Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Rękawica próżni (Void Gauntlet) - umiejętności broni New World poradnik, porady

Pierwsza nowa broń w New World, czyli Rękawica próżni (Void Gauntlet) skupia się na walce dystansowej, ale pozwala też przejść do walki w zwarciu. Na niniejszej stronie poradnika poznacie wszystkie umiejętności Rękawicy próżni.

Ostatnia aktualizacja: 24 listopada 2021

Rękawica próżni (Void Gauntlet) w New World jest kolejną (obok Laski życia czy Lodowej rękawicy) bronią magiczną. Uzbrojenie dodane w patchu 1.1 łączy w sobie możliwość walki w zwarciu i na dystans. Rękawica próżni pozwala też na nakładanie negatywnych efektów na wrogów czy leczenie pobliskich sojuszników. Na niniejszej stronie poradnika znajdziecie pełne drzewko umiejętności Rękawicy próżni.

Powiązane atrybuty

Rozwijanie atrybutów Inteligencji i Skupienia zwiększa obrażenia zadawane Rękawicą próżni.

Anihilacja (Annihilation) - umiejętności aktywne

Paraliżujący krzyk (Petrifying Scream) - wydajesz z siebie nasycony próżnią krzyk zadający 100% obrażeń od broni, powodujący zachwianie i uziemiający wrogów znajdujących się do 5 m przed tobą. Unieruchamia wrogów na 2 s.

  1. Głos mrożący krew w żyłach (Bone-chilling Voice) - wydłuża czas trwania uziemienia o 1 s w przypadku celów mających mniej niż 50% zdrowia.
  2. Umacniające echo (Fortifying Echoes) - każde trafienie wroga zapewnia umocnienie zwiększające pochłanianie obrażeń o 10% na 10 s za trafienie. Efekt kumuluje się do 3 razy.

Ostrze próżni (Void Blade) - przyzywasz ostrze utworzone z energii próżni, zamieniające twoje podstawowe ataki na ataki wręcz. Naciśnięcie klawisza ataku podstawowego powoduje wyprowadzenie szybkiego cięcia zadającego 100% obrażeń od broni. Przytrzymanie klawisza ataku podstawowego powoduje wykonanie pchnięcia zadającego 150% obrażeń od broni. Oba ataki po trafieniu wywołują dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pochłanianie obrażeń celu o 5% na 8 s. Kumuluje się do 3 razy.

  1. Wzmocnione ostrze (Fortified Blade) - zapewnia umocnienie zwiększające pochłanianie obrażeń o 20% na 5 s.
  2. Okrutna próżnia (Vicious Void) - +10% do obrażeń krytycznych ostrza próżni.
  3. Wysysające ostrze (Leeching Blade) - ciężkie pchnięcia, które trafią cel, przywracają zdrowie w wysokości 5% obrażeń od broni za każdy efekt dezintegracji działający na cel. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Zapomnienie (Oblivion) - przyzywasz wokół swoich stóp krąg energii próżni, który zadaje wrogom 30% obrażeń od broni na sekundę, a sojusznikom zapewnia nasączenie mocą zwiększające zadawane przez nich obrażenia o 20%.

  1. Wyniszczające zapomnienie (Withering Oblivion) - twoje ataki wywołują u celów znajdujących się w zasięgu działania osłabienie zmniejszające zadawane przez nie obrażenia o 5% na 5 s za każde trafienie. Efekt kumuluje się do 3 razy.
  2. Ożywcze zapomnienie (Invigorating Oblivion) - gdy ty i twoi sojusznicy przebywacie w zasięgu działania, otrzymujecie 15 do wytrzymałości co sekundę.

Anihilacja (Annihilation) - umiejętności pasywne

Zapomniany pakt (Forsaken Pact) - +10% do obrażeń, gdy masz mniej niż 50% many.

Niezachwiana pewność siebie (Keen Confidence) - +10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy masz więcej niż 50% zdrowia.

Szczera pokora (Keen Humility) - +10% do szansy na trafienie krytyczne, gdy trwa odnawianie wszystkich zdolności.

Odświeżająca precyzja (Refreshing Precision) - trafienie krytyczne skraca czas odnowienia wszystkich zdolności o 10%.

Wzmacniające sąsiedztwo (Empowering Proximity) - gdy użyjesz zdolności w promieniu 5 m od wroga, zyskasz nasączenie mocą zwiększające zadawane obrażenia o 10% na 5 s. Efekt kumuluje się do 3 razy.

Obfite żniwa (Efficient Harvest) - wyczerpanie zdrowia przez esencję żniw jest zmniejszone o 50%, gdy masz mniej niż 25% many.

Odświeżająca kruchość (Refreshing Frailty) - skraca czasy odnowienia zdolności o 5% po trafieniu wroga będącego pod działaniem co najmniej 3 negatywnych efektów (mogą być różne).

Wysysająca agonia (Leeching Agony) - trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.

