Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Destroy All Humans 2020: Suburb of Damned - fale, solucja Destroy All Humans 2020 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Destroy All Humans znajdziesz porady do misji Suburb of Damned. Dowiesz się jak przetrzymać wszystkie fale podczas których musisz chronić dwa ważne punkty na mapie.

Fala 1

Pierwsza fala trwa 2 - Destroy All Humans 2020: Suburb of Damned - fale, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Pierwsza fala trwa 2.30 min. W trakcie niej musisz uchronić dwie wieże przed obrażeniami. Nie jest to trudne zadanie. Przeciwnicy przychodzą jedynie z północy. Nie musisz się, więc martwić o inne obszary mapy.

Stań przed główną bramą i niszcz wszystko co się tam pojawi. Możesz do tego wykorzystywać wybuchające beczki i ciężką amunicję - warto jednak je zostawić na późniejsze fale.

Fala 2

Druga fala trwa 3 minuty - Destroy All Humans 2020: Suburb of Damned - fale, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Druga fala trwa 3 minuty. W trakcie tej walki pojawią się czołgi, które stale będą pozbawiać Cię zdrowia. Staraj się je od razu eliminować. Korzystaj z spokojniejszych momentów i atakuj wrogów za pomocą sondy analnej. Dzięki temu zregenerujesz zdrowie postaci oraz swoje zasoby.

Pamiętaj, aby teraz pilnować już wszystkich wejść do tego terenu. Przeciwnicy bowiem są już znacznie mądrzejsi i otaczają Cię, z każdej strony.

Fala 3

Ostatnia fala trwa 2 minuty - Destroy All Humans 2020: Suburb of Damned - fale, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Ostatnia fala trwa 2 minuty. Podczas niej pojawią się czołgi, mechy oraz ogromna ilość przeciwników. To idealny moment na używanie ciężkiej amunicji oraz wybuchających beczek.

Pamiętaj jedynie, aby nie wysadzać przeciwników stojących przy obiektach, których pilnujesz.

Ważne informacje o misji:

  1. Jeśli zginiesz nie musisz się bardzo martwić. Gra wczyta Cię nie na początku misji, a w trakcie rozpoczęcia kolejnej fali. Dzięki temu nie musisz powtarzać całej sekwencji od nowa.
  2. Pamiętaj, że wytrzymałość wież odnawia się co falę. Nie musisz, więc obawiać się o to, że zepsujesz sobie całą misje, jeśli w jednej z fal otrzymasz za dużo obrażeń.