Dark Alliance: Efekty statusów (Status Effects)
Aktualizacja:
Spis treści
Na tej stronie poradnika do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance znajdziecie listę wszystkich efektów statusów: pozytywnych (Buffs), negatywnych (Debuffs) oraz stanów (Conditions).
Buffy (Buff Status Effects)
- Acid Damage: dodatkowe obrażenia od kwasu;
 - Acid Immunity: niewrażliwość na kwas;
 - Acid Resistance: zwiększona odporność na kwas;
 - Cold Damage: dodatkowe obrażenia od zimna;
 - Cold Immunity: niewrażliwość na zimno;
 - Cold Resistance: zwiększona odporność na zimno;
 - Fire Damage: dodatkowe obrażenia od ognia;
 - Fire Immunity: niewrażliwość na ogień;
 - Fire Resistance: zwiększona odporność na ogień;
 - Lightning Damage: dodatkowe obrażenia od błyskawic;
 - Lightning Immunity: niewrażliwość na błyskawice;
 - Lightning Resistance: zwiększona odporność na błyskawice;
 - Necrotic Damage: dodatkowe obrażenia od energii nekrotycznej;
 - Necrotic Immunity: niewrażliwość na energię nekrotyczną;
 - Necrotic Resistance: zwiększona odporność na energię nekrotyczną;
 - Concentration;
 - Elemental Resistance: zwiększona odporność na wszystkie żywioły;
 - Frenzy: zwiększone obrażenia;
 - Invulnerable: niewrażliwość na ataki;
 - Legendary Resistance: zmniejsza obrażenia otrzymywane od legendarnych ataków;
 - Physical Resistance: zwiększona odporność na obrażenia fizyczne;
 - Powerful Strikes: zwiększone obrażenia krytyczne;
 - Precision Strikes: zwiększona szansa na wykonanie trafienia krytycznego;
 - Primal Instinct: wzrost wartości pancerza i siły ataków w zależności od ilości brakujących punktów zdrowia;
 - Reckless Attack: zwiększona szansa na trafienie w cel, ale przeciwnikom również łatwiej będzie trafić w Waszego bohatera;
 - Regeneration: regeneracja określonej ilości punktów życia na sekundę;
 - Shielded: tarcza pozwala bohaterom przez pewien czas przyjmować obrażenia. Dopóki pasek tarczy nie zostanie wyczerpany, postać nie będzie otrzymywać obrażeń. Tarcza zapobiega także ogłuszeniu (Stun) lub upadkowi (Fall);
 - Stalwart: bonus do siły (Strength);
 - Thorns: wrogowie przebywający w pobliżu bohatera otrzymują określoną ilość obrażeń od cierni;
 - Unstopable: zapobiega na pewien czas efektom ogłuszenia (Stun), przerwania (Interrupt), upadkowi (Fall). Postać cały czas może otrzymywać obrażenia;
 - Vampiric: wysysanie zdrowia z przeciwników w trakcie wykonywania ataków.
 
Debuffy (Debuffs Status Effects)
- Burning: wyrządza określoną ilość obrażeń od ognia na sekundę;
 - Bleeding: podczas krwawienia bohater będzie otrzymywać określoną ilość obrażeń co sekundę;
 - Charmed: zauroczony bohater nie może atakować;
 - Corrupted:
 - Cursed: zwiększa obrażenia otrzymywane ze wszystkich źródeł o 50%;
 - Fatigued: opróżnia pasek Staminy i spowalnia animację ataków;
 - Frightened: przerażenie obezwładnia postać i sprawia, że nie może się ruszać;
 - Hexed: wyrządza określoną ilość obrażeń nekrotycznych na sekundę;
 - Poisoned: wyrządza określoną ilość obrażeń od trucizny;
 - Sapped;
 - Silenced: wyciszeni bohaterowie nie mogą korzystać z umiejętności;
 - Slowed: czasowo zmniejsza prędkość ruchu;
 - Weakened: zmniejsza ilość wyrządzanych obrażeń o 50%.
 
Stany (Conditions)
- Blinded: wszystkie ataki nie trafiają w cel;
 - Confused: tracicie kontrolę nad postacią. Wasz bohater zaczyna poruszać się w różnych kierunkach;
 - Ethereal: efekt niewidzialności, który mija, gdy wykonacie atak;
 - Exhausted: podczas wyczerpania nie można się ruszać. Efekt aktywuje się w momencie, gdy wyczerpiecie Staminę bohatera;
 - Frozen: zamrożony cel nie może się ruszać. Efekt wywołuje się poprzez wyrządzenie lub otrzymanie określonej ilości obrażeń od zimna;
 - Grappled: niektórzy przeciwnicy mogą rozstawiać pułapki, które mogą złapać Waszych bohaterów. Dopóki się nie uwolnicie, nie będziecie mogli się ruszyć;
 - Invisible: wrogowie nie zaatakują Waszego bohatera, dopóki pozostaje niewidzialny;
 - Taunted: sprowokowani wrogowie skupiają swoje ataki na postaci, która wywołała ten efekt;
 - Warmth: zapobiega otrzymywaniu obrażeń od zimna.
 
Podobało się?
0
- Dark Alliance - poradnik do gry
- Dark Alliance: Poradnik do gry
	
- Dark Alliance: Podstawy
		
- Dark Alliance: Porady na start
 - Dark Alliance: Postacie - lista, atrybuty, umiejętności
 - Dark Alliance: Rozwój postaci - levelowanie, atrybuty
 - Dark Alliance: Atrybuty (Attributes)
 - Dark Alliance: Walka - przeciwnicy, ataki, uniki
 - Dark Alliance: Efekty statusów (Status Effects)
 - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki
 - Dark Alliance: Obóz Kelvin's Cairn
 - Dark Alliance: Najlepsze buildy postaci - lista
 
 
 - Dark Alliance: Podstawy
		
 
 - Dark Alliance: Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
