Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna Dragon Ball Z Kakarot poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do gry Dragon Ball Z Kakarot, opisuje solucje, jak zakończyć dodatkową opowieść Powrót kapitana.

Ramy czasowe: Od Odrodzenie Okrutnego Buu - Odcinek 8: Koniec do Brak limitu czasowego - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Ramy czasowe: Od Odrodzenie Okrutnego Buu - Odcinek 8: Koniec do Brak limitu czasowego

Nagroda: 238963 PD, Medal D, Ulepszony detektor

Gdzie rozpocząć: Obszar Wysp Południowo-Wschodnich, jako Vegeta - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Gdzie rozpocząć: Obszar Wysp Południowo-Wschodnich, jako Vegeta.

Aby rozpocząć tę misję musisz udać się do Southeast Island Area - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Aby rozpocząć tę misję musisz udać się do Southeast Island Area. Tam czeka na Ciebie Bulma, który zleci Ci dodatkową opowieść.

Twoim pierwszym zadaniem jest odnalezienie siedmiu smoczych kul - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Twoim pierwszym zadaniem jest odnalezienie siedmiu smoczych kul. Są one rozsiane po mapie.

Po zebraniu kul musisz zażyczyć sobie powrotu kapitana do właściwego ciała - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Po zebraniu kul musisz zażyczyć sobie powrotu kapitana do właściwego ciała.

Gdy kapitan będzie już w swoim ciele stocz z nim walkę - Powrót kapitana | Dragon Ball Z Kakarot - misja poboczna - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Gdy kapitan będzie już w swoim ciele stocz z nim walkę. Musisz ją wygrać, aby zakończyć zadanie.