Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ile zajmuje przejście Dragon Ball Z Kakarot? Dragon Ball Z Kakarot poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Dragon Ball Z: Kakarot, odnajdziesz odpowiedź na pytanie, ile właściwie zajmuje czasu ukończenie gry w różnych wariantach zabawy.

Dragon Ball Z: Kakarot jest naprawdę obszerną i rozbudowaną grą RPG - Ile zajmuje przejście Dragon Ball Z Kakarot? - Dragon Ball Z Kakarot - poradnik do gry

Ile zajmuje ukończenie Dragon Ball Z: Kakarot?

Dragon Ball Z: Kakarot jest naprawdę obszerną i rozbudowaną grą RPG. Jest w niej pełno aktywności pobocznych, duży, otwarty świat i wiele dodatkowych wyzwań. Sam wątek fabularny wystarczy na ok. 35-40 godzin, co jest naprawdę imponującym wynikiem. Warto zauważyć, że czas może się trochę różnić u graczy, gdyż wiele walk wymaga od nas pewnego grindu, by móc uporać się z kolejnymi przeciwnikami.

Jeśli natomiast w pełni chcemy poznać świat Dragon Ball, nie posiłkując się przy tym zbytnio solucjami, musimy spędzić w grze ok. 80-100 godzin. W grze jest mnóstwo dodatkowych aktywności, wyścigów, walk, treningów, ukrytych przedmiotów, które zdecydowanie podbijają czas gry. Co więcej, wiele starć wymaga od nas określonego poziomu bohaterów, więc czas spędzony na grindzie również podbija długość wymaksowania produkcji.

Jaka historia została przedstawiona w Dragon Ball Z: Kakarot?

W grze zobaczymy wszystkie wątki znane z anime. Najpierw rozpoczniemy więc tzw. Saiyan Sagę, z Raditzem, Vegetą i Nappą. Następnie odwiedzimy Namek i stoczymy m.in. walkę z bezlitosnym Friezą. Dalej czeka nas saga androidów, której finałem jest pojedynek z Cellem. Ostatecznie, zmierzymy się z Majin Buu, potężnym demonem, który czeka na nas w finałowej części historii. Co ciekawe, twórcy obiecują rozbudować materiał źródłowy anime o nowe sceny i domknięcie niektórych historii.