Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać Destroy All Humans 2020 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Destroy All Humans znajdziesz opis walki z bossem Silhouette. Pojawia się ona w ostatniej misji fabularnej.

Faza 1

Zacznijmy od tego, że Silhouette to trudy i długi boss - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że Silhouette to trudy i długi boss. Jeśli zginiesz, na którejkolwiek fali zostaniesz przeniesiony do samego początku misji. Sprawia to wiele komplikacji i może doprowadzić do ogromnej frustracji. Staraj się, więc stale pilnować swojego paska zdrowia, abyś nie zginął w najmniej odpowiednim momencie.

Silhouette posiada tarczę, którą musisz zniszczyć zanim zadasz jej obrażenia - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Silhouette posiada tarczę, którą musisz zniszczyć zanim zadasz jej obrażenia. Walka, więc polega na stałym atakowaniu przeciwniczki, która jedynie co kilka chwile dostaje część obrażeń.

Tarcza zmienia kolor pod wpływem Twoich ataków. Możesz dzięki temu dowiedzieć się jak dużo jeszcze jej zostało. Niebieski kolor to pełne naładowanie tarczy, a czerwony to jej końcówka. Jeśli widzisz czerwony kolor to przyszykuj broń, którą będziesz zadawać obrażenia przeciwniczce.

Dobrym pomysłem do niszczenia tarczy jest używanie Sondy Analnej bądź Promienia Dezintergującego.

Silhouette zadaje ogromne obszarowe obrażenia - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Silhouette zadaje ogromne obszarowe obrażenia. Możesz poczuć na sobie grad pocisków, lasery, a nawet fale, które wykończą Twoją postać w kilka sekund. Pamiętaj, aby nie zatrzymywać się ani na chwilę i stale atakować przeciwnika.

Faza 2

Drugi etap Silhouette rozpocznie od regeneracji zdrowia - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Drugi etap Silhouette rozpocznie od regeneracji zdrowia. Pobiegnij za nią i zniszcz miejsce, w którym się leczy. Im szybciej to zrobisz, tym mniej punktów zdrowia odzyska.

Jej ataki nie będą się zbytnio różnić od wcześniejszych - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Jej ataki nie będą się zbytnio różnić od wcześniejszych. Dojdzie jednak fioletowy promień, który porusza się w losowy sposób. Musisz, więc uważać, aby nie paść jego ofiarą w ogniu walki.

Nadal musisz niszczyć tarczę Silhouette. Uważaj również na okolicznie pojawiające się mechy, które będą zakłócać Waszą walkę.

Faza 3

Trzeci etap ponownie zaczniesz od przerwanie Silhouette regeneracji zdrowia - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Trzeci etap ponownie zaczniesz od przerwanie Silhouette regeneracji zdrowia. Uważaj jednak. W miejscu regeneracji znajdują się liczne wieżyczki. Musisz je zniszczyć. Jeśli staniesz wśród nich wystawisz się na ogromne obrażenia.

Po przerwaniu leczenia musisz uważać na kolejny atak - Destroy All Humans 2020: Silhouette - boss, jak pokonać - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Po przerwaniu leczenia musisz uważać na kolejny atak. Na teren walki zaczną spadać rakiety. Pozostała część walki pozostaje niezmienna. Musisz stale niszczyć tarczę przeciwniczki, aż jej życie w końcu dobiegnie końca. To zakończy misję.