Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Kamehameha! Poradnik do Dragon Ball Z Kakarot to bogaty zbiór wiedzy o tej grze RPG. Odnajdziesz w nim zarówno opis podstawowych mechanik rozgrywki oraz porady na start, jak też odpowiedzi na frapujące pytania i wskazówki, jak zdobyć poszczególne osiągnięcia.

Poradnik do gry Dragon Ball Z Kakarot to potężne kompendium wiedzy, które ułatwi ci ukończenie gry i pozwoli odkryć wszystkie sekrety w grze. Początkowe rozdziały poradnika obejmują opis podstaw i zawierają opis najważniejszych mechanik w grze. Dowiesz się jak wygląda rozwój postaci, jak dobierać odpowiednie umiejętności, eksplorować mapę, poszukiwać dodatkowych aktywności, czy pozyskiwać doświadczenie. Oczywiście nie zabrakło rozdziału dedykowanego walce w grze. Zapoznasz się również ze sterowaniem, opisem interfejsu, czy przeczytasz o wymaganiach sprzętowych w grze. W poradniku nie zabrakło również działu z trofeami/osiągnięciami, które zostały przedstawione tak, by ułatwić zdobycie platynowego trofeum.

Wraz z naszym poradnikiem, zawędrujesz przez znane ci krainy i obszary z Dragon Ball, takie jak ziemia, planeta Namek, planeta Kaio, czy Hyberbolic Timechamber. Dowiesz się, jak wygląda system eksploracji/poruszania się po świecie gry, poczytasz o możliwych do wykonania aktywnościach dodatkowych (jazda samochodem, polowanie, łowienie ryb, treningi), czy zapoznasz się z dostępnymi do kierowania postaciami. W grze, oprócz Son Goku wcielisz się m.in. w Gohana, Vegetę, Trunksa i resztę Z fighterów. Ważnym elementem gry jest również branie w przeróżnych minigrach: polowaniu na dinozaury, łowienie ryb, pozyskiwanie materiałów itp. Wszystko co najważniejsze odnajdziesz w naszym przewodniku do gry.

W poradniku znajdziesz również solucje, jak ukończyć wszystkie misje główne w grze. Opisaliśmy co trudniejsze walki z bossami takimi jak: Raditz, Vegeta, Frieza, Ginyu Force, C-17, C-18, Cell, Dabura, Majin Buu itp. Cenne porady pozwolą ci pokonać wrogów, wymaksować postacie i z powodzeniem ukończyć przygodę.

Na kolejnych rozdziałach poradnika dowiesz się również, jak odnajdywać Z Orbsy i D medale, które pomogą ci rozwinąć specjalne umiejętności bohaterów. Opisaliśmy również misje poboczne, które choć często bardzo humorystyczne - pozwalają dodatkowo wzmocnić bohaterów i zdobyć cenne emblematy (soul emblems), które pozwolą wymaksować community boardy, które z kolei dadzą potężne pasywne umiejętności bohaterom. Z naszym poradnikiem nie ominie cię żadna dodatkowa zawartość i w 100% ukończysz grę, widząc wszystko co ma do zaoferowania.

Finalne rozdziały poradnika zawierają kompleksowy dział FAQ, który odpowiada na kluczowe pytania związane z grą. Dowiesz się, jak używać Fast Travel w grze, jak odblokować najpotężniejsze umiejętności w grze, jak dotrzeć do ukrytych bossów, które zdolności są najlepsze dla poszczególnych postaci, jak skolekcjonować smocze kule (możesz z ich pomocą przyzwać potężnych wrogów) i wiele, wiele innych zagadnień.

Dragon Ball Z Kakarot zabiera nas w podróż do świata wykreowanego na potrzeby serialowego pierwowzoru. Głównym bohaterem tej produkcji jest tytułowy Kakarot, znany lepiej jako Goku - przedstawiciel wojowniczej rasy Saiyan, który wraz z innymi nieustraszonymi herosami broni Ziemi przed wszelkiej maści złoczyńcami. Fani mają okazję nie tylko raz jeszcze prześledzić jego losy, prowadząc go przez najważniejsze wydarzenia znane z telewizyjnej serii, lecz także poznać nieznane dotąd wątki z jego życia, a tym samym - uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania.

W Dragon Ball Z: Kakarot akcję ukazano z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Produkcja została podzielona na etapy, a na każdym z nich otrzymujemy do dyspozycji rozległe terytorium, które możemy przemierzać na piechotę lub w powietrzu. Każde z nich odzwierciedla przy tym lokację znaną z serialu, a dostęp do kolejnych odblokowujemy w miarę postępów. Jak przystało na grę opartą na serii Dragon Ball Z, ważną rolę odgrywają tu starcia z przeciwnikami, wśród których prym wiodą będące motorem opowieści pojedynki z bossami. System walki jest zręcznościowy i przywodzi na myśl klasyczne bijatyki. Goku i jego oponenci walczą w zwarciu lub na odległość (wyprowadzając energetyczne ataki), na ziemi i w powietrzu, siejąc dookoła niewyobrażalny chaos.

