Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

New World - poradnik do gry

New World - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

New World: Siekierka (Hatchet) - umiejętności broni New World poradnik, porady

Niniejsza strona poradnika do New World zawiera informacje o umiejętności Siekierka (Hatchet). Poznacie tu wszystkie umiejętności aktywne i pasywne oraz dowiecie się, jak zwiększyć obrażenia zadawane Siekierką.

Ostatnia aktualizacja: 20 października 2021

Na tej stronie poradnika do New World znajdziecie pełen przewodnik po umiejętności broni Siekierka (Hatchet). Znajduje się tu lista wszystkich umiejętności pasywnych i aktywnych oraz informacje o ulepszeniu obrażeń. Siekierka skupia się głównie na walce z bliska, ale dostępne są też umiejętności pozwalające na ataki dystansowe.

Powiązane atrybuty

Rozwijanie atrybutów Siły i Zręczności zwiększa obrażenia zadawane Siekierką.

Berserker - umiejętności aktywne

Dzika szarża (Feral Rush) - atak wręcz wykonywany podczas biegu: zaszarżuj i zadaj dwa ciosy. Pierwszy cios zadaje 115% obrażeń od broni, drugi 130%.

  1. Odprawa (Dispatch) - jeśli cel ma poniżej 30% zdrowia, dzika szarża zadaje 20% więcej obrażeń.
  2. Obezwładniające ciosy (Crippling Strikes) - jeśli podczas dzikiej szarży trafisz cel od tyłu, zostanie on uziemiony na 2s.

Berserker (Berserk) - uruchamia tryb berserkera, w którym zadawane obrażenia zwiększają się o 20%. Tryb berserkera będzie aktywny przez 12s. Gdy dobiegnie końca, włączy się czas odnowienia.

  1. Łowy (On The Hunt) - zwiększa szybkość ruchu w trybie berserkera o 20%.
  2. Odnowa berserkera (Berserking Refresh) - w trybie berserkera odzyskujesz część zdrowia co 4sekundy, aż do uzyskania maks. 30% swojej maksymalnej liczby PZ.
  3. Berserkerskie oczyszczenie (Berserking Purge) - włączenie trybu berserkera usuwa wszystkie efekty obezwładniające (ogłuszenie, spowolnienie, uziemienie).
  4. Niepowstrzymany berserker (Uninterruptible Bersker) - gdy tryb berserkera jest aktywny, twoich ataków nie można przerwać i nie można tobą zachwiać.

Rwący potok (Racing Torrent) - cztery szybkie ataki zadające 90% obrażeń od broni.

  1. Agresywne usposobienie (Aggressive Approach) - trafienie celu rwącym potokiem daje przyspieszenie zwiększające szybkość ruchu o 20% na 6s.
  2. Gwóźdź programu (Final Blow) - przeprowadź lekki atak na końcu rwącego potoku, by wyprowadzić ostatni cios, zadający 120% obrażeń od broni.

Berserker - umiejętności pasywne

Wściekłe ciosy (Enraged Strikes) - jeśli cel ma poniżej 30% zdrowia, lekkie i ciężkie ataki zadają 20% więcej obrażeń.

Skumulowana siła (Accumulated Power) - po trafieniu tego samego celu trzema lekkimi atakami zyskujesz wzmocnienie zapewniające 30% do zadawanych obrażeń na 3 sekundy lub do następnego ataku.

Nieokiełznany gniew (Relentless Fury) - po trafieniu celu ciężkim atakiem zyskujesz wzmocnienie zapewniające 30% do zadawanych obrażeń, które będzie trwać przez 3 sekundy albo do czasu wyprowadzenia 4 ataków.

Desperacja odnowa (Desperate Refresh) - gdy masz poniżej 30% zdrowia i trafisz wroga, wszystkie czasy odnowienia zostaną skrócone o 2%.

Na przekór wszystkiemu (Against All Ods) - zwiększa obrażenia podstawowe o 10% za każdego wroga znajdującego się w promieniu 5 metrów od ciebie.

Umacniające ciosy (Fortifying Strikes) - trafienie tego samego celu 3 lekkimi atakami zapewnia umocnienie zwiększające pochłanianie obrażeń o 15% na 3s.

