Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Czarna wieża (The Black Tower) – benzyna, koło turbinowe, wonny olej z zaświatów.

Ostatnia aktualizacja: 31 marca 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia dwunastej głównej misji Czarna wieża (The Black Tower) wchodzącej w skład rozdziału 4 - Wykrzywienie. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak użyć lornetki na dachu budynku Agencji Nieruchomości Mitake, jak pozyskać benzynę, koło turbinowe i wonny olej z zaświatów, jak naprawić motocykl oraz jakie założenia ma punkt bez powrotu.

Nagrody za ukończenie misji

  1. 500 PD
  2. odblokowanie głównej misji Rodzina

Dotarcie na dach budynku Agencji Nieruchomości Mitake (Get to the roof of the Mitake Real Estate Building)

Budynek agencji nieruchomości jest na południowy wschód od tego, w którym znaleźliście w poprzedniej misji motocykl - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Budynek agencji nieruchomości jest na południowy wschód od tego, w którym znaleźliście w poprzedniej misji motocykl.

Na dach budynku możecie dotrzeć w łatwy sposób. Rozejrzyjcie się u jego podstawy za windą z powyższego obrazka. Nie zawiezie ona Was od razu na samą górę, ale po zakończonej przejażdżce znajdziecie w okolicy drugą windę. Z niej również skorzystajcie.

Znalezienie wonnego oleju z zaświatów (Locate some fragrant underworld oil)

Na dachu wieżowca znajdziecie lornetkę i możecie po wejściu w interakcję z nią zacząć odnajdywać interaktywne obszary nadające się do zbadania - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Na dachu wieżowca znajdziecie lornetkę i możecie po wejściu w interakcję z nią zacząć odnajdywać interaktywne obszary nadające się do zbadania.

Z odnalezieniem oleju z zaświatów powiązana jest pokazana na obrazku fioletowa brama torii. Wciśnięcie przycisku dokładniejszego przyjrzenia się bramie spowoduje, że otrzymacie później cel misji z dotarcia do niej.

Znalezienie benzyny i koła turbinowego (Locate some gasoline and a turbine wheel)

W tym przypadku musicie zainteresować się zaparkowanym pojazdem przy lewej krawędzi obszaru poszukiwań - zaznaczyliśmy go na obrazku - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W tym przypadku musicie zainteresować się zaparkowanym pojazdem przy lewej krawędzi obszaru poszukiwań - zaznaczyliśmy go na obrazku. Otrzymacie cel misji ze zbadania tego pojazdu.

Dodatkowa informacja - Nowo odblokowanymi celami misji możecie zajmować się w dowolnej kolejności. Nie musi to być identyczna kolejność czynności do tej z naszego opisu przejścia.

Zdobycie benzyny i koła turbinowego (Find some gasoline and a turbine wheel)

Dotrzyjcie osobiście do samochodu, który zauważyliście podczas korzystania z lornetki - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Dotrzyjcie osobiście do samochodu, który zauważyliście podczas korzystania z lornetki. Wejście w interakcję z nim doprowadzi do pozyskania benzyny, ale koło turbinowe w dalszym ciągu będzie znajdowało się na liście rzeczy do odnalezienia.

Niestety czekają też Was kłopoty - Akito zostanie przeniesiony do alternatywnego świata. Co więcej, dojdzie do rozłączenia z KK i będziecie musieli podjąć starania o to żeby ponownie połączyć się z duchowym towarzyszem.

Wyruszcie liniową ścieżką do miejsca, w którym znajdziecie spektralną żywność oraz strzały - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie liniową ścieżką do miejsca, w którym znajdziecie spektralną żywność oraz strzały. Uzupełnijcie zapas strzał i zapamiętajcie to miejsce, bo wkrótce będziecie musieli regularnie pozyskiwać nową amunicję.

W oddali zauważycie bezbronnego KK, którego należy ochraniać przed grupami pojawiających się w okolicy Przybyszów - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W oddali zauważycie bezbronnego KK, którego należy ochraniać przed grupami pojawiających się w okolicy Przybyszów. Z racji braku mocy musicie do tego używać łuku.

