Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea Destroy All Humans 2020 poradnik, solucja

Na tej stronie znajdziesz poradnik trofeowy do gry Destroy All Humans. Zamieściliśmy bardzo szczegółowe opisy wszystkich trofeów gry. Dowiesz się jakie wymagania mają poszczególnie trofea, jak wypełniać założenia trofeów oraz jak odblokować platynowe trofeum w Destroy All Humans.

Informacje o trofeach

  1. Wszystkie osiągnięcia możesz zdobyć przy pierwszym podejściu do gry. Nie trzeba jej powtarzać, choć może być wymagane wrócenie do kilku misji.
  2. Każdą misję możesz powtórzyć, dzięki czemu wrócisz do wszystkich lokacji dostępnych w grze.
  3. Wszystkie osiągnięcia możesz zdobyć w około 20 godzin.
  4. Gra nie ma poziomów trudności.

Furon Perfection

Rodzaj trofeum: platynowe

Sposób odblokowania: Zdobądź wszystkie trofea.

Chwała Imperium Furonów!

Rodzaj trofeum: złote - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowania: To trofeum dostaniesz po zakończeniu fabuły gry.

Komentarz: po pokonaniu ostatniego bossa - Silhouette, zobaczysz krótki przerywnik filmowy, a następnie otrzymasz osiągnięcie za zniszczenie ludzkości.

Opcja obowiązkowa

Rodzaj trofeum: złote - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowania: To trofeum dostaniesz jeśli zrobisz wszystkie dodatkowe cele misji fabularnych.

Komentarz: każda misja dostępna w grze Destroy All Humans posiada dodatkowe cele. Są one często jedynie dodatkiem, np. określony sposób eliminacji przeciwnika. Za każdy wykonany cel otrzymasz nagrodę - dodatkowe punkt DNA.

Prymus

Rodzaj trofeum: złote

Sposób odblokowania: To trofeum dostaniesz jeśli zrobisz wszystkie wyzwania dostępne w grze.

Komentarz: na każdej mapie dostępnej w grze znajdują się 4 aktywności poboczne. Ukończ je wszystkie, aby zdobyć to osiągnięcie.

Ulepszenie najwyższej klasy

Rodzaj trofeum: srebrne - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Ulepsz w pełni jedną broń.

Komentarz: każda broń dostępna w grze posiada kilka ulepszeń. Te odblokowują się wraz z postępami fabularnymi. Twoim zadaniem jest zdobycie wszystkich 3 ulepszeń do wybranej broni.

Furon-scyzoryk

Rodzaj trofeum: srebrne - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Uzyskaj co najmniej dwie gwiazdki, za każdy typ wyzwania

Komentarz: wszystkie wyzwania oceniane są gwizdkami. Możesz otrzymać maksymalnie 3 gwiazdki. Jednak, aby zdobyć to osiągnięcie musisz zdobyć jedynie po 2, w każdej dziedzinie.

Zwiastun zagłady

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Uzyskaj 3 gwiazdki kończąc Armagedon.

Komentarz: na stronie poświęconej aktywności pobocznej - Armagedon - opisaliśmy jak zdobywać największe ilości punktów.

Spec od spustoszenia

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Uzyskaj 3 gwiazdki kończąc Spustoszenie.

Komentarz: na stronie poświęconej aktywności pobocznej - Spustoszenie - opisaliśmy jak zdobywać największe ilości punktów.

Z prędkością światła

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Uzyskaj 3 gwiazdki kończąc Wyścig.

Komentarz: na stronie poświęconej aktywności pobocznej - Wyścig - opisaliśmy jak zdobywać największe ilości punktów.

Porwaniologia stosowana

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: Uzyskaj 3 gwiazdki kończąc Porwanie.

Komentarz: na stronie poświęconej aktywności pobocznej - Porwanie - opisaliśmy jak zdobywać największe ilości punktów.

Usunięcie z urzędu

Rodzaj trofeum: srebrne - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: trofeum zdobędziesz wykonując misję fabularną.

Komentarz: w misji Attack of the 50-Foot President! Pokonasz Robo-Prez. To gwarantuje zdobycie osiągnięcia.

Jednostronne rozbrojenie

Rodzaj trofeum: srebrne - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: trofeum zdobędziesz wykonując misję fabularną.

Komentarz: w misji Armquist vs. the Furons pokonasz bossa. To gwarantuje zdobycie osiągnięcia.

Kapitol kaput

Rodzaj trofeum: srebrne

Sposób odblokowania: trofeum zdobędziesz wykonując misję fabularną.

Komentarz: w misji Mr. Crypto Goes zdobędziesz to osiągnięcie.

Lećicie, gołąbeczki

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: żongluj człowiekiem

Komentarz: chwyć losowego człowieka i rzuć go w powietrze, następnie złap go zanim upadnie i podrzuć ponownie. Kilka razy powtórz tę czynność.

