Legends of Runeterra - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
... poradnik w przygotowaniu ...
Legends of Runeterra - poradnik do gry

Legends of Runeterra - poradnik do gry

Karcianka w świecie League of Legends Poradnik do Legends of Runeterra to kompendium wiedzy o tej karcianej grze. Dzięki przewodnikowi poznasz podstawy gry oraz porady na start, dowiesz się, jak zdobywać karty, a także nauczysz się taktyki.

Poradnik do gry Legends of Runeterra zawiera opis podstawowych zasad rozgrywki, przydatne porady oraz przykładowe kompozycje talii. Dowiesz się z niego jak dokładnie działają umiejętności kart oraz czym różnią się poszczególne frakcje. Poznasz również silne oraz słabe strony bohaterów i jakie są między nimi synergie. Gra Legends of Runeterra ma proste podstawy, ale wymaga dużej wiedzy, doświadczenia oraz zdolności szybkiego podejmowania decyzji. Nasz poradnik pomoże Ci z tym pierwszym, ale reszty najlepiej uczyć się w praktyce.

Czym jest Legends of Runeterra?

Legends of Runeterra to gra karciana w uniwersum gry League of Legends. Na pierwszy rzut oka bardzo przypomina Hearthstona, ale wiele rozwiązań zaczerpnięto również z innych gier karcianych, przez co gra wymaga nieco innego podejścia do rozgrywki. Przede wszystkim gracz może dużo szybciej reagować na zagrania przeciwnika, co wymaga stałego śledzenia planszy i podejmowania szybkich decyzji.

Dostępna jest już wstępna rejestracja na PC oraz Google Play Store - Legends of Runeterra - poradnik do gry

Jak mogę zagrać w Legends of Runeterra?

Dostępna jest już wstępna rejestracja na PC oraz Google Play Store. Wystarczy wejść na stronę Legends of Runeterra (https://playruneterra.com/). Gracze, którzy dokonają prerejestracji, otrzymają szansę na uzyskanie wczesnego dostępu przed premierą w 2020 r., a także rzadką barwę zwierzaka Poro po premierze.

Z okazji ujawnienia tytułu dostępna będzie wersja przedpremierowa na PC. Gracze, którzy dokonają prerejestracji, mają szansę zagrać przez pięć dni od oficjalnej zapowiedzi. Wersja przedpremierowa będzie dostępna od dziś (4:00) do 21 października (4:00). Kolejna szansa pojawi się w listopadzie.

Istnieje również możliwość otrzymania dostępu poprzez oglądanie streamó z gry na platfmorach YouTube oraz Twitch.

YouTube

  1. Połącz swoje konto Riot (lub istniejące konto League) z kontem YouTube. To KONIECZNE, aby mieć szansę zagrać.
  2. Oglądaj LoR na żywo na kanałach Riot Games, Legends of Runeterra oraz League of Legends.
  3. Jeśli uzyskasz dostęp do gry, otrzymasz specjalną wiadomość e-mail na skrzynkę przypisaną do konta Riot.

Twitch

  1. Połącz swoje konto Riot (lub istniejące konto League) z kontem Twitch. To KONIECZNE, aby mieć szansę zagrać.
  2. Oglądaj LoR na jednym z kanałów Twitch.
  3. Jeśli uzyskasz dostęp do gry, otrzymasz powiadomienie na Twitch oraz specjalną wiadomość e-mail na skrzynkę przypisaną do konta Riot.
Na początku 2020 roku - Legends of Runeterra - poradnik do gry

Kiedy wystartuje zamknięta beta bez ograniczeń czasowych?

Na początku 2020 roku.

Kiedy gra będzie otwarta dla wszystkich?

W 2020 roku, ale nie ma jeszcze ogłoszonej konkretnej daty.

Czy przewidziano nagrody za wstępną rejestrację?

Po premierze Legends of Runeterra posiadacze kont, na których zostanie dokonana rejestracja, otrzymają rzadką kartę Księżycowego Strażnika Poro. Aby zdobyć tę wersję Strażnika Poro, musisz zalogować się przynajmniej raz w czasie trwania bety (chociaż nie otrzymasz karty aż do premiery LoR) lub w ciągu siedmiu dni od premiery.

Na jakich platformach będzie dostępne Legends of Runeterra?

Pierwszy etap testów dostępny będzie wyłącznie na komputerach PC, ale za jakiś czas gra pojawi się również na Androidzie i iOS. W tej chwili nic nie wiadomo na temat wersji na konsole.

Czy przewidziane są resety kont?

Tak, przynajmniej raz przed premierą nastąpi reset. Po premierze LoR zachowasz wszystkie kupione i wydane w wersji przedpremierowej lub beta monety.

Czy w grze będzie system rankingowy?

Tak. Trwają nad nim prace.

Czy w grze będzie tryb limited lub draft?

Tak. Będzie nazywał się Expeditions, a więcej informacji na jego temat ma pojawić się wkrótce.

Czy mogę grać ze znajomymi?

Taka opcja powinna pojawić się na start zamkniętej bety na początku 2020 roku.

Jakie są minimalne wymagania LoR oraz wspierane systemy operacyjne?

Windows

  1. 64-bitowy Windows 7, 8.1 lub 10
  2. Procesor 3 GHz
  3. 4 GB RAM
  4. Karta graficzna 512 MB+ VRAM

Mac OS

  1. Brak wsparcia.

Urządzenia mobilne (iOS i Android)

  1. Informacje będą dostępne po premierze LoR na urządzenia mobilne.

Elementy kosmetyczne

W grze są obecnie dostępne dwie skórki, z którymi startuje każdy gracz:

  1. stół Summoner's Rift
  2. Strażnikiem Poro
  3. W przyszłości ma pojawić się więcej stołów i Straźników, a także zupełnie nowe przedmioty.

W przygotowaniu Legends of Runeterra - poradnik do gry

Poradnik do gry Legends of Runeterra jest w trakcie przygotowania.

W tym momencie nad nim pracujemy. Robimy wszystko, żeby poradnik ukazał się w okolicy premiery Legends of Runeterra.

Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405888Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405887Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405886Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405885Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405884Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405883Legends of Runeterra - screen - 2019-10-16 - 405882