W miarę możliwości starajcie się trafiać Przybyszów zanim dobiegną do KK i zaczną wysysać energię z towarzysza. Pasek energii nie może spaść do 0%, bo będzie to oznaczało zawalenie celu misji.

Pamiętajcie o tym żeby celować nieco wyżej, bo wszyscy przeciwnicy będą dość wyraźnie oddaleni - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pamiętajcie o tym żeby celować nieco wyżej, bo wszyscy przeciwnicy będą dość wyraźnie oddaleni. W okolicy znajdują się też czerwone kryształy eteru - możecie trafiać w nie po tym jak zbliżą się do nich przeciwnicy. Będą one eksplodowały i mogą poważnie zranć lub zabić okolicznych wrogów.

W końcowej części bitwy pojawi się silniejszy przeciwnik z młotem - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W końcowej części bitwy pojawi się silniejszy przeciwnik z młotem. Starajcie się go trafiać jeszcze zanim zbliży się do KK, bo będziecie musieli posłać w jego stronę kilka "naładowanych" strzał żeby poległ i przestał wysysać energię z towarzysza.

Po zakończonej bitwie wyruszcie w stronę KK po to żeby po przytrzymaniu przycisku ponownie połączyć się i odzyskać dostęp do nadnaturalnych mocy. Powrócicie też do prawdziwego świata.

Zdobycie koła turbinowego (Find a turbine wheel)

Poszukiwania samego koła turbinowego rozpocznijcie od dotarcia do oznaczonej budki telefonicznej - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Poszukiwania samego koła turbinowego rozpocznijcie od dotarcia do oznaczonej budki telefonicznej. Z rozmowy z Rinko dowiecie się o organizowaniem pokazie samochodów i jedna z prezentowanych maszyn będzie mogła posłużyć jako "dawca" dla poszukiwanej części.

Dotrzyjcie do oznaczonego zejścia do tuneli metra - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Dotrzyjcie do oznaczonego zejścia do tuneli metra. Po tym jak zostaniecie przeniesieni do podziemi udajcie się do zaznaczonego obszaru. Okolicę tę patroluje pojedynczy silny Przybysz, ale możecie łatwo osłabić go atakiem z zaskoczenia, dzięki czemu właściwy pojedynek będzie znacznie krótszy,

Podejdźcie do sportowego auta i wejdźcie w interakcję w nim po to żeby pozyskać koło turbinowe.

Zdobycie wonnego oleju z zaświatów (Find some fragrant underworld oil)

Na potrzeby pozyskania tego składnika musicie wyruszyć w stronę bramy torii, którą wcześniej odkryliście dzięki skorzystaniu z lornetki - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Na potrzeby pozyskania tego składnika musicie wyruszyć w stronę bramy torii, którą wcześniej odkryliście dzięki skorzystaniu z lornetki. Brama torii znajduje się na dachu i dotarcie do niej będzie nieco problematyczne, bo nie możecie skorzystać z pomocy tengu (znaleźlibyście się na niższym dachu).

Zainteresujcie się autostradą biegnącą za budynkiem z bramą torii (na południe od niego). Możecie tu zacząć korzystać ze schodów (powyższy obrazek) i górnych przejść. Bądźcie gotowi do tego żeby rozprawiać się po drodze z latającymi Przybyszami (lub uciekać im).

Trasa wędrówki doprowadzi Was do celowo do pokazanego na obrazku spaczonego drzewa - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Trasa wędrówki doprowadzi Was do celowo do pokazanego na obrazku spaczonego drzewa. Zeskanujcie je celem odkrycia jego słabego punktu. Pozbycie się spaczenia pozwoli Wam przeskoczyć na fragment autostrady.

Wyruszcie autostradą w stronę budynku z bramą torii - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie autostradą w stronę budynku z bramą torii. Nową wspinaczkę możecie rozpocząć w miejscu z obrazka - wdrapcie się na żółty autobus i następnie poszybujcie w stronę pierwszej z kilku drabin. Kolejne drabiny możecie łatwo lokalizować z pomocą spektralnej wizji.

