Songs of Conquest: Najlepsze umiejętności i priorytet umiejętności do zakupu
Bohaterowie z Songs of Conquest mogą uczyć się różnych umiejętności i mocy. Ta strona poradnika zawiera zestawienie najlepszych umiejętności oraz priorytetowe umiejętności ważne do szybkiego odblokowania.
Aktualizacja:
Optymalny dobór umiejętności może zwiększyć skuteczność i przydatnych Waszych powierników z gry Songs of Conquest. Na tej stronie poradnika znajdziecie listy najlepszych i priorytetowych umiejętności. Dodatkowo przygotowaliśmy zestawienie rekomendowanych mocy do zakupu raz na 8 poziomów.
Umiejętności oraz moce możecie wybierać dzięki awansowaniu powierników na kolejne poziomy. Temat ten szerzej omówiliśmy na stronie Poziomy doświadczenia bohaterów.
- Priorytetowe umiejętności
- Dowodzenie
- Gotowość
- Grabieżca
- Magia
- Marsz
- Nauczyciel
- Nauka
- Ochrona / Odporność na magię / Pozycja bojowa
- Pijawka esencji
- Skupienie / Walka wręcz / Łucznictwo
- Spryt
- Trening bojowy
- Najlepsze moce
Priorytetowe umiejętności
Oto lista polecanych umiejętności do szybkiego odblokowania. Nie jest ona ostateczną i możecie ją modyfikować w zależności od wybranej frakcji, używanych zaklęć oraz oddziałów wchodzących w skład Waszej armii.
- Dowodzenie - odblokujcie jak najwięcej poziomów i starajcie się zawsze mieć 1 wolny slot na wypadek przyłączenia nowych wojsk.
- Magia - rozwińcie na start 2 umiejętności powiązane z esencjami, na których koncentruje się Wasz bohater.
- Skupienie / Walka wręcz / Łucznictwo - wybierajcie umiejętności ofensywne na bazie składu Waszego armii (np. przewaga jednostek wręcz albo władających magią).
- Trening bojowy - inwestujcie w ogólne zwiększanie obrażeń.
- Nauka - warto odblokować co najmniej 1 poziom, by przyśpieszyć rozwój bohatera.
Dowodzenie

To bardzo ważna umiejętność pod kątem dowodzenia większą armią. Każdy poziom odblokowuje 1 nowe miejsce na jednostki. Koniecznie zakupcie co najmniej 2-3 poziomy na wczesnym stadium gry.
Gotowość

Umiejętność ta przyda się Wam w walkach. Możecie dzięki niej zwiększać inicjatywę Waszych oddziałów. Dodatkowo na jej najwyższym 3 poziomie zwiększy się o 1 zasięg ruchu oddziału.
Grabieżca

Najważniejsza cecha tej umiejętności to gromadzenie więcej złota podczas plądrowania. Oprócz tego możecie zwiększać promień widoczności i na najwyższym poziomie zwiększyć zasięg ruchu. Polecamy odblokować co najmniej 1 poziom.
Magia

Są różne umiejętności dla różnych typów esencji. W przypadku każdego bohatera skupcie się na rozwijaniu 2 lub 3 esencji i rzucaniu powiązanych z nimi zaklęć.
Marsz

Umiejętność ta zwiększa zasięg ruchu powiernika i na najwyższym 3 poziomie jest to zwiększenie ruchu aż o 4 punkty. Przyda się to zwłaszcza na dużych mapach.
Nauczyciel

Umiejętność ta może pomagać w równomiernym awansowaniu wszystkich powierników. Interakcje między nimi (okno wymiany) mogą Wam pomagać w gromadzeniu XP u słabiej rozwiniętych bohaterów.
Nauka

Dzięki tej umiejętności zwiększa się przyrost punktów doświadczenia za wszystkie czynności nagradzane XP - maksymalnie może to być 45%. Wasz powiernik będzie w stanie znacznie szybciej levelować.
Ochrona / Odporność na magię / Pozycja bojowa

Dzięki tym umiejętnościom możecie zwiększać odporność na różne rodzaje ataków. Warto zakupić co najmniej ich pierwsze poziomy i dodatkowo kolejne jeśli np. macie więcej jednostek dystansowych w armii.
Pijawka esencji

