New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

Nowy Wspaniały Świat New World poradnik i solucja to najlepsze porady i wskazówki na start gry. Porady do walki, tworzenia postaci, budowania obozu, raidów, frakcji i craftingu. Opisujemy umiejętności, najlepsze buildy i wymagania sprzętowe.

Niniejszy poradnik i solucja do gry New World stanowi kompleksowe kompendium wiedzy opisujące wszystkie elementy tej produkcji MMORPG. Nasze porady na start wprowadzą Was do ogromnego świata wypełnionymi potworami, postaciami niezależnymi, jak i innymi graczami. Pierwszy rozdział poradnika opisuje podstawowe mechaniki gry. Przeprowadzimy Was przez proces tworzenia bohatera, podpowiemy jak rozwijać postać, wyjaśnimy jak skutecznie walczyć z wrogami i pokażemy jak budować własny obóz. Oprócz tego, znajdziecie tu opis frakcji i kompanii, a także dowiecie się jak działa crafting i tryb PvP oraz na czym polegają ekspedycje (raidy).

Kolejny rozdział, czyli FAQ, uzupełnia wiedzę zdobytą w pierwszej części poradnika do New World. Odpowiadamy tu na pytanie, które mogą pojawić się w trakcie przemierzania świata. Jak kupić własny dom, gdzie szukać surowców, co robić na początku gry czy jak szybko podróżować.

Z kolei rozdział poświęcony biegłości broni skupia się na niezwykle ważnym elemencie rozwoju postaci w New World. Znajdziecie tu wszystkie drzewka umiejętności broni i porady, jakie umiejętności broni są najlepsze. Nie zapomnieliśmy też o pozostałych umiejętnościach. W poradniku zawarliśmy opis trzech dostępnych profesji - rzemiosła, przetwarzania i zbierania.

Równie pomocny jest dział skupiony na najlepszych buildach postaci. Dowiecie się tu jak rozwijać postać, by lepiej radzić sobie z wrogami. Opis kilku najlepszych buildów pozwoli dobrać ścieżkę rozwoju do Waszego stylu gry w New World.

New World: Podstawy

Początkowy rozdział naszego poradnika wprowadzi Was do zabawy i podpowie, jak zachować się w pierwszych godzinach gry. Porady na start ułatwią styczność z ogromnym światem New World, a opis wszystkich najważniejszych elementów produkcji krok po kroku przeprowadzi Was przez rozbudowane mechaniki.

  1. Porady na start
  2. Tworzenie postaci
  3. Cechy postaci
  4. Walka
  5. Budowanie obozu
  6. Frakcje
  7. Kompanie
  8. Tryb PvP
  9. Ekspedycje (raidy)
  10. Crafting

New World: FAQ

Zabawa w New World może przynieść wiele pytań. Dlatego też w naszym poradniku znajdziecie odpowiedzi rozwiewające wątpliwości mogące pojawić się w trakcie rozgrywki.

  1. Własny dom - jak kupić?
  2. Schowek - gdzie jest?
  3. Szybka podróż - jak działa?
  4. Kompania - jak dołączyć?
  5. Ekspedycje (raidy) - jak rozpocząć?
  6. Język gry - jak zmienić?
  7. Początek gry - co robić?
  8. Leczenie - jak przywracać zdrowie?
  9. Surowce - gdzie znaleźć?
  10. Biegłość broni - jak rozwijać?
  11. Wygląd postaci - czy da się zmienić?
  12. Mikropłatności - czy są?
  13. Minimapa - czy jest?

New World: Umiejętności broni

Rozwój postaci w New World opiera się w głównej mierze na ulepszaniu umiejętności broni. To tutaj dowiecie się, które umiejętności broni są najlepsze.

  1. Miecz i tarcza
  2. Rapier
  3. Siekierka
  4. Włócznia
  5. Topór dwuręczny
  6. Młot bojowy
  7. Łuk
  8. Muszkiet
  9. Ogniska laska
  10. Laska życia
  11. Lodowa rękawica

New World: Profesje

Oprócz walki, w New World możecie zająć się też innymi, bardziej spokojnymi zajęciami. Nasz poradnik podpowie, jak rozwijać pozostałe umiejętności.

  1. Rzemiosło
  2. Przetwarzanie
  3. Zbieranie

New World: Najlepsze buildy

Na pewnym etapie zabawy warto zdecydować, w którą stronę pokierować swoją postać. W tym pomogą Wam opisy najlepszych buildów w New World.

New World: Wersja beta

Zamknięte testy beta New World przypadają na okres od 20 lipca do 2 sierpnia 2021. Zaproszenie otrzymali losowi gracze zarejestrowani na stronie gry, a także wszyscy gracze, którzy zakupili przedpremierowe wydanie produkcji.

New World: Data premiery

Oficjalna premiera pełnej wersji produkcji odbędzie się 31 sierpnia. Gra New World jest dostępna wyłącznie na PC, a twórcy zapowiedzieli, że tytuł prawdopodobnie nigdy nie ukaże się na konsolach.

New World: Wymagania sprzętowe PC

Minimalne wymagania New World:

  1. Procesor: Intel Core i5-2400 / AMD Quad Core 3.0 GHz (lub lepszy)
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta graficzna: GeForce GTX 670 / AMD Radeon R9 280 (lub lepsza)
  4. System operacyjny: Windows 10 (64 bit)
  5. Miejsce na dysku: 50 GB
  6. Dostęp do Internetu.

Więcej o wymaganiach sprzętowych przeczytacie na osobnej stronie naszego poradnika: Wymagania sprzętowe.

New World: Polska wersja językowa

Gra dostępna jest w polskiej wersji językowej (włącznie z dubbingiem), dotyczy to też wersji beta. Więcej na ten temat napisaliśmy na stronie: Polska wersja językowa.

Informacje o New World - poradnik do gry

Autor : Radosław Wasik

Ostatnia aktualizacja : 30 lipca 2021