Po dotarciu do bramy torii nie możecie jej oczyścić w tradycyjny sposób - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po dotarciu do bramy torii nie możecie jej oczyścić w tradycyjny sposób. Zamiast tego musicie potwierdzić chęć przeniesienia się do alternatywnego wymiaru po to żeby kontynuować w nim poszukiwania wonnego oleju.

Wyruszcie w stronę wyspy znajdującej się w zaświatach - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie w stronę wyspy znajdującej się w zaświatach. W okolicy tej musicie radzić sobie z dwoma rodzajami zagrożeń:

  1. Przybyszami - Możecie eliminować ich także atakami z zaskoczenia i mogą w tym pomóc m.in. odnajdywane w okolicy strzały do łuku. W przypadku bezpośrednich walk pamiętajcie o możliwości trafiania w czerwony eter.
  2. Skupiskami spaczenia - Możecie je skanować i trafiać w ich słabe punkty po to żeby umożliwiać sobie bezpieczne przechodzenie dalej.
Celem podróży jest świątynia na wzgórzu - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Celem podróży jest świątynia na wzgórzu. Przy próbie podniesienia oleju zostaniecie przeniesieni w nowe miejsce. Podążajcie kolejnymi korytarzami, a dotrzecie do sali, w której pojawi się wielki Przybysz o nazwie Shiromuku. Nie jest to pełnoprawny boss, ale mimo wszystko jest on zaliczany do jednego z elitarnych wrogów.

Jeśli staczaliście już bitwy z hyakki yako lub zaliczaliście poboczne questy, to Shiromuku mogliście już wcześniej spotkać. W ramach głównej fabuły Przybysz ten pojawia się po raz pierwszy. Shiromuku polega na atakach wykorzystujących żywioł lodu. Przeciwnik może atakować na odległość, jak również próbować unieruchamiać głównego bohatera (oddalajcie się w miarę możliwości od miejsc ataków obszarowych). Starajcie się pozostawać w ruchu, utrzymywać bezpieczny dystans i używać bloków. Sami korzystajcie z silnych ataków żywiołów ognia i wody po to żeby jak najwcześniej odsłonić rdzeń Shiromuku i wyrwać go.

Po wygranym pojedynku będziecie mogli zabrać z ławki wonny olej z zaświatów - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku będziecie mogli zabrać z ławki wonny olej z zaświatów.

Musicie wyruszyć z powrotem w stronę portalu, przy czym spodziewajcie się napotkania nowych skupisk spaczenia i przede wszystkim nowych Przybyszów. Kolejni elitarni wrogowie będą pojawiali się w okolicy i w rezultacie powinniście pobiec do portalu żeby jak najszybciej opuścić to miejsce. Przy okazji odblokujecie nową świątynię na mapie świata.

Powrót do garażu (Go back to the garage) - punkt bez powrotu

Po zebraniu wszystkich 3 składników (benzyna, koło turbinowe, wonny olej z zaświatów) musicie ponownie udać się do budynku, w którym w poprzedniej głównej misji znaleźliście motocykl - Ghostwire Tokyo: Czarna wieża (The Black Tower) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich 3 składników (benzyna, koło turbinowe, wonny olej z zaświatów) musicie ponownie udać się do budynku, w którym w poprzedniej głównej misji znaleźliście motocykl. Po wejściu do środka przejdźcie przez parking podziemny i udajcie się do garażu z motocyklem. Zbadajcie go, by załączyć cut-scenkę.

Gra zamieści ostrzeżenie o tzw. punkcie bez powrotu (Point of No Return). Po tym jak zdecydujecie się użyć naprawionego motocykla awansujecie do dwóch finałowych rozdziałów kampanii. Zgodnie z otrzymanym rozszerzeniem może to Wam uniemożliwić zajęcie się 3 pobocznymi questami z grupy Po zakończeniu (After the End). Polecamy przejść do rozdziału z opisami przejścia pobocznych zadań żeby dowiedzieć się o sposobach odblokowania tych misji i zająć się nimi.

Nie musicie już teraz zajmować się innymi rzeczami (pozostałe poboczne questy, znajdźki, opcjonalne aktywności), bo będą one nadal dostępne pomimo przystąpienia do finału kampanii.