Umiejętność ta pozwala gromadzić więcej esencji i tym samym częściej rzucać zaklęcia. Darmową esencję możecie otrzymywać w momencie śmierci ostatniej jednostki z wrogiego oddziału.
Skupienie / Walka wręcz / Łucznictwo

Możecie zwiększać obrażenia od określonych typów ataków. Kupowanie umiejętności uzależnijcie od składu armii, np. bardziej rozwijajcie Walkę wręcz jeśli posiadacie dużo oddziałów walczących w zwarciu.
Spryt

To umiejętność, dzięki której w 2 lub 3 pierwszych rundach bitwy poprawiają się statystyki Waszych oddziałów. Mogą one skuteczniej atakować i będą miały lepszą obronę.
Trening bojowy

Umiejętność ta może zwiększyć obrażenia zadawane przez wszystkie oddziały z Waszej armii. Dodatkowo na najwyższym 3 poziomie Wasze jednostki mogą otrzymać 1 dodatkową odpowiedź na wrogie ataki.
Najlepsze moce

Moce możecie wybierać co 8 poziomów, od momentu awansowania bohatera na 8 poziom doświadczenia. Każdą z nich można też ulepszyć na 2 poziom zamiast wybrania innej mocy. Rekomendowane moce to:
- Brutalność - zwiększy ona obrażenia każdej jednostki.
- Dalekowidzenie - zwiększa ona zasięg i zasięg śmiertelny oddziałów dystansowych. Jest szczególnie ważna jeśli macie dużo jednostek walczących na odległość.
- Dograny i Przypływ esencji - możecie usprawnić przyrost esencji (co rundę lub jednorazowo na początku bitwy).
- Rygor - możecie poprawić żywotność każdej jednostki.
- Zaciąg - możecie rekrutować więcej jednostek z budynków w miastach (nawet o 80% na drugim poziomie mocy).
0
- Songs of Conquest - poradnik do gry
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
- Songs of Conquest: Podstawy
- Songs of Conquest: Porady na start
- Songs of Conquest: Menu pauzy i ustawienia zakładki Rozgrywka
- Songs of Conquest: Budowanie i rozwój osad
- Songs of Conquest: Badania i surowce
- Songs of Conquest: Eksploracja i interfejs użytkownika
- Songs of Conquest: Wszystkie kampanie fabularne
- Songs of Conquest: Poziomy doświadczenia powierników i maksymalny poziom
- Songs of Conquest: Poziomy trudności i poziom zagrożenia
- Songs of Conquest: Warunki zwycięstwa
- Songs of Conquest: Najlepsze zaklęcia
- Songs of Conquest: Najlepsze jednostki
- Songs of Conquest: Wszystkie frakcje i tier lista frakcji
- Songs of Conquest: Najlepsze umiejętności i priorytet umiejętności do zakupu
- Songs of Conquest: Lista najlepszych powierników
- Songs of Conquest: Podstawy
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mazarian Konsul
Poradnik niestety dosyć słaby, żadnego sensownego opisu frakcji (nie licząc dwóch góra trzech linijek w sekcji stronnictwa). Mam wrażenie że został stworzony tylko aby coś tam napisać.
Czaruś Chorąży
Bardziej szczegółowy opis frakcji miałby jedynie sens w przypadku, jeżeli rzeczywiście poszlibyśmy "na całego" - opis jednostek, ich mocne i słabe punkty, umiejętności specjalne. W kontekście kampanii nie ma to większego sensu, gdyż frakcje są nam odgórnie narzucane i nie ma możliwości wyboru, więc zostajemy z tym co nam dają. Miałoby to ręce i nogi w przypadku gier PvP. Ten poradnik jednak nie jest szczegółową solucją - nie to jest jego celem. Dlatego też chociażby nie ma opisu przejścia misji z kampanii. Nasz poradnik ma wprowadzić nowych graczy w świat SoC i pokazać jakie rządzą nim zasady/mechaniki i wydaje mi się, że to robi całkiem nieźle. Oczywiście zapraszam wszystkich do umieszczania tu uwag.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
