Legends of Runettera: Tury i rundy
Aktualizacja:
Rozgrywka w Legends of Runeterra różni się dość znacznie od tego, do czego zdążyły Nas przyzwyczaić inne karcianki. Rozgrywkę w LoR można podzielić na Rundy i Tury. Każda Runda składa się z naprzemiennych Tur w których Gracze mogą wykonywać akcje.

W trakcie rundy Gracze zamieniają się akcjami - jeden atakuje, a drugi broni i na odwrót. Jeden Gracz otrzymuje żeton ataku (ikonka miecza widoczna pod punktami Many), a drugi jest w defensywie. Gracz atakujący może wybrać jednostki do ataku, a broniący określić w jaki sposób będzie blokował. W trakcie rozgrywania Tur można oczywiście zagrywać dodatkowe jednostki i zaklęcia. Co bardzo istotne, nie odzyskujesz punktów Many w kolejnej Turze lecz dopiero na początku następnej Rundy.

Twoja Tura kończy się w momencie zagrania jednostki lub zaklęcia po czym przeciwnik ma czas na swój ruch. W momencie, gdy dwóch Graczy spasuje swoją turę bez wykonywania żadnych akcji, Runda dobiega końca.
- Legends of Runeterra - poradnik do gry
- Legends of Runettera: Poradnik do gry
- Legends of Runettera: Podstawy
- Legends of Runettera: Porady ogólne
- Legends of Runettera: System doświadczenia
- Legends of Runettera: Interfejs rozgrywki
- Legends of Runettera: Mana
- Legends of Runettera: Tury i rundy
- Legends of Runettera: Blokowanie
- Legends of Runettera: Kolejność zdarzeń
- Legends of Runettera: Mulligan - selekcja kart
- Legends of Runettera: Kolekcja kart
- Legends of Runettera: Tworzenie talii
- Legends of Runettera: System progresji konta
- Legends of Runettera: Podstawy
- Legends of Runettera: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
