Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Destroy All Humans 2020: South by Southwest - 20 tysięcy szkód, solucja Destroy All Humans 2020 poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do Destroy All Humans znajdziesz porady do misji South by Southwest. Dowiesz się jak szybko spowodować zniszczenia, na piękną kwotę 20 tysięcy.

Zabijanie żołnierzy

Najłatwiejszym celem są żołnierze - Destroy All Humans 2020: South by Southwest - 20 tysięcy szkód, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Najłatwiejszym celem są żołnierze. Chodzą za Tobą krok w krok próbując Cię zabić. Sami nawiną się na promień Twojej broni. Musisz i tak ich zabijać, aby nie zabrali Ci życia.

Pamiętaj, że jeśli umrzesz całą misję sekwencję będziesz wykonywać od początku.

Żołnierzy eliminujesz samoistnie latając po mapie. Są oni dobrym, dodatkowym, sposobem na zdobywanie punktów.

Niszczenie aut

Znacznie bardziej opłacalne jest niszczenie pojazdów - Destroy All Humans 2020: South by Southwest - 20 tysięcy szkód, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Znacznie bardziej opłacalne jest niszczenie pojazdów. Mają one niesamowite ceny, dzięki czemu w szybki sposób wypełnisz cały pasek.

W okolicach samochodów często kręcą się żołnierze. Korzystaj z wybuchających beczek bądź detonatora jonowego, aby niszczyć kilka celów jednocześnie.

Stacja paliw

Grałeś już pewnie w niejedną grę i wiesz co robi największe bum - Destroy All Humans 2020: South by Southwest - 20 tysięcy szkód, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Grałeś już pewnie w niejedną grę i wiesz co robi największe bum? Skorzystaj ze swoich broni i wybuchających beczek i zniszcz wszystko na stacji paliw. W ten sposób otrzymasz sporo punktów, dzięki którym szybko ukończysz misję.

Detonator Jonowy

Tak jak już wspominaliśmy, dobrym sposobem na niszczenie wiele celów na raz jest detonator jonowy - Destroy All Humans 2020: South by Southwest - 20 tysięcy szkód, solucja - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Tak jak już wspominaliśmy, dobrym sposobem na niszczenie wiele celów na raz jest detonator jonowy.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o detonatorze jonowym oraz o innych broniach dostępnych w grze zajrzyj na strony poświęcone uzbrojeniu:

  1. Szkokospluwa;
  2. Promień Dezintergujący;
  3. Sonda Analna;
  4. Detonator Jonowy.

Dzięki detonatorowi jonowemu możesz niszczyć pojazdy, przeciwników, płoty, meble, po prostu wszystko. Staraj się, więc używać go w najbardziej zatłoczonych miejscach, aby zdobyć jak najwięcej punków.