Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Miecz i tarcza - umiejętności broni New World poradnik, porady

Ta strona poradnika do New World opisuje umiejętność Miecz i tarcza (Sword and Shield). Znajdziecie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz atrybuty powiązane z Mieczem i tarczą.

Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021

Niniejsza strona poradnika do New World zawiera informacje o umiejętności Miecz i tarcza (Sword and Shield). Dowiecie się tu, jakie atrybuty rozwijać, by zadawać więcej obrażeń oraz poznacie wszystkie umiejętności pasywne i aktywne. Miecz i tarcza jest umiejętnością łączącą wysoką zdolność ochrony z zadawaniem obrażeń. Miecz pozwala na ataki w zwarciu (w tym obszarowe), a tarcza umożliwia blokowanie ciosów wrogów.

Powiązane atrybuty

Rozwijanie atrybutu Siły i Zręczności zwiększa obrażenia zadawane Mieczem i tarczą.

Mistrz miecza (Swordmaster) - umiejętności aktywne

Wirujące ostrze (Whirling Blade) - zadaje 145% obrażeń wszystkim wrogom w promieniu 2 metrów.

  1. Sposobność (Opportunity) - Wirujące ostrze powoduje 5% Rozdarcia na 10 sekund (Rozdarcie zmniejsza pancerz wroga).
  2. Taktyczne uderzenie (Tactical Strike) - każde trafienie Wirującym ostrzem skraca czas odnowienia tej umiejętności o 10%.

Odwrócone pchnięcie (Reverse Stab) - pchnięcie zadające 175% obrażeń.

  1. Niepowstrzymane pchnięcie (Unstoppable Stab) - umiejętność jest niepowstrzymana (atak nie może zostać przerwany).
  2. Taktyk (Tactician) - po skutecznym ataku, wszystkie czasy odnowienia miecza zostają skrócone o 25%.

Doskok i cios (Leaping Strike) - skocz 4 metry naprzód zadając 135% obrażeń.

  1. Ostateczny cios (Final Strike) - jeżeli wróg ma poniżej 30% zdrowia, zadasz mu 50% więcej obrażeń.
  2. Kara za tchórzostwo (Cowardly Punishment) - trafienie umiejętnością w plecy powoduje Spowolnienie celu na 8 sekund.

Mistrz miecza (Swordmaster) - umiejętności pasywne

Wzmocnione pchnięcie (Empowered Stab) - skuteczny ciężki atak zapewnia 30% Wzmocnienia na 5 sekund (Wzmocnienia zwiększa zadawane obrażenia).

Pięta Achillesowa (Achilles Heel) - ostatni atak z serii lekkich ataków powoduje 20% Spowolnienia na 2 sekundy.

Precyzja (Precision) - szansa na trafienie krytyczne mieczem jest zwiększona o 10%.

Wyzwalająca sprawiedliwość (Freeing Justice) - skuteczny ciężki atak powoduje usunięcie z postaci wszystkich negatywnych efektów.

Ruchliwość (Mobility) - postać porusza się o 33% szybciej podczas blokowania.

Kontratak (Counter Attack) - skuteczne zablokowanie ataku zwiększa zadawane obrażenia o 10% na 20 sekund.

Pewność siebie (Confidence) - zwiększa zadawane obrażenia o 15%, gdy postać ma pełne zdrowie.

Krytyczna precyzja (Critical Precision) - zadanie ciosu krytycznego zapewnia 20% Przyspieszenia na 5 sekund.

Oportunista (Opportunist) - zadajesz 10% więcej obrażeń spowolnionym wrogom.

Przywództwo (Leadership) - gdy dzierżysz miecz, obrażenia wszystkich członków grupy są zwiększone o 10%.

Obrońca (Defender) - umiejętności aktywne

Szarża z tarczą (Shield Rush) - szarżuj 5 metrów odpychając wrogów i zadając 125% obrażeń.

  1. Ulepszona Szarża (Improved Rush) - po skutecznym ataku Szarżą, wszyscy wrogowie w promieniu 5 metrów zostają osłabieni o 10% na 4 sekundy.
  2. Przeraźliwa Szarża (Intimidating Rush) - po skutecznym ataku Szarżą, wszyscy wrogowie w promieniu 5 metrów zostają spowolnieni na 4 sekundy.

Rąbnięcie Tarczą (Shield Bash) - zadaje 50% obrażeń i ogłusza wrogów przed tobą na 2 sekundy.

  1. Przeraźliwa Rąbnięcie (Intimidating Bash) - Rąbnięcie Tarczą znacznie zwiększa zagrożenie i zadaje 100% więcej obrażeń.
  2. Wstrząsające Rąbnięcie (Concussive Bash) - ogłuszenie trwa 1 sekundę dłużej.

Arogancka postawa (Defiant Stance) - zmniejsza otrzymywane obrażenia o 30% przez 8 sekund.

  1. Odliczanie (Final Count Down) - jeżeli masz mniej niż 50% zdrowia, redukcja obrażeń zostaje zwiększona o 20%.
  2. Przywrócenie (Restoration) - po zakończeniu umiejętności zyskujesz 15% zdrowia.

Obrońca (Defender) - umiejętności pasywne

Solidna tarcza (Sturdy Shield) - zyskujesz 15% więcej pancerza.

Pewny chwyt (Sturdy Grip) - utrata wytrzymałości podczas blokowania tarczą ataków wręcz zostaje zmniejszona o 15%.

Odporność na żywioły (Elemental Resistance) - zmniejsza otrzymywane obrażenia od magicznych ataków o 10%.

Trening obronny (Defensive Training) - skuteczny blok tarczą zapewnia 10% Umocnienia na 5 sekund.

Tarcza w górę (High Grip) - utrata wytrzymałości podczas blokowania tarczą ataków dystansowych zmniejszona o 25%.

Jedność z tarczą (One With The Shield) - skuteczny blok tarczą zmniejsza czas odnowienia wszystkich umiejętności tarczy o 1%.

Gwóźdź programu (Final Blow) - trzeci atak z serii lekkich ataków zadaje 15% więcej obrażeń i generuje więcej zagrożenia.

Ożywczy bastion (Invigorating bulwark) - zyskaj 15 punktów wytrzymałości, gdy trafisz wroga Rąbnięciem tarczą lub Szarżą z tarczą.

Rekonwalescencja (Recuperation) - otrzymywane leczenie i regeneracja zdrowia zwiększone o 10%

Formacja obronna (Defensive Formation) - blokowanie tarczą zmniejsza otrzymywane obrażenia przez wszystkich sprzymierzeńców w promieniu 2 metrów o 30%.