Dark Alliance - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Dark Alliance - poradnik do gry

Dark Alliance - poradnik do gry

Mam tę moc Dark Alliance poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz porady do atrybutów, klas postaci, walki, eksploracji i rozwoju bohaterów. Wszystkie trofea i wymagania sprzętowe.

Niniejszy poradnik do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance jest dużym kompendium wiedzy na temat tej produkcji RPG osadzonej w uniwersum Zapomnianych Krain. Szczegółowe informacje oraz porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Wam poznać wszystkie najważniejsze mechaniki gry, nauczą podstaw walki i przetrwania, a także pomogą zdobyć wszystkie trofea.

Pierwszym dużym rozdziałem niniejszego poradnika jest swego rodzaju przewodnik po podstawach gry D&D Dark Alliance. Rozdział ten otwiera strona z przydatnymi poradami na start, z którymi powinni zaznajomić się wszyscy, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tą grą RPG. Na osobnych stronach tego rozdziału poruszamy tak istotne kwestie, jak np. atrybuty, klasy postaci, walka, eksploracja i rozwój bohaterów.

Drugim rozbudowanym rozdziałem tego poradnika do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance jest FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania. Na osobnych stronach wyjaśniamy m.in. czym są zagrożenia środowiskowe i jak sobie z nimi poradzić, jak wyleczyć negatywny status wyciszenia (Silence), jak zwiększyć pole widzenia (FOV), czy w grze jest rozgrywka międzyplatformowa (Crossplay).

Nasz poradnik do gry D&D Dark Alliance zamyka rozdział Aneks, w którym znajdziecie m.in. wykaz sterowania na wszystkie platformy, odpowiedź na pytanie, ile czasu zajmuje przejście gry, a także poradnik trofeowy, który pomoże Wam zdobyć najwyższe wyróżnienie - Platynowe trofeum.

D&D Dark Alliance: Szybkie porady na start

  1. Eksploracja: w grze D&D Dark Alliance nie ma niestety mini mapy, więc w trakcie przechodzenia poszczególnych etapów warto dobrze się rozglądać, aby dostrzec ukryte przejścia - zazwyczaj są oznaczone czerwonym płótnem lub czerwoną farbą na elementach, które można zniszczyć.
  2. Poziomy trudności: wybierając poziom trudności rozgrywki, kierujcie się aktualnym poziomem mocy Waszego bohatera lub drużyny. W grze D&D Dark Alliance wyższy poziom trudności jest bardzo odczuwalny;
  3. Obóz: po wykonaniu każdej kolejnej misji poświęćcie chwilę czasu, aby rozwinąć swoją postać przed przystąpieniem do następnego wyzwania - rozdajcie punkty atrybutów i punkty Feats, wykupcie dodatkowe ruchy (Moves), zmieńcie wyposażenie na lepsze;
  4. Walka: w trakcie walki korzystajcie z mechanik blokowania, parowania ciosów i uników, aby zmniejszyć ilość otrzymywanych obrażeń. Jest to szczególnie istotne na wyższych poziomach trudności;
  5. Destrukcja otoczenia: dużo elementów otoczenia w grze Dungeons & Dragons Dark Alliance można zniszczyć - beczki, gruzowiska, drewniane blokady etc. Za niektórymi przeszkodami znajdziecie dodatkowe złoto lub skrzynie z łupem;
  6. Zagrożenia środowiskowe: uważajcie na skażone obszary, które np. pokrywa zielona lub fioletowa ciecz. Gdy staniecie na takim terenie, Wasza postać zacznie otrzymywać obrażenia rozłożone w czasie;
  7. HP i Stamina: punkty zdrowia określają żywotność postaci i można je zregenerować np. poprzez wypicie trunku leczącego lub podczas krótkiego odpoczynku. Stamina wykorzystywana jest do wyprowadzania ataków - możecie ją uzupełnić np. odpowiednim eliksirem, poprzez krótki odpoczynek lub korzystając ze zdolności Ultimate;
  8. Złoto: to główna waluta w grze Dungeons & Dragons Dark Alliance, którą można przeznaczyć na wykupienie dodatkowych ruchów (Moves), recept lub ulepszenie wyposażenia. Złoto zdobywa się w trakcie misji;
  9. Zwiększenie jakości łupów: na określonych etapach misji, będziecie mogli rozbić w danym miejscu obóz, który działa jak check point. Będziecie mogli wtedy zdecydować się na krótki odpoczynek lub zwiększyć jakość znajdowanego wyposażenia. Pamiętajcie, że każdy krótki odpoczynek odejmuje 1 poziom buffa do lootu;
  10. Odłamki kryształów: w trakcie rozgrywki rozglądajcie się za czerwonymi kryształami i rozbijajcie je, aby zdobyć odłamki kryształów różnego rodzaju, które będziecie mogli wykorzystać do podniesienia jakości wyposażenia.

