Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Horror - czy gra straszy i zawiera jumpscares? Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika wyjaśnia czy Ghostwire Tokyo jest horrorem i czy należy obawiać się tzw. jumpscares – scen mających wystraszyć gracza.

Ostatnia aktualizacja: 21 marca 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie odpowiedź na pytanie czy jest ona survival horrorem i czy należy obawiać się scen próbujących wystraszyć gracza (jumpscares). Może to być przydatna wiedza dla osób, które nie przepadają za horrorami.

Studio Tango Gameworks przed stworzeniem Ghostwire Tokyo wyprodukowało dwie części The Evil Within - Ghostwire Tokyo: Horror - czy gra straszy i zawiera jumpscares? - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Studio Tango Gameworks przed stworzeniem Ghostwire Tokyo wyprodukowało dwie części The Evil Within. Były to produkcje reprezentujące gatunek survival horrorów, które oprócz ciężkiego klimatu próbowały też na różne sposoby straszyć gracza. Może więc pojawić się pytanie - czy Ghostwire Tokyo oferuje podobne motywy? Wiedza ta może być przydatna dla tych osób, które nie przepadają za horrorami i produkcjami, w których pojawiają się tzw. jumpscares (straszaki).

W Ghostwire Tokyo występują pewne elementy typowe dla horrorów, ale są one zdecydowanie w mniejszości. Podczas gry dochodzi np. do niespodziewanych spotkań z różnymi odmianami złych duchów czy scen nawiązujących do próby przepędzenia złej istoty z danego miejsca, ale gra nie skonstruowana została w taki sposób, by przede wszystkim próbować wystraszyć gracza.

Ghostwire Tokyo najłatwiej można sklasyfikować jako przygodową grę akcji z motywami nadprzyrodzonymi w postaci tajemniczych Przybyszów nawiedzających Tokio i odpowiedzialnych za zniknięcie mieszkańców miasta. Możecie poznawać przedstawioną historię bez obawy, że jakaś scena na tyle Was wystarczy, że nie będziecie chcieli powrócić do dalszej gry.