Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Topór dwuręczny (Great Axe) - umiejętności broni New World poradnik, porady

Ta strona poradnika do New World została poświęcona broni o nazwie Topór dwuręczny (Great Axe). Poznacie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz atrybuty zwiększające obrażenia Topora dwuręcznego.

Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021

Niniejsza strona poradnika do New World opisuje umiejętność Topór dwuręczny, czyli broń skupiającą się na zadawaniu obrażeń obszarowych. Dowiecie się tu, jak zwiększyć obrażenia zadawane Toporem dwuręcznym i poznacie wszystkie umiejętności tej broni.

Powiązany atrybut

Rozwijanie atrybutu Siły zwiększa obrażenia zadawane Toporem dwuręcznym.

Kosiarz (Reaper) - umiejętności aktywne

Szarża (Charge) - zaszarżuj 10m naprzód, zadając 120% obrażeń od broni, gdy dotrzesz do celu lub naciśniesz LPM. Jednocześnie zyskujesz status Nie do zatrzymania (podczas używania tej umiejętności nikt nie może przerwać twoich ataków).

  1. Wielki impet (Frenzied Momentum) - szarża zadaje 120-140% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.
  2. Nieprzewidywalny cios (Unpredictable Strike) - podczas szarży możesz nacisnąć PPM, by wyprowadzić cios zadający 140-165% obrażeń od broni w zależności od pokonanego dystansu.

Skoszenie (Reap) - wydłuża topór do 5 metrów, przyciągając wrogów do siebie i zadając 110% obrażeń od broni.

  1. Egzekutor (The Collector) - zwiększa zasięg skoszenia do 8 metrów.
  2. Głód (Hunger) - przywraca zdrowie w wysokości 30% obrażeń zadanych skoszeniem.
  3. Fatalne przyciąganie (Fatal Attraction) - przy przyciąganiu wykonasz atak obrotowy zadający 115% obrażeń od broni.

Egzekucja (Execute) - potężny atak znad głowy zadający 200% obrażeń od broni. Zadaje 300% obrażeń od broni wrogom mającym poniżej 50% zdrowia.

  1. Niepowtrzymana żądza (Unstoppable Greed) - egzekucja zapewnia determinację podczas ataku, czyniąc go niemożliwym do zatrzymania.
  2. Kat (Executioner) - zamienia 100% ataków na trafienia krytyczne, gdy wróg ma mniej niż 30% zdrowia.

Kosiarz (Reaper) - umiejętności pasywne

Zachłanność (Greed) - lekkie ataki toporem dwuręcznym zapewniają 5% obrażeń na 5 sekund (kumuluje się do 3 razy).

Szybki kat (Executioner's Speed) - trafienie co najmniej 2 celów jednym atakiem lekkim topora dwuręcznego zapewnia 20% przyspieszenia na 3 sekundy (poruszasz się szybciej).

Krytyczny sukces (Critical Gains) - gdy wykonasz toporem dwuręcznym trafienie krytyczne, zyskasz zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.

Objęcia śmierci (Death's Embrace) - ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających poniżej 50% zdrowia ignorują 10% pancerza.

Frustracja (Frustration) - po tym, jak twój atak zostanie zablokowany, zyskujesz 15% do obrażeń na 10 sekund (kumuluje się 1 raz).

Jak brzytwa (Keen Edge) - zwiększa obrażenia krytyczne o 10%.

Stan krytyczny (Critical Condition) - ataki toporem dwuręcznym na wrogów mających poniżej 30% zdrowia mają 15% więcej szans na zadanie obrażeń krytycznych.

Pożywka (Feed) - ataki toporem dwuręcznym przeciwko na wrogów mających poniżej 30% zdrowia przywracają zdrowie w wysokości 10% zadanych obrażeń.

Żądza krwi (Blood Lust) - poruszasz się 30% szybciej i zadajesz 15% więcej obrażeń, patrząc na wroga znajdującego się w odległości 15m.

Młócarz (Mauler) - umiejętności aktywne

Wir (Whirlwind) - atak obrotowy zadający 50% obrażeń od broni wszystkim pobliskim wrogom. Po trafieniu wroga nastąpi kolejny obrót (maks.4 obroty). Podczas obrotu możesz się ruszać. Ten atak nie zadaje obrażeń od dźgnięć w plecy.

  1. Porywisty wiatr (Gusting Winds) - zwiększa maksymalną liczbę obrotów wiru do 7.
  2. Niekończąca się wichura (Unending Winds) - zwiększa szybkość ruchu o 50% podczas używania wiru.
  3. W potrzasku (Surrounded) - jeśli tacza cię co najmniej 3 wrogów, zadajesz 30% więcej obrażeń.

Wir wodny (Maelstrom) - szybki atak obrotowy przyciągający cele do ciebie i zadający 110% obrażeń od broni.

  1. Zachłanna burza (Storm's Reach) - zwiększa zasięg przyciągania wiru wodnego o 50%.
  2. Wchłonięcie (Absorb) - gdy wir wodny jest aktywny, pochłania wszystkie pociski.
  3. Wykonalność natychmiastowa (No Reprieve) - dodaje do wiru wonnego kolejny atak obrotowy przyciągający wrogów i zadający 110% obrażeń od broni.

Studnia grawitacyjna (Gravity Well) - rzuć toporem, by stworzyć wir przyciągający wrogów przez 3 sekundy. Kończy się wybuchem zadającym 125% obrażeń od broni. Zasięg:10 metrów.

  1. Zapchana studnia (Crowded Well) - zwiększa obrażenia od wybuchu o 10% za każdego wroga złapanego przez wir.
  2. Animusz (Unyielding) - stojąc w twojej studni, sojusznicy zyskują 10% do umocnienia (umocnienie zmniejsza otrzymywane obrażenia).

Młócarz (Mauler) - umiejętności pasywne

Determinacja młócarza (Mauler's Resolve) - jeśli wróg cię trafi, kiedy dzierżysz topór dwuręczny i masz poniżej 50% zdrowia, zyskasz 40 do wytrzymałości.

Ciężkie przyciągnięcie (Heavy Pull) - ciężkie ataki toporem dwuręcznym przyciągają wrogów do ciebie.

Wytrwały rębajło (Enduring Strike) - dodaje determinacje do ataków ciężkich topora dwuręcznego i zmniejsza otrzymywane obrażenia o 20%, gdy determinacja ataku ciężkiego jest aktywna (Determinacja jest dodatkową odpornością na zachwianie, która nie pozwala na przerwanie ataków).

Grawitacja (Gravity) - przyciągnięty wróg pozostaje unieruchomiony o 30% dłużej.

Zemsta (Revenge) - gdy zablokujesz atak toporem dwuręcznym, zyskasz 5% do obrażeń na 5 sekund (kumuluje się do 3 razy).

Centrum uwagi (Center Of Attention) - gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduję się w odległości 4m od ciebie, zyskujesz 10% do obrażeń.

Ochrona przed tłumem (Crowded Protection) - gdy dzierżysz topór dwuręczny i co najmniej 3 wrogów znajduję się w odległości 4m od ciebie, zyskujesz 10% do pochłaniania obrażeń.

Furia młócarza (Mauler's Fury) - zwiększa obrażenia od ataków toporem dwuręcznym o 3% na 3 sekundy (kumuluje się do 10 razy).