Pirokineza

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zabij człowieka płonącym przedmiotem

Komentarz: podpal losowy przedmiot, a następnie zaatakuj człowieka.

Wedle tradycji

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: porwij krowę

Komentarz: po prostu podleć nad pastwisko i chwyć krowę, za pomocą promienia statku kosmicznego. Najlepiej zrobić to na pierwszej mapie dostępniej w grze.

Przez obręcz

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: przeskocz przez obręcz stworzoną z pączków.

Komentarz: w Santa Modesta możesz znaleźć ogromnego pączka (donut) na dachu budynku. Po prostu rozpędź się, użyj plecaka odrzutowego i wleć do środka tak, aby nie dotykać ścian tego słodkiego przysmaku.

Człowiek człowiekowi wilkiem

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zabij ludzi korzystając z eksplozji

Komentarz: po prostu skorzystaj z materiałów wybuchowych bądź skażonych krów. Chwyć wybuchający przedmiot i rzuć nim w grupę ludzi.

Ostateczne starcie

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zderz ze sobą dwa ludzkie ciała

Komentarz: chwyć człowieka i rzuć nim w innego, a osiągnięcie wpadnie na twoje konto

Pożeracz pożeraczy paliwa

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: użyj absorpcji energii na pojeździe

Komentarz: latając spodkiem użyj absorpcji energii na losowym aucie. Trofeum to powinieneś dostać w trakcie emisji fabularnej.

To odpychające

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: użyj Odpychotronu.

Komentarz: latając spodkiem użyj Odpychotronu. Służy on głównie do odpychania rakiet.

Pożywka dla mózgu

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: użyj ludzkiego mózgu do naprawy tarczy.

Komentarz: jeśli otrzymasz obrażenia Twoja tarcza zacznie się wyczerpywać. Aby ją odnowić musisz poczekać bądź przejąć ludzki mózg.

(Anty)rakietowe buty

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: uniknij rakiety

Komentarz: użyj umiejętności ślizg, aby uniknąć lecącej rakiety.

Lider recyklingu

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: użyj absorpcji energii na dowolnym obiekcie, aby uzupełnić amunicje

Komentarz: latając spodkiem użyj absorpcji energii na losowym obiecie. Trofeum to powinieneś dostać w trakcie emisji fabularnej.

Furonigami

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wejdź w sekcję "furonigami"

Komentarz: wejdź w opcję archiwum, a następnie w "furonigami". Po pierwszym wejściu w to miejsce otrzymasz osiągnięcie.

Czas żniw

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zbierz Sondę Furkonów

Komentarz: to sekrety porozrzucane po wszystkich lokacjach dostępnych w grze. Każda zdobyta sonda zapewnia Ci 100 punktów DNA.

Ukryte myśli

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zeskanuj człowieka korzystając z holoformy.

Komentarz: jeśli używasz holoformy zacznie ona z czasem opadać. Możesz ją odświeżyć skanując czyjś umysł.

Powrót klonów II - wersja rozszerzona

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: powtórz misję.

Komentarz: po prostu skorzystaj z możliwości odtworzenia misji, dostępna jest w "Dex Holopoxa"

Inwazja podmieniaczy ciał

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wybierz nowy skin dla Crypto.

Komentarz: po wykonaniu odpowiednich misji odblokowujesz nowe stroje. Po prostu przebierz się, aby zdobyć osiągnięcie

Podejmij wyzwanie

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: wróć do wybranej lokacji.

Komentarz: po prostu wróć do lokacji, aby móc swobodnie ją eksplorować

Furon płakał, jak sprzedawał

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ulepsz swój statek.

Komentarz: za zebrane punkty DNA wybierz ulepszenie do spodka

Crypto 2.0

Rodzaj trofeum: brązowe - Destroy All Humans 2020: Osiągnięcia i trofea - Destroy All Humans Remake - poradnik do gry

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: ulepsz swoją postać.

Komentarz: za zebrane punkty DNA wybierz ulepszenie dla Crypto

Zakaz zrzeszania

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobędziesz automatycznie wykonując zadanie fabularne

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz w misji Furon Down!

Szara strefa

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobędziesz automatycznie wykonując zadanie fabularne

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz w misji Whatever Happened to Crypto 136?

Nie-taka-Santa Modesta

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobędziesz automatycznie wykonując zadanie fabularne

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz w misji Alien Pool Party

Ostatnia rodzina Rockwell

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobędziesz automatycznie wykonując zadanie fabularne

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz w misji Earth Women are Delicious

Odsiew

Rodzaj trofeum: brązowe

Sposób odblokowania: zdobędziesz automatycznie wykonując zadanie fabularne

Komentarz: osiągnięcie zdobędziesz w misji Destination Earth