Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Po zakończeniu (After the End) – podążanie za śladem Eriki, bitwa z Shiromuku.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Po zakończeniu (After the End). Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak przystąpić do opcjonalnego zlecenia, gdzie odnajdywać ślady Eriki i jak za nimi podążać, a także jak wygrać dużą bitwę z udziałem elitarnego wroga Shiromuku.

Nagrody za ukończenie misji

1 - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
  1. 3000 meika
  2. Filtr kamery: Retro 1 (Camera Filter: Retro 1) - z nowych filtrów możecie korzystać w trybie fotograficznym
  3. około 500 duchów

Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w początkowej części rozdziału 4, a konkretnie po skorzystaniu z budki telefonicznej w głównym zadaniu Giganci i porozmawianiu z Rinko - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w początkowej części rozdziału 4, a konkretnie po skorzystaniu z budki telefonicznej w głównym zadaniu Giganci i porozmawianiu z Rinko. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.

Zleceniodawca zadania to właśnie Rinko i musicie dotrzeć do wskazanej budki telefonicznej obok małego placu zabaw, by dowiedzieć się od Rinko o opcjonalnym zleceniu.

Sprawdzenie wskazanej lokacji (Check out the specified location)

Wyruszcie do lokacji oznaczonej małym zielonym okręgiem - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie do lokacji oznaczonej małym zielonym okręgiem. Jest to niewielki park,a przy centralnym największym drzewie na krótką chwilę pojawi się Erika.

Podążanie za śladem psychicznym dziewczyny (Follow the girl's psychic trail)

W miejscu, w którym kucała Erika, powinniście dostrzeć świecącą się kulę - sygnalizuje ona możliwość użycia spektralnej wizji, dzięki której zaczną pojawiać się ślady - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W miejscu, w którym kucała Erika, powinniście dostrzeć świecącą się kulę - sygnalizuje ona możliwość użycia spektralnej wizji, dzięki której zaczną pojawiać się ślady. Będziecie mogli wyruszyć trasą, którą wcześniej pokonała Erika.

Trasa podróży jest dość długa i zakłada ona m.in. przejście przez jeden ze sklepów. Po drodze możecie też oczywiście napotykać Przybyszów, przy czym z racji tego, że ślad przemieszcza się stosunkowo wolno powinniście mieć sporo czasu na to żeby się ich pozbyć bez "zgubienia" Eriki (w razie potrzeby powróćcie do zielonego okręgu na mapie).

Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)

Dotrzecie na plac, na którym załączy się duża bitwa z Przybyszami - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Dotrzecie na plac, na którym załączy się duża bitwa z Przybyszami. W walkach tych oprócz "podrzędnych" Przybyszów weźmie też udział gigantyczny Przybysz Shiromuku. W zależności od postępów w innych questach może to być pierwsze lub jedno z kolejnych spotkań z tym rodzajem wrogów.

Shiromuku polega na atakach wykorzystujących żywioł lodu. Przeciwnik może atakować na odległość, jak również próbować unieruchamiać głównego bohatera (oddalajcie się w miarę możliwości od miejsc ataków obszarowych). Starajcie się pozostawać w ruchu, utrzymywać bezpieczny dystans i używać bloków. Sami korzystajcie z silnych ataków żywiołów ognia i wody po to żeby jak najwcześniej odsłonić rdzeń Shiromuku i wyrwać go.

Zbadanie miejsca, gdzie siedziała dziewczyna (Check the area where the girl was sitting)

Sprawdźcie murek obok miejsca rozegrania niedawnej bitwy, a znajdziecie na nim dyktafon z nagraną wiadomością (Blood and Succession) - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Sprawdźcie murek obok miejsca rozegrania niedawnej bitwy, a znajdziecie na nim dyktafon z nagraną wiadomością (Blood and Succession). Na sam koniec skorzystajcie z budki telefonicznej żeby porozmawiać z Rinko.

Opisany powyżej quest jest jednym z trzech zlecanych przez Rinko. Możecie zająć się jeszcze rozegraniem pobocznych misji Po zakończeniu 2 oraz Po zakończeniu 3, które opisaliśmy na osobnych stronach solucji. Ważne jest to żeby je zaliczyć przed dokończeniem rozdziału 4 kampanii (punkt bez powrotu). W przeciwnym razie zostaną anulowane i musielibyście zaczekać z nimi aż zaliczycie całą główną fabułę (przywrócony zostanie stan gry sprzed punktu bez powrotu).