Wściekłe oczyszczenie (Frenzied Purge) - gdy masz poniżej 30% zdrowia i trafisz wroga, ciążące na tobie efekty krwawienia, podpalenia i zatrucia zostaną usunięte.

Nieśmiertelność (Defy Death) - gdy otrzymasz śmiertelne obrażenia, unikniesz śmierci, twój poziom zdrowia zostanie zmniejszony do 50 i zyskasz nieśmiertelność na 3s.

Toporek (Throwing) - umiejętności aktywne

Rozdzierający rzut (Rending Throw) - rzuć siekierką, zadając 110% obrażeń od broni i nakładając na cel rozdarcie zmniejszające jego zdolność do pochłaniania obrażeń o 10% na 10s.

  1. Zamierzony impet (Targeted Impact) - jeśli znajdujesz się dalej niż 8m od celu, zwiększa wartość rozdarcia do 15%.
  2. Oportunistyczny (Opportunistic) - rozdzierający rzut zadaje dodatkowe 20% obrażeń, jeśli cel jest już pod działaniem negatywnego efektu.
  3. Drugi oddech (Second Wind) - trafienie rozdzierającym rzutem celu będącego pod wpływem negatywnego efektu skraca czas odnowienia umiejętności o 20%.

Dystans społeczny (Social Distancing) - rzuć siekierką i wykonaj unik w tył, zadając 130% obrażeń od broni i spowalniając cele o 15% na 3s.

  1. Szybka moc (Quick Power) - zwiększa szybkość ruchu o 30% na 3 s, jeśli trafisz wroga będącego pod wpływem negatywnego efektu.
  2. Nie podchodź (Stay Back) - zwiększa spowolnienie o 25% na 4s.

Zakażony rzut (Infected Throw) - rzuć siekierką, zadając 150% obrażeń od broni oraz nakładając na cel Chorobę i Osłabienie na 5s (Choroba zmniejsza skuteczność leczenia celu 30%, Osłabienie zmniejsza obrażenia zadawane przez cel o 10%).

  1. Śmiertelna moc (Mortal Power) - wydłuża czas trwania Choroby i Osłabienia do 8s u celów mających poniżej 30% zdrowia.
  2. Transmisja powietrzna (Aerial Transmission) - przy trafieniu tworzy 3-metrowy obszar działania utrzymujący się przez 3.

Toporek (Throwing) - umiejętności pasywne

Celny rzut (Aimed Throw) - zastępuje blok celnym rzutem zadającym 95% obrażeń od broni. Przytrzymaj PPM, by wycelować. Każdy rzut zużywa 20ptk wytrzymałości.

Rzut krytyczny (Critical Throw) - rzut siekierką może trafić cel w głowę lub zadań obrażenia krytyczne. Ponadto zwiększa szansę na trafienie krytyczne wszystkich ataków o 5%.

  1. Zapalczywość (On Fire) - co trzeci rzut siekierką, który trafi cel, zada obrażenia krytyczne.
  2. Ożywiające trafienie (Rejuvinating Crits) - trafienia krytyczne lekkimi atakami lub celnymi rzutami przywracają 10 ptk wytrzymałości.

Odświeżające rzuty (Refreshing Throws) - rzuty siekierką, które trafiają cel pod działaniem negatywnego efektu, skracają wszystkie czasy odnowienia o 5%.

Wyzysk (Exploitation) - wszystkie ataki zadają 15% dodatkowych obrażeń celom będącym pod działaniem negatywnego efektu.

Padłeś? Powstań! (Boot And Rally) - lekkie ataki i celne rzuty przywracają 10ptk wytrzymałości, gdy trafiają cele będące pod działaniem negatywnego efektu.

Przypływ adrenaliny (Adrenaline Rush) - uniki wykonane w ciągu 2 sekund po użyciu umiejętności zużywają 25% mniej wytrzymałości.

Uporczywość (Persistent Hinderance) - celne rzuty siekierką wydłużają wszystkie negatywne efekty nakładane przez siekierkę o 30%.