Jak długie jest Dragon Ball Z: Kakarot?

Jak się okazuje, Dragon Ball Z: Kakarot jest obszerną grą RPG, z bardzo dużą ilością zawartości. Według twórców, samo ukończenie gry zajmie ok. 35-40 godzin. Jeśli w pełni chcemy ukończyć grę, wykonać misje poboczne, stawić czoło opcjonalnym rywalom - czeka na nas 80-100 godzin rozgrywki.

Dragon Ball Z: Kakarot Pre-Order Bonus

W skład Pre-Orderu wchodzi m - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

W skład Pre-Orderu wchodzi m.in.:

  1. Wczesny dostęp do spotkania z postacią Bonyu - nową postacią w Dragon Ball, która należała kiedyś do Ginyu Force.
  2. Dodatkowy sub-quest - "A Competitive Party with Friends".
  3. Przedmiot do gotowania, który zwiększy siłę ataku i punkty zdrowia.

Dragon Ball Z: Kakarot różnice w edycjach gry

Cena za zestaw: 199 - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Collector's Edition, najbogatszy wariant:

  1. Figurka Goku + Gohan na chmurce, tuż obok wielkiego dinozaura.
  2. Artbook gry.
  3. Steelbook.
  4. Pełna wersja gry.

Cena za zestaw: 199.95 $. Komplet dostępny tylko dla posiadaczy Xboxa One / Playstation 4. Na Pc, możliwy jest zakup tylko wersji digital.

1 - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Deluxe Edition:

  1. Pełna wersja gry
  2. Season Pass
  3. Music compilation pack, z 11 znanymi utworami anime DBZ
  4. Bonusowy przedmiot do gotowania
Ta wersja gry zawiera identyczne bonusy co poprzedni zestaw z pewną różnicą - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Ultimate Edition:

Ta wersja gry zawiera identyczne bonusy co poprzedni zestaw z pewną różnicą. W Dragon Ball Z: Kakarot, możesz poruszać się po świecie latając, używając chmurki Nimbus, czy jeżdżąc samochodem. Po zakupie Ultimate Edition, będziesz mógł również poruszać się za pomocą kłody, którą twoja postać ciśnie w niebo. Jest to ikoniczny ruch, wykonany przez Tao Pai Pai (w polskiej wersji Kryminator).

Co oznacza Kakarot w tytule gry?

Kakarot, to oryginalne imię Son Goku (polski Songo), które zostało mu nadane na jego rodzinnej planecie. Goku jest z pochodzenia saiyanem i zarówno Raditz, jak i Vegeta używają jego prawdziwego imienia, gdy rozmawiają z nim. Tytuł gry jest więc pewnym hołdem dla postaci, która jest doskonale znana każdemu widzowi anime.

Czy Dragon Ball: Z Kakarot jest trudną grą?

DBZ: Kakarot to action rpg, w którym dominującą rolę odgrywa walka z kolejnymi wrogami. Jak w podobnych tytułach tego typu, dużą rolę odgrywa grind i rozwój umiejętności naszej drużyny. Stąd, poziom trudności często można dostawać do naszych preferencji - jeśli niektóre walki są za trudne, możemy zrobić przerwę od wątku głównego i porobić misje poboczne, czy pogrindować na słabszych wrogach. Dzięki temu, szybko wzmocnimy naszą postać i walki będą znacznie łatwiejsze.

Jaką historię opowiada DBZ: Kakarot?

W grze doświadczysz całej historii znanej z anime Dragon Ball Z. Czeka cię więc starcie z Vegetą/Nappą, lot na Namek, gdzie spotkasz Ginyu Force i Friezę, później stoczysz walkę z Androidami i Cellem, a ostatecznie zmierzysz się z Czarownikiem Babidi, Daburą i Majin Buu. Co ciekawe, w grze ma się znaleźć trochę dodatkowych wątków, które mają uzupełnić materiał źródłowy anime.

Kim mogę kierować w grze Dragon Ball Z: Kakarot?

Choć w tytule jest imię Son Goku, to wcale nie jest on jedyną postacią, którą kierujemy w grze. W różnych momentach wątku głównego, przyjdzie nam pokierować innymi Z Fighters. Wcielimy się więc w rolę Vegety, Trunksa, Gohana, Piccolo, Gotenksa, Vegetto itp. Co więcej, wiele postaci pobocznych będzie nam asystowało w walce, a w świecie gry spotkamy wszystkie kultowe postacie z anime, takie jak Bulma, Chi-Chi, Mr. Satan, Videl i wiele innych.

Informacje o Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Autorzy : Grzegorz Alban3k Misztal, Natalia N.Tenn Fras

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 17 stycznia 2020, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 17 stycznia 2020, odwiedź Opis przejścia

Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409505Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409504Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409503Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409502Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409501Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409500Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409499Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409498Dragon Ball Z: Kakarot - screen - 2019-12-27 - 409497