Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Po zakończeniu 2 (After the End 2) – dach budynku 429, ślad Eriki.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Po zakończeniu II (After the End II). Nasza solucja podpowiada m.in. jak rozpocząć drugie zadania Rinko, jak przedostać się na dach budynku 429, jak podążać za śladem psychicznym Eriki i jak pozyskać nowy dyktafon.

Nagrody za ukończenie misji

1 - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
  1. 3000 meika
  2. Filtr kamery: Monochrom 2 (Camera Filter: Monochrome 2) - z nowych filtrów możecie korzystać w trybie fotograficznym
  3. około 500 duchów

Odblokowanie zadania

Zadanie to możecie rozpocząć po zaliczeniu pierwszej misji Rinko, tzn - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Zadanie to możecie rozpocząć po zaliczeniu pierwszej misji Rinko, tzn. Po zakończeniu - opisaliśmy ją na osobnej stronie solucji. Odwiedźcie okolicę ważnego miejsca Shibuya Scramble Crossing w centralnej części Tokio, a na mapie świata powinien pojawić się znacznik nowej misji (powyższy obrazek).

Zleceniodawcą zadania ponownie jest oczywiście Rinko. Musicie dotrzeć do budki telefonicznej we wskazanym miejscu i porozmawiać z nią.

Uwaga - Zajmijcie się tym questem zanim przystąpicie do finału kampanii. Punkt bez powrotu pojawia się pod koniec rozdziału 4 kampanii i uwzględniliśmy go w opisie przejścia głównego zadania Czarna wieża. W przypadku zignorowania questów Rinko musielibyście powrócić do stanu sprzed finału gry.

Sprawdzenie dachu budynku 429 (Check out the roof of 429)

Na dach oznaczonego przez grę budynku możecie dostać się odnajdując w okolicy tengu - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Na dach oznaczonego przez grę budynku możecie dostać się odnajdując w okolicy tengu. Po przyciągnięciu się do latającej kreatury rozpocznijcie przemarsz po dachach sąsiednich budynków.

Po dotarciu na właściwy dach rozejrzyjcie się w obszarze oznaczonym zielonym okręgiem - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po dotarciu na właściwy dach rozejrzyjcie się w obszarze oznaczonym zielonym okręgiem. Musicie odnaleźć pokazanego na obrazku ducha Eriki, który rzuci się w przepaść.

Podążanie za śladem psychicznym Eriki (Follow Erika's psychic trail)

Nie zeskakujcie z dachu budynku - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nie zeskakujcie z dachu budynku. Skorzystanie ze spektralnej wizji pozwoli Wam ustalić, że ślad psychiczny będzie podążał w stronę dachów innych budynków z okolicy. Sami nie możecie chodzić w powietrzu, ale możecie dolatywać do sąsiednich dachów polegając na szybowaniu. Napotykanych przeciwników starajcie się ignorować lub szybko eliminować po to żeby stracić śladu z pola widzenia.

Ślad Eriki doprowadzi Was na dach, na którym będzie leżał nowy dyktafon - Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ślad Eriki doprowadzi Was na dach, na którym będzie leżał nowy dyktafon. Musicie rozprawić się w tym miejscu z kilkoma Przybyszami. Po walkach podnieście dyktafon żeby odblokować nowe nagranie (Difficulty with Human Beings).

Pozostało już Wam jedynie porozmawianie z Rinko po dotarciu do wskazanej budki telefonicznej.