Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Destroy All Humans 2020: Mr. Sondy Furkonów Destroy All Humans 2020 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Destroy All Humans znajdziesz informacje o Sondach Furkonów. Są to przedmioty, które znajdziesz na każdej mapie.

Co daje zbieranie Sond Furkonów?

Każda zebrana Sonda Furkonów zapewnia Ci 100 punktów DNA - Destroy All Humans 2020: Mr. Sondy Furkonów - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Każda zebrana Sonda Furkonów zapewnia Ci 100 punktów DNA. Dzięki temu możesz rozwijać swoją postać i jej spodek. Jeśli chcesz poświęcić swój czas na zbieranie Sond Furkonów możesz zebrać sporo punktów, które naprawdę szybko umożliwią Ci wymaksowanie postaci.

Jak zbierać Sondy Furkonów?

Aby zebrać Sondę Furkonów musisz po prostu w nią wbiec/wlecieć - Destroy All Humans 2020: Mr. Sondy Furkonów - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Aby zebrać Sondę Furkonów musisz po prostu w nią wbiec/wlecieć. Zostanie ona od razu zaliczona. Możesz zbierać je w trakcie misji, wykonywania aktywności pobocznych czy też podczas swobodniej eksploracji świata.

Ile Sond Furkonów jest w grze?

Na każdej mapie możesz znaleźć różną ilość Sond Furkonów. Ilość dostępną na danej mapie możesz sprawdzić przed uruchomieniem lokacji, na mapie gry.

  1. Turnipseed Farm - 25;
  2. Rockwell - 30;
  3. Santa Modesta - 50;
  4. Area 42 - 24;
  5. Union Town - 25;
  6. Capitol City - 30.

Jak znaleźć Sondy Furkonów?

Sondy Furkonów leżą, w każdej części mapy - Destroy All Humans 2020: Mr. Sondy Furkonów - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Sondy Furkonów leżą, w każdej części mapy. Najczęściej znajdziesz je na otwartych połaciach terenu, innym razem na szczytach budynków czy małych wyspach. Są one jednak tak duże, że od razu rzucają się w oczy, przez co bardzo łatwo je znajdować.

Dodatkowo często, do Sond Furkonów, prowadzą misje fabularne. Wystarczy, że będziesz się rozglądać, a szybko znajdziesz wszelkie sekrety dostępne w Destroy All Humans.