Wołanie pustki (Voidcaller) - trafienie celu za pomocą umiejętności zapewnia 1 efekt esencji próżni. Gdy efekt skumuluje się 6 razy, zostanie on pochłonięty w zamian za aurę o promieniu 3 m, która przywraca sojusznikom zdrowie w wysokości 30% obrażeń od broni i zadaje 30% obrażeń od broni na sekundę wrogom objętym jej działaniem. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Rozkład (Decay) - umiejętności aktywne

Zwodnicze pęta (Baleful Tether) - wystrzeliwujesz pocisk, który połączy cię z wrogiem, co nałoży na niego osłabienie, a tobie będzie dawać 4% nasączenia mocą co sekundę (maks. 4%). Jeśli cel oddali się od ciebie na więcej niż 15 m, połączenie zostanie zerwane.

  1. Związane odświeżenie (Tethered Refresh) - trafienie spętanego celu skraca czas odnowienia pozostałych zdolności rękawicy próżni o 5%.
  2. Związane skupienie (Tethered Focus) - +100% do regeneracji many, gdy połączenie jest aktywne.
  3. Pożeracz dusz (Soul Eater) - gdy spętany cel umrze, odzyskasz zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Kula rozkładu (Orb of Decay) - wystrzeliwujesz niemożliwą do zablokowania kulę, która przelatuje przez wrogów, zadając 100% obrażeń od broni oraz wywołując u nich dezintegrację zadającą 5% obrażeń od broni na sekundę i zmniejszającą pochłanianie obrażeń o 5% na 8 s. Efekt kumuluje się do 3 razy. Gdy osiągnie maksymalny zasięg, wróci do ciebie, przywracając twoim sprzymierzeńcom zdrowie w wysokości 20% obrażeń od broni co sekundę przez 5 s. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

  1. Drenująca kula (Draining Orb) - zyskujesz 5% do many za każdego wroga trafionego kulą.
  2. Spowalniająca kula (Slowing Orb) - kula spowalnia wrogów, na których działa dowolny negatywny efekt, zmniejszając ich szybkość ruchu o 30% na 3 s.
  3. Wybuchowa kula (Detonating Orb) - ponowne naciśnięcie klawisza przypisanego do tej zdolności zdetonuje kulę. Promień wybuchu: 4 m. W zależności od stanu kuli wybuch albo zrani wrogów, zadając im 70% obrażeń od broni i nakładając na nich 1 efekt dezintegracji, albo przywróci sojusznikom zdrowie w wysokości 100% obrażeń od broni. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Wyciek esencji (Essence Rupture) - wystrzeliwujesz pocisk, który nałoży na cel wyciek esencji trwający 10 s. Każdy, kto trafi ten cel, odzyska zdrowie w wysokości 20% zadanych obrażeń. Nie działa na obrażenia rozłożone w czasie.

  1. Orzeźwiający wyciek (Invigorating Rupture) - gracze otrzymają dodatkowo 15 wytrzymałości, jeśli trafią cel znajdujący się pod działaniem wycieku esencji.
  2. Nadmiar esencji (Overflowing Essence) - gdy wyciek esencji się zakończy, sojusznicy w promieniu 4 m od celu odzyskają zdrowie w wysokości 80% twoich obrażeń od broni. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Rozkład (Decay) - umiejętności pasywne

Zabójczy zasięg (Deadly Range) - gdy trafisz ciężkim atakiem dystansowym cel znajdujący się więcej niż 8 m od ciebie, zadasz mu o 10% więcej obrażeń.

Gorączkowe pragnienie (Fervent Thirst) - za każde trafienie lekkim atakiem dystansowym celu z nałożonym przez ciebie negatywnym efektem rękawicy próżni otrzymasz 5% many.

Promieniująca skuteczność (Radiant Efficiency) - gdy masz więcej niż 50% many, koszty many zostają zmniejszone o 25%.

Odświeżające żniwa (Refreshing Harvest) - skraca czasy odnowienia o 10% na sekundę, gdy używasz esencji żniw.

Wysysająca agonia (Leeching Agony) - trafienie krytyczne przywraca zdrowie w wysokości 15% zadanych obrażeń.

Wydłużone cierpienie (Extended Suffering) - trafienie ciężkim atakiem dystansowym wydłuża czas trwania nałożonych przez ciebie negatywnych efektów niebędących efektami obezwładniającymi o 10%.

Uzdrawiający unik (Mending Evasion) - unik wykonany przy pełnej manie przywraca ci zdrowie w wysokości 80% obrażeń od broni. Skaluje się wyłącznie ze skupieniem.

Spojrzenie w pustkę (Glimpse of the Void) - trafienie celu za pomocą umiejętności zapewnia 1 efekt esencji próżni. Przy co najmniej 4 efektach następny ciężki atak dystansowy, który trafi cel, usunie je wszystkie, w zamian natychmiast resetując wszystkie czasy odnowienia zdolności rękawicy próżni.