Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Stacja z innego świata (A Stop in the Void) – pociąg widmo, inny wymiar.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Stacja z innego świata (A Stop in the Void). Z naszej solucji dowiecie się m.in. jak odblokować poboczny quest, jak doprowadzić do pojawienia się pociągu-widmo na stacji metra, jak pozbyć się spaczenia w innym wymiarze oraz jak pokonać wszystkich Przybyszów.

Nagrody za ukończenie misji

  1. 10000 meika
  2. około 1500 duchów

Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w trakcie zaliczania głównego questu Zaślepienie (Blindness) wchodzącego w skład rozdziału 3 kampanii - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w trakcie zaliczania głównego questu Zaślepienie (Blindness) wchodzącego w skład rozdziału 3 kampanii. Po wypełnieniu jednego z celów wspomnianego zadania na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.

Zleceniodawca zadania to Plotkarz (Rumor-Spreading Man). Ducha spotkacie korzystając ze schodów prowadzących na stację metra zlokalizowanych niedaleko znacznika questu.

Sprawdzenie stacji metra (Check out the subway station)

Wejście na stacje metra jest obok miejsca rozpoczęcia zadania i gra załaduje ją jako oddzielny obszar - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wejście na stacje metra jest obok miejsca rozpoczęcia zadania i gra załaduje ją jako oddzielny obszar. Udajcie się na oznaczony przez grę peron. Niedługo po wkroczeniu na peron pojawi się grupa Przybyszów i musicie się z nimi wszystkimi rozprawić. Warto skorzystać np. z ładowanych ataków tkania ognia, bo wrogowie początkowo stoją blisko siebie. W razie potrzeby możecie też biegać po peronie i łatwiej walczyć na dystans.

Wejście do pociągu (Board the Train)

Po walkach na peronie pojawi się pociąg-widmo i musicie zająć miejsce na jego pokładzie - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po walkach na peronie pojawi się pociąg-widmo i musicie zająć miejsce na jego pokładzie. Ignorujcie przebłyski z przeszłości i kierujcie się docelowo prosto po to żeby po dotarciu na nową stację skorzystać z wyjścia z pociągu.

Zbadanie stacji (Investigate the station)

Po wyjściu z pociągu ustalicie, że nowa stacja znajduje się w innym wymiarze - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po wyjściu z pociągu ustalicie, że nowa stacja znajduje się w "innym wymiarze". Oddalcie się od peronu i skierujcie się w stronę widocznego w oddali spaczonego drzewa. W pobliżu tego drzewa lata znany z misji Zaślepienie elitarny Przybysz o nazwie Lament. Dla przypomnienia kreatura ta początkowo lata po okolicy, ale po tym jak zostanie trafiona spadnie na ziemię i będzie dążyła do walk wręcz.

Po rozprawieniu się z kreaturą zeskanujcie drzewo żeby znaleźć źródło spaczenia i ostrzelajcie je tkaniem wiatru.

Porozmawianie z duchami (Speak with the spirits)

Na miejsce oczyszczonego drzewa pojawią się duchy pasażerów metra - wysłuchajcie rozmowy z nimi - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Na miejsce oczyszczonego drzewa pojawią się duchy pasażerów metra - wysłuchajcie rozmowy z nimi.

Przed Wami duża bitwa z Przybyszami, którzy zaczną pojawiać się w okolicy. Wykorzystujcie to, że macie do dyspozycji dość pokaźnych rozmiarów obszar. W okolicy możecie też odnajdywać eter i żywność przydatne do uzupełniania zapasów. Podczas walk uważajcie na elitarnego przeciwnika z młotem. Utrzymujcie bezpieczny dystans od niego, bo jego ataki oprócz zadania dużych obrażeń mogą powalić Akito.

Powrót na peron (Go back to the platform)

Nie śpieszcie się z powrotem do pociągu, tylko najpierw postarajcie się wyleczyć Akito oraz uzupełnić zapasy energii - Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nie śpieszcie się z powrotem do pociągu, tylko najpierw postarajcie się wyleczyć Akito oraz uzupełnić zapasy energii. Powodem tego jest pojawienie się na peronie jeszcze jednego elitarnego Przybysza i tym razem będzie to przeciwnik z nożycami (Crimson Kuchisake). Dla przypomnienia idealnym atakiem są tu ładowane pociski tkania ognia, które oprócz zadawania dużych obrażeń mogą zatrzymywać szarże Przybysza. Starajcie się też dużo biegać i unikać bardzo niebezpiecznych walk w zwarciu.

Po wygranym starciu od razu powrócicie do prawdziwego świata i po znalezieniu się na wcześniej odwiedzanym peronie zadanie zakończy się.