowników, w jaki sposób zwiększyć powierzchnię kampusu oraz skąd wziąć więcej gotówki do rozbudowy Waszej placówki. Dowiecie się także, jak zmienić prędkość gry, a także czym są Kudosy.

Poradnik do gry Two Point Campus kończymy aneksem, gdzie znajdziecie informacje o technicznej stronie produkcji, w tym minimalne i zalecane wymagania sprzętowe, dostępności gry na różne platformy sprzętowe, a także wymaganym miejscu na dysku twardym oraz wersjach językowych do wyboru.

Two Point Campus: Szybkie porady na start

  1. Budujcie pomieszczenia większe, niż zalecane - każda sala oraz pomieszczenie socjalne ma swoją minimalną wielkość wymaganą do wybudowania. Warto zawsze stworzyć pomieszczenie o nieco większej powierzchni, gdyż wtedy umieścicie w nim więcej elementów, zarówno funkcjonalnych, jak i dekoracyjnych.
  2. Spełniajcie prośby pracowników i studentów - co jakiś czas w Waszej skrzynce pocztowej pojawi się wiadomość z prośbami od załogi oraz studentów. Ich spełnienie nie tylko zwiększy zadowolenie danej grupy, ale także, pomoże budować relacje między studentami.
  3. Dodawajcie ozdoby do pomieszczeń - nierzadko celem misji jest osiągnięcie odpowiedniego pułapu zadowolenia pracowników, studentów albo ogólnej oceny kampusu. Wypełnianie sal różnymi ozdobami, takimi jak rośliny czy obrazy, poprawi Wasze wyniki w tej materii.
  4. Budujcie kilka takich samych pomieszczeń - z biegiem czasu Wasz kampus rozrośnie się i zajmie kolejne parcele. Pamiętajcie, by w nowych budynkach zadbać o obecność pomieszczeń socjalnych i niezbędnych sal, nawet jeśli macie już je zbudowane w starszym budynku. Dzięki temu nauczanie będzie efektywniejsze, a pracownicy i studenci nie zmarnują czasu na spacery pomiędzy sekcjami kampusu.
  5. Pilnujcie liczby studentów i dostosujcie do niej kampus - każde pomieszczenie ma swoją pojemność, dlatego jeśli będziecie mieli tylko jedną salę wykładową do danego przedmiotu, może okazać się, że nie wszyscy studenci będą w stanie uczestniczyć w zajęciach. Na bieżąco monitorujcie, czy macie wystarczającą liczbę sal oraz nauczycieli, by wszyscy uczniowie mogli pobierać nauki.

Więcej porad znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

Two Point Campus: Podstawy

W tej części poradnika poznacie podstawowe mechanizmy w Two Point Campus. Dowiecie się także jak budować sale lekcyjne oraz inne pomieszczenia, a także

  1. Interfejs - na tej stronie objaśniamy, jakie funkcje kryją się pod poszczególnymi ikonami.
  2. Budowanie pomieszczeń - ta strona zawiera wskazówki odnośnie budowania pomieszczeń na terenie Waszego kampusu.
  3. Pracownicy i zatrudnienie - na tej stronie dowiecie się, jak zatrudnić nowych pracowników oraz na co zwracać uwagę przy wyborze personelu.
  4. Wydarzenia i plan zajęć - na tej stronie objaśniamy, w jaki sposób możecie zaplanować różne wydarzenia w grze, aby urozmaicić życie w kampusie.
  5. Studenci i zadowolenie - tutaj znajdziecie informacje na temat studentów oraz poznacie metody, jak poprawić ich zadowolenie.

Two Point Campus: FAQ

W tej części poradnika znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dowiecie się między innymi jak zwolnić niechcianych pracowników, jak zmienić prędkość gry oraz w jaki sposób obrócić obiekty.

  1. Pracownicy - jak zwolnić? - tutaj dowiecie się, co należy zrobić, aby zredukować liczbę zatrudnionych osób.
  2. Prędkość gry - jak zmienić? - na tej stronie podpowiadamy, jak manipulować upływem czasu w grze.
  3. Pożyczka - jak wziąć? - z tej strony dowiecie się, w jaki sposób wziąć pożyczkę gotówkową, by tymczasowo podreperować budżet kampusu.
  4. Kampus - jak powiększyć? - na tej stronie opisujemy, jak powiększyć Wasz kampus o nowe budynki.
  5. Kudosy - jak zdobyć? - tutaj znajdziecie metody na pozyskanie Kudosów, czyli specjalnej waluty, dzięki której wykupicie dostęp do nowych obiektów.
  6. Oceny - jak poprawić? - ta strona zawiera porady dotyczące metod polepszania wyników w nauce Waszych studentów.
  7. Poziom kampusu - jak zwiększyć? - na tej stronie poznacie czynniki, które wpływają na poziom Waszego kampusu.

Two Point Campus: Minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 7 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3-6100 3.7 GHz
  3. Pamięć RAM: 4GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 460 / Radeon HD 6850
  5. Wymagane miejsce na dysku: 6 GB

Więcej informacji na temat minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych, a także dostępności gry na inne platformy sprzętowe znajdziecie na stronie Wymagania sprzętowe.

Two Point Campus: Spolszczenie, polska wersja językowa

W Two Point Campus dostępna jest polska wersja językowa w formie napisów. Pełną listę dostępnych języków znajdziecie na stronie Polska wersja językowa.

Informacje o Two Point Campus - poradnik do gry

Autor : Krzysztof "Kris" Lewandowski

Ostatnia aktualizacja : 5 sierpnia 2022