Więcej porad związanych z grą Dungeons & Dragons Dark Alliance znajdziecie na stronie: Porady na start.

D&D Dark Alliance: FAQ - mam problem i szukam odpowiedzi

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o grze Dungeons & Dragons Dark Alliance, przejrzyjcie poniższe pytania, które odpowiadają na kluczowe zagadnienia związane z tą produkcją. Odpowiedzi na inne ważne zagadnienia znajdziecie na osobnych stronach naszego poradnika w rozdziale FAQ.

  1. Silence - jak wyleczyć?: wycieszenie to jeden z negatywnych efektów, który uniemożliwia postaci korzystanie z umiejętności. Na tej stronie podpowiadamy, co może być przyczyną wyciszenia i jak je wyleczyć.
  2. Zagrożenia środowiskowe - jak zniwelować?: na wszystkich mapach gry Dungeons & Dragons Dark Alliance spotkacie się z różnego rodzaju zagrożeniami środowiskowymi, dlatego warto wiedzieć, jak bezpiecznie przejść przez taki obszar.
  3. Pole widzenia/FOV - jak zwiększyć?: domyślnie pole widzenia w grze D&D Dark Alliance jest bardzo małe, ale na szczęście można to w łatwy sposób zmienić. Na tej stronie podpowiadamy, jak FOV (Field of View).
  4. Crossplay/Cross-platform - czy jest?: z tej strony dowiecie się, czy będziecie mogli zagrać w Dungeons & Dragons Dark Alliance ze znajomymi, którzy grają na innej platformie.

D&D Dark Alliance: Wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 7/8/10;
  2. Procesor: Intel Core i5-6600K 3.5 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz;
  3. Karta graficzna: 2 GB GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 360 lub lepsza;
  4. Pamięć RAM: 8 GB;
  5. Miejsce na dysku: 50 GB.

Więcej informacji m.in na temat zalecanych wymagań sprzętowych gry Dungeons & Dragons Dark Alliance na PC znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

D&D Dark Alliance: Trofea i platyna

W grze Dungeons & Dragons Dark Alliance można zdobyć aż 49 trofeów: 1 platynowe, 2 złote, 12 srebrnych i 34 brązowe. Najłatwiejsze do zdobycia są trofea związane z postępami w głównej fabule gry, a najbardziej problematyczne są te, które wiążą się z grindowaniem.

Więcej szczegółowych informacji na temat wszystkich trofeów gry Dungeons & Dragons Dark Alliance, a także porady jak je zdobyć, znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika: Trofea/Osiągnięcia.

D&D Dark Alliance: Edycje gry

W momencie pisania niniejszego poradnika na ogólnoświatowym rynku dostępne są trzy wersje gry Dungeons & Dragons Dark Alliance:

  1. Edycja standardowa (Standard Edition);
  2. Cyfrowa edycja specjalna (Digital Deluxe Edition);
  3. Edycja ze steelbookiem (Steelbook Edition).

Opisaliśmy je dokładnie na osobnej stronie poradnika: Edycje gry.

D&D Dark Alliance: Wersje językowe

W grze Dungeons & Dragons Dark Alliance można włączyć dubbing tylko w dwóch różnych językach, a napisy przetłumaczono na osiem języków.

Więcej na ten temat przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Spolszczenie - polska wersja gry.

Informacje o Dark Alliance - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

Ostatnia aktualizacja : 